Jent, Dizzy en Aichaaa heel veel succes vandaag! En terug komen met goed nieuws hoor! Jippie nog 1 dag werken en dan weekend!
Meris, is altijd erg moeilijk om zo'n knoop door te hakken he! Zal nu wel een opluchting zijn voor je!
@Mac: Mooi buikje zeg! Die tijd van heerlijk slapen is nu echt voorbij bij mij, werd vannacht 2x wakker omdat ik moest plassen @Debke: Fijn dat alles weer goed was @Heide: Wij zijn ook voor de Quinny Buzz gegaan, lijkt me een heerlijke wagen! @Smiley: Ooh wat vervelend hopelijk ben je er snel helemaal vanaf Meiden met de 20 weken echo vandaag, succes en geniet van het kijken naar jullie kleintje Ik hoef vandaag maar tot 12 uur te werken en dan gaan we met mijn ouders naar Antwerpen. Mijn vader kent daar een juwelier, trouwringen uitzoeken
Hoe is het nu met je hond? Ik kan er ook nooit goed tegen als de mijne ziek is, is toch ook mijn kindje he.. Hopelijk gaat het snel weer beter!
goedemorgen ladies, Vanochtend gelukkig niet overgegeven Wel een beetje misselijk. Ik lag op bed en de kleine was zooo aan het draaien, en als ze aan het draaien is is het echt een raar gevoel in je buik. Volgens mij zocht ze een beetje aandacht, want ik speel elke ochtend met haar en dat deed ik net niet En maar steeds porretjes geven, hihihi. Dus ja dan mag je het niet meer een dag overslaan. Dames met afspraken: heel veel succes!
Iedereen met 20- weken echo, veel succes! Ik ben nu lekker aan het wachten op de bezorging van onze nieuw kast... Groetjes, Natasja
Meiden met een 20 weken echo vandaag heel veel plezier en suc6...Terugkomen met super goed nieuws hoor en niet al te zenuwachtig zijn hoor
Heb net de vk gebeld, maakte me toch weer wat zorgen. Zit nu al een week thuis en de oorontstkeking en bijholteontsteking gaan maar niet over... Gebruik dus al een week paracetamol.. maakte me daar zorgen over. Maar kon echt geen kwaad volgens haar, gelukkig! En inderdaad daar beginnen de hormonen dan weer he.. Zo gauw ik ophang zit ik alweer te janken... Zo ken ik mezelf niet, zijn toch maar rare dingen die hormonen..haha Als het goed is wordt vandaag of morgen de angelsound bezorgt, dan kan ik mijn mupke in ieder geval wel horen.. Moet nog 3 weken wachten anders tot de 20- weken echo... Sorry, moest dit even kwijt...
Hallo allemaal, wat is er weer veel geschreven. Ga straks ff bijlezen. Iedereen met een echo veel succes vandaag! Ik heb van de week een buikband gekregen van mijn vriendinnen met : heel erg ontmaagd meisje! Tja die doe ik maar niet om naar me schoonfamilie hahaha!
Goeiemorgen dames. Lekker dagje vrij vandaag. Moet het hele weekend weer werken. Zo even naar het gemeentehuis om de beeb te erkennen. Hebben jullie (mannen) dat al gedaan? Meiden met de echo's succes !
nee hoor je hoort hier gewoon, je was toch eerst een juni mama... dus dat blijf je of je nu wil of niet hahah we kunnen je niet missen