Hoi Mac, Ook ik heb van de week een uitvaartverzekering aangevraagd bij de Monuta. Was al langer nodig maar stelde het steeds uit. Daar is je beebie vanaf 24 weken gratis mee verzekerd. Je wil dat alles goed gaat, maar toch fijn om op alles voorbereid te zijn natuurlijk.
@ pip behang; Ja ik vind het ook ontzettend leuk ! Alleen er zit structuur op de muur, dus behangen kan niet ... Misschien kan ik iets op een houten plank behangen en neerhangen als een soort schilderij .. maar ik weet niet of daar ruimte voor is. Ik heb verder een klamboe van Lief! besteld. Heb qua aankleding al wat lieve dingentjes gekocht als een miniserviceje rood met witte stippen. Kan niet wachten om te beginnen !
He vervelend! Ik gebruik meestal iets met Tea Tree Oil. Dat heb je bijvoorbeeld bij de bodyshop, dat ontsmet het maar toch droogt het niet zo erg uit zoals spul met alcohol erin. Gewoon met een watje erop deppen. En veel water drinken, schijnt ook te helpen.
Ik had er helemaal niet aan gedacht, net pas... ze zei ook dat ik een laagliggende en een voorliggende placenta had. Ga me er maar niet zo druk om maken want waarschijnlijk groeit hij nog omhoog.
Mijn vriend en ik hebben allebei een eigen uitvaartverzekering. Deze hebben onze moeders al heel vroeg voor ons afgesloten en wij betalen nu iets van 7 euro in de maand ofzo.
He Dootje wat vervelend van je hond. Ik vind het altijd zo sneu als een dier wat heeft, dan kijkt ie je zo aan met van die ogen "help me nou". Dat is bij onze kat ook altijd zo (die heeft nierproblemen). Mooie buikjes, Rianne en Pixie! Je kunt er echt niet omheen, duidelijk zwanger! Leuk he, babykamertjes voorpret! Wij gaan voor een jungle kamer, in het geel met groen. Heb al een leuk behangetje klaarliggen met jungle dieren maar helaas nog niet de energie gehad om eraan te beginnen. Dit is het behang: http://www.123kinderbehang.nl/?menu=cat ... yID=234132 Ze hebben op deze site echt veel leuke behangetjes, dus wie nog zoekende is... Wie sliep er nou nog meer zo slecht? Ik vanacht ook. Slaap zo licht dat ik bij het minste al wakker word, en dan moet ik natuurlijk wat eten of plassen. En dan lig ik vanaf 6u wakker Ach ja is vast wennen voor straks Nou veel shop en klusplezier dit weekend, en beterschap met alle kwaaltjes! Oja ik had er ook nog een: gescheurde mondhoeken. Heb ik al weken, weet iemand wat je eraan kunt doen?
Oei dat weet ik zo echt niet, ik heb de basis plus 700 euro ofzo. Als je zo'n verzekering heel vroeg afsluit, blijft het altijd heel goedkoop. Het is dus ook zeker iets dat ik straks ook ga doen. Je hoopt natuurlijk dat het nooit nodig is, maar toch.
nou .. dat het nooit nodig is.. het is uiteindelijk nodig schat... we gaan aallemaaal wel een keer.. toch? momenteel kost een uitvaart minimaal 5500 euro.. die bedrag stat bij mij nu al vaast en dat word met de inflatie dus omhoog gezzet
Wat heerlijk om te lezen dat alle 20-wk echo's weer goed waren vandaag! Gefeliciteerd meiden! Dootje heel veel beterschap voor je hond hier begin ik de kleine ook steeds ietsjes beter te voelen van de buitenkant, maar helaas ook heel veel op mijn blaas... blijf naar de wc lopen
@Mandy: Dat was bij mijn moeder ook al het geval. Ze hebben er gratis een nieuw diamantje ingezet! Maakt Bepanthen niet heel erg vet? @Smiley: Gefeliciteerd met je 19 weken, bijna op de helft! @Anna: Dat had ik ook regelmatig, maar heb nu dikkere ringen. Daarmee blijf ik op de een of andere manier nergens meer achterhangen. Denk dat ze beter aansluiten doordat ze breder zijn ofzo?! Wauw, super mooi kamertje! Ik zou het zo uitgezocht kunnen hebben @Mac: Geen idee, het was buiten de juweliersstraten maar wel in de Jodenbuurt (bah wat klinkt dat onaardig) tegenover die mooie brug! Mijn ouders komen er al jaren, hele fijne vent! @Mandy: Leuk! Heeft je man het ook gevoeld? @Pixie: Mooi buikje @Snieke: Ik zal straks eens kijken bij de drogist naar producten met Tea Tree Oil. Thnx! @Demi: Ik loop ook de hele dag (en nacht) op en neer naar de wc voor ieniemienie plasjes Ik heb zelf eigenlijk niet zoveel te vertellen, kwam alleen even kijken hoe het met jullie gaat
Heel veel plezier vandaag Jolan, wat is jullie voorgevoel? Hier komt mijn keelontsteking volgens mij weer terug, heb zo'n pijn.... Ben in december al anderhalve week ziek thuis geweest, ik hoop niet dat het van de week weer nodig is zeg. Ik zag weer een paar mooie buiken en een leuk kamertje voorbij komen! Ons kamertje is ook zwart/wit/zilver. Zal pas een foto plaatsen als het helemaal af is. De meubeltjes komen pas half maart en moet nog klamboe, aankleedkussen etc aanschaffen.
Goeiemorgen dames/ @Jolan: Spannend hoor ! Geniet ervan. Hier slecht geslapen. Werd rond 3 uur wakker van erge dorst. Even wat gaan drinken. Rond 5 uur weer die erge pijn op mijn nier gehad ( nu rechts onderin mijn rug/flank). Het was echt niet om uit te houden, niets hielp. Ik heb het nu vijf keer gehad, elke keer tegen de ochtend, soms links en soms rechts. Nu ben ik net wat gaan googelen en kom ik gelijk op allemaal zwanger-sites ... ik ben bang dat het nierstuwing is ! Het klinkt precies zoals bij mij. Het kindje of de baarmoeder knelt dan de urineleider af. Sommige moeten zelfs naar het ziekenhuis en krijgen een cateher.. Pff ik ga maandag maar gelijk naar de dokter. Hoop niet dat dat het is ..
Goedemorgen allemaal, Ik heb heerlijk geslapen met mijn voedingskussen Enne.. vandaag 19 WEKEN! Bijna op de helft Jolan: succes vandaag! Spannend hoor..
yeahhhh buddie 19 weken gefeliciteerd en fijn he zon voedingskussen, die heb ik ook in bed. vanmorgen lag de kleine heel hoog je kon hem zo vastpakken. hij sliep, want voelde weinig bewegen. sinds 2 dagen kan ik niet meer op mn buik liggen, ligt niet fijn meer, en dan voel ik de kleine helemaal bewegen.
Dank dank 's morgens ligt die van mij ook heel hoog, maar ze ligt echt vaak aan één kant. Want de linkerkant van mijn buik is net iets meer naar voren dan de rechterkant. Dan voel je daar ook echt een rond bolletje Is ie van jou ook de hele dag door druk of valt het wel mee?