Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Nou er zijn wel vaker van die weken, maar ik kan ze nu niet hebben!
    Dit heeft veel te maken met een nieuwe vestigingsmanager die nog niks weet en met erg veel vragen en onduidelijkheden zit.

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ik denk dat je dat heel goed zou kunnen gebruiken idd...ik moest ut van de vk zelfs voor mijn bloempje gebruiken :confused:

dit is wat ze zeggen over de zalf die ik gebruik.

Soms kunnen bepaalde plekken op de huid kwetsbaar en schraal worden. Verzorg deze dan intensief met Bepanthen zalf en bescherm de plekken totdat de huid zichzelf hersteld heeft.

3. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Euh nee, ik ben super nieuwsgierig, maar het maakt me nu niet uit omdat ik al vanalles wat heb :) 8) ;)
    Woensdag zal ik het wel te horen krijgen....

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

ff vraagje

hebben of regelen jullie een uitvaart verzekering voor jezelf/partner gezin?

bij vrienden van ons is het namelijk overkomen dat ze de kleine met 42 weken verloren zijn, en geen uitvaartverzekering hadden, of in iedergeval niet voor een kleine op komst. en moesten dus alles uit eigen zak ineens betalen.
    vreselijk dus. zeker als je dat bedrag niet in een keer kan ophoesten.

xxx

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik weet lekker al laaaaang wat Inger krijgt :D . In haar berichtje na de echo schreef ze dat iedereen haar mocht PB'en. Nou, dat hoef je mij geen 2 keer te zeggen haha.

En 3 goeie echo's vandaag: yeah! Dizzy, Aicha en mn buddy Jent: congrats!

Ik las iets over erkennen. Dit hebben wij een paar weken geleden gedaan. Kregen een formulier mee, dit moet mn ventje meenemen als hij de kleine aan gaat geven na de geboorte. Niet kwijtraken dus! Omdat wij geregistreerd partnerschap hebben hoeven we niet het gezag verder te regelen. Anders wel en dan moet je helemaal naar de rechtbank...

Misschien een ideetje: geregistreerd partnerschap staat gelijk aan trouwen, alleen net iets anders mbt het krijgen van een kind. Wij hebben dit gekozen puur en alleen omdat het gratis is op maandag- en donderdagochtend. En het kan altijd omgezet worden in een huwelijk als je nog een keer wilt trouwen. Je mag zelfs kiezen om de naam van je partner te gaan dragen. Dit heb ik gedaan zodat we straks alledrie hetzelfde heten. Dus voor de mensen die nog een samenlevingscontract moeten regelen is dit misschien ook een optie, zo bespaar je in ieder geval een paar honderd euro uit aan notariskosten.

Ik heb laatst de vk gebeld omdat er bij mij op het werk regelmatig kids zijn met de 5e ziekte. Je hoeft je er absoluut geen zorgen om te maken. Ik heb me er ook niet op laten testen en de vk/arts doen helemaal niks en kijken pas verder als je zelf ook daadwerkelijk de ziekte krijgt en die kans is heel klein! Ik hoef ook helemaal niet thuis te blijven als de ziekte op mijn werk heerst omdat je werkelijk overal besmet kan raken, ook in de rij bij de Appie Heijn. Dus meissie: chill :) , niks aan de hand!

6. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Wij hebben een Monuta uitvaartverzekering, betalen daar allebei een euro of 5 in de maand voor. Als er iets mocht gebeuren dan dekken zij alle kosten, dacht dat kids tot 18 jaar inbegrepen zijn, maar dan moet ik nog maar eens na laten kijken.

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

dames met goede echo

super hoor

8. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Oh en voor de geinteresseerden in mijn love-life haha: ik ben me toch ineens een potje beroerd gaan voelen gisteravond... De hele avond niezen, snotteren en heb droopy ogen. Oftewel: geen aktie haha!
    Maar mn schat geeft er helemaal niks om hoor, dat moest er eens bijkomen!

9. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36

Ojee! Kan met voorstellen dat je je er rot over voelt! Ik duim voor een goede uitslag. Niet teveel over drukmaken, komt vast goed!

10. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    zow, bijgelezen....

@aichaa; ik heb ook zo'n last van hormonen maar niet alleen in het huilen, ik kan ook kwaad worden om nix.... Enne fijn dat alles goed is, nu eindelijk rust ;)

@Smiley; super mooi die poster echt gaaf met die vlinders erbij!

@mamavanBrittje jep, Siwan en idd een schat....

@Meris dat je moest huilen kan ook gewoon de opluchting zijn dat het "hoge woord" eruit is. Dat heb ik ook vaak, dat ik ergens mee zit en m'n vent ook zo nuchter uit de hoek komt... Ik heb het nu ook weer; ik doe op het moment de vso/tso en bso dus heb nogal een gatenkaas rooster en daar word ik nu ook erg moe van dus ik weet niet of ik dat nog blijf doen, het is erg zelfstandig (ook senior) en ik denk er ook aan om net als jij werken, deur dicht en eigen gezin te kiezen!

@kiimmurd; welkom en gefeliciteerd :) probeer ons maar eens bij te houden :)

Zoonlief zit nu helemaal alleen beneden tv te staren, ga hem even knuffelen hij kan zo lief zijn (en ook zo erg niet) ;)
    Ik heb ook een leuke spreuk:
    moeders van kleine jongetjes werken van zoonsopgang tot zoonsondergang 8)

Kom strax nog even terug... Als de kleintjes slapen.

Liefs Jacqueline

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

arme vent van jou hihi

12. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

@ gabester,Ik kan me voorstellen dat je heel geschrokken bent.
    Hoop dat alles verder reuzemeevalt!
    Dikke troostknuffel voor jou!

Heerlijk verder om te lezen dat alle echo's goed waren!

Ik had het gevraagd aan mijn verzekeringsagent en ik ben als het goed is gewoon verzekerd mocht er iets naars gebeuren.
    Net als mijn andere kinderen is dat gratis maar het zal misschien per verzekering verschillen.

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

wij gaan vanavond ff naar de ikea kijken voor een relaxe stoel, waar in ik in een goede houding kan zitten ivm mn bekken, we hebben nu een te lage bank, en stoelen waarin mn bekken gekanteld zijn, en met mn bekken is dat niet fijn, dus op aanraden van de therapeut gaan we kijken voor een nieuwe stoel, kan ik straks ook mooi bv in geven!

14. Aichaaaa

@ zeana, Oeps agressie,daar heb ik nog geen last van, maar ik ging wel huilen bij de doktersassistent vandaag omdat de apotheek dicht was (en ik maar roepen,die rot hormonen,ik ben zoooow moe :oops: :oops: :oops: )

Ze was wel heel lief en gaat nu mijn medicijnen laten bezorgen :D

15. Aichaaaa

Oooow ikea,gezellig!

En 'n nieuwe stoel is ook altijd leuk :D

16. Aichaaaa

Ik moet naar de keuken toe :(

Eetze voor straks allemaal!

17. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Heej meiden,

even snel een update van mijn hond. Vanacht bleef ze dus braken en ziek zijn. Om 5 uur kwam er wat bloed mee, dus heb ik de dierenarts weer gebeld. Enigszins gerustgesteld weer opgehangen. Ik draaide me om en flats, kwam me toch een plens bloed uit........ik schrok me kapot. Gelijk gebeld en we moesten gelijk komen. Weer alles nagekeken, maar ze had geen inwendige bloeding. Het was wrs een beschadiging van de maag/slokdarm. Zwaardere spuit erin en sinds vanochtend ligt ze te slapen en ze heeft gelukkig al weer wat water binnengehouden. Straks heel voorzichtig kijken of ze wat voer wil eten, want ze moet nog een pilletje, maar dat mag eigenlijk niet op de lege maag. Echt zo zielig, ben de hele nacht wakker geweest........werk maar afgebeld.
    Ik ga weer verder zorgen (maken).

Knuffel

18. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ahh wat zielig. Wat voor hond heb je ?

Sterkte !

20. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Jeetje dootje..ik hoop dat ze snel weer opknapt meis!

Suc6 en sterkte ermee! ( let je ook nog wel een beetje op jezelf en die kleine ;) )

Deel Deze Pagina