ik zal zo is ff proberen... heb net online leuke dingetjes gekocht in het thema schaap! http://www.borduurderie.nl badcape, ledikantlakentje, wieglakentje, aankleedkussenhoes, slabbetjes, spuugdoekjes enz. alles met schaapjes erop! zooo leuk! pff ik hoor jullie allemaal lekker avondeten hebben, hier alenig thuis. man gaat uit eten met zn werk, dus ik eets kliekjes, achja moet ook op.
Wie heeft er ook steeds zo`n lage bloeddruk, die van mij is 105/55 en heb ook zo`n hoofdpijn de hele dag, maar volgens mij hoort dat toch bij een hoge bloeddruk? En hier nog steeds de hele dag buikpijn, zijn er nog meer mensen die hier last van hebben? *sorry voor mijn ego bericht*
Hallo allemaal, Over bloeddruk mijne is steeds 100/55 dus ook aan de lagere kant.Maar mijn VK vind het een prima bloeddruk! Ik heb ook soms last van hoofdpijn en zie wel eens zwart voor de ogen...dropjes helpen mij heel goed! Verder ben ik vandaag gaan shoppen hihi...ja nu we weten dat t een jongen wordt is het shopfestijn begonnen haha!Heb echt veel gekocht, en ga straks nog even kijken!Zooo leuk! Wij hebben als thema muizen...van Happy Horse de Dusty Mousse heb ik al alles van! De kamer is dan ook wit en heb met grijstinten gewerkt. Nu ik weet dat het een jongen wordt komen er wel wat blauwe accenten! Liefs Deb
Ow ja vandaag ook weer bij Vk geweest, mijn buik was van 12 naar 19 cm gegaan. Ook weer even hartje geluisterd en dat was weer zo mooi en duidelijk.De vk zei ook dat de kleine erop af kwam steeds! Ik voel m nu al de hele dag....kleine druktemaker!
debke83@ thnx begon me al een beetje ongerust te maken, dropjes durf ik niet echt, want hou nu al veel vocht vast ( ben al 10 kilo aangekomen *schaam*)
Hallo allemaal, Ik heb me al heel lang niet gemeld hier. Ben vanaf 6 en halve week (van de zwangerschap) tot 2 weken geleden meer ziek geweest en op bed gelegen dan dat ik op de been was. Ik ben extreem moe geweest waardoor ik niet of amber kon werken. Daarna kreeg ik de eene naar de andere griep. Maar ga nu weer proberen jullie een beetje bij te houden Ik heb een vraagje hebben jullie al je kinderwagen besteld? en heeft iemand de bugaboo spijker toevallig? Ik wil heb ook heel graag maar ben bang dat die afgeeft, weet iemand hier iets van? Groetjes Lieke
Hoi Lieke, Gezellig dat je er weer bent en hopen dat het nu goed gaat en je niet meer zo moe voelt. Ik ben ook niet altijd fit genoeg om te reageren.. Wij hebben nog niets besteld en dat zal ook wel weer op het laatst gebeuren, heb altijd nog een campingbedje waar het in kan liggen haha.
Meris fijn dat goede nieuws he! Nu lekker genieten! Smiley harstikke leuke poster zeg! Wat een creabea! Lieke fijn dat je je weer wat beter voelt. Doe rustig aan hoor!
Wat vervelend vor je! Hopelijk blijft het nu goed gaan.. Dan kun je ook genieten! Geen idee over de buggaboo.. Wij hebbben een quinny buz overgenomen van mijn zus. Er heeft maar een kindje ingelegen, dus nog praktisch nieuw! En ik heb toen vaker op mogen passen en dus ook mogen oefenen met de wagen Ik vond hem erg praktisch!
jeetje meiden! konden jullie niet meer tikken ben 1 dagje afwezig en ken meteen meer als 10 blz lezen zeg ! probeer op iedereen te reageren maar als ik iemand vergeet sorry! eerst ff stukje van mijn eigen dagje hihi vanmorgen met lindsey naar het cb geweest en madam is flink gegroeid en ze is best wel heeeeel groot voor der leeftijd hahaah ze 3 jaar bijna 4 en ze is 1.13 cm en 17 kilo hihihihi mijn kleine reus! net ook nog ff een buik foto gemaakt ****************** ****************** mijn buikje met 19 weken en 1 dag groeit allemaal lekker door zo hoor hihihihihi
wow wat een giga buik al zeg ik heb net ook fotos gemaakt, maar moet ze nog ff uploaden. nu eerst ff eten. dus ze komen zo! @ lieke, fijn dat je je nu weer wat beter voelt @dutchy mice, ook leuk thema hoor!
okeej en dan nu beginnen met de antwoorden hahahaha het is nu 18.45 wel ff grappig om te kijken hoe lang ik erover doe whahahahaha @ debke wow mooie buik meis!!! en fijn dat alles goed was bij de vk @ marb ik denk dat ukkie het juist heel fijn vind als je je hand op je buik legt lekker spelen samen met mama hihi en over het drinken ik drink ook echt heel veel de laatste dagen... @zwangerschapsgymik ga het niet doen,. heb het met lindsey ook niet gedaan en de bevalling is me prima gelukt hihi ik ben er ook niet echt het typtje voor hihi @tinkerbell gelukkig en je terecht! weet niet of je dit nog wel leest alleen jammer dat jij niet gewoon ff afmeld.. we hebben ons allemaal zorgen om je gemaakt! maar goed jou aparte keuze om het zo te doen en je zal er best je rede voor hebben.... suc6 met je zwangerschap verder... @tamtam ik droom ook echt onwijs vaag en de meest rare dromen ook whahahaha @pixie ik heb ook steken in me buik en dan met name ten hoogte van mijn schaambeen... doet echt zeer afentoe! @girafje welkom terug meis! hihi meteen een zooi om bij te lezen he @aichaaa kom op meis! je zal vast en zeker een prachtige 20 weken echo krijgen! die van mij krijg ik volgende week en ben er ook wel een beetje huiverig voor hoor door alles wat we hebben gehoord... @kimmurd Welkom meis!!! en 1 kilo aangekomen is niet weinig hoor ik ben tot nu toe alleen maar afgevallen. en er zijn er hier meer die niet veel aankomen @ smiley gave poster zeg!!! @sunshine09 fijn dat de echo goed was!!!! heerlijk nieuws @meris fijnd at alles goed was bij de vk @ emotie`s pfff ik ben ook 1 emobom ik zit ook al te huilen bij bv gtst haahahhahahaaha @macleuke link!!!!! ff bij mijn favorieten gezet @lieke fijn dat je er weer bent!! zo pffff klaar whahahahaha het is nu 19.07 en ben toch ff lekker bezig geweest hahahahahahahahahahahahahaha tussendoor ook wel ff wezen piesen en een bakkie thee gezet hoor
Vindt het zo knap dat jullie reageren op iedereen in 1 bericht! dat lukt me echt niet, ook niet het geduld voor, ik quote steeds, kost wel iets meer ruimte, maar toch af en toe persoonlijke reacties, en das denk ik belangrijker! Maar petje af voor de dames die dat in 1 bericht doen! xxx
hahaha ik doe het ook niet altijd hoor! alleen als ik de puf en de tijd ervoor heb hahahahaha en ach zolang we afentoe maar een van ons laten horen toch hihi
srry dames vandaag ff geen zin om te veel te reageren heb vandaag een pesthumeur, K*T hormonen wordt er gewoon nog chaggierer van dan dat ik al ben ga wa drinken en naar me bed tot morgen weer liefs joanita