ik weet het niet..... aan de ene kant een meisje aan de andere kant een jongen..... mn man denkt een meisje.
klopt bij mij lag ie bovenin en rechts, leuk om te zien als je dan op de rug ligt, zie je boven in rechts een bolling. nee gijsje is niet hele dag druk, slaapt ook regelmatig. afwisseling vindt ik juist wel leuk! zo mn man is al druk bezig met voorbereidingen voor het schilderen zo. ben zo benieuwd! hoe het gaat worden!
Oke leuk Bof jij dat ie niet zo druk is Wij gaan ook zo de kinderkamer verder opruimen. Er staan nog verhuisdozen die naar mijn paps en mams moeten. Welk kleurtje krijgt de kinderkamer?
Jolan heb je misschien stiekem wel een voorkeur? Hoe dan ook het wordt gewoon een hele mooie bijzondere dag voor jullie: enjoy!
Hallo dames, Ben gister weer de hele dag en avond in het ziekenhuis geweest. Heb hele erge buikpijnen gehad, conclusie heb de ziekte van Crohn. Ik weet niet of dat gevolgen voor mijn zwangerschap heeft, ga ik niet vanuit. Liefs Simone
Oh Simoon, wat vervelend zeg. Het is wel een rotziekte.. Maar zolang de beeb er geen last van heeft... Heb je geen antwoorden gekregen of het gevolgen heeft voor de baby dan?
Nee, nog niet. Loop al 1 1/2 jaar bij de internist en volgende week weer een afspraak en dan gaan we overleggen. Spannend is het wel...
@smiley 1 muur wordt fel lime groen! de rest bijft zoals het is, wit/creme @simoon, vervelend zeg de ziekte van crohn. sterkte!
week 9 komen de meubeltjes en de kinderwagen, heb net gebeld of het eerder kon dan week 12/13. en dat kon, helemaal super!
Oww lig weer te kermen op de bank van de pijn op mijn nier.. moet nog tot maandag wachten tot ik naar de dokter kan.
@ mac: Heb vanmorgen rond 5 uur voor de vijfde keer een zeurende pijn in mijn nier. Elke keer in de ochtend. Nu zat ik wat te googelen en kwam ik op nierstuwing, dan lknelt het kindje de nierleider af .. Mijn vriend is werken, ben ook helemaal alleen hier. Heb me even opgefrist, je weet nooit of ik inderdaad in een keer naar de huisartsenpost moet. Het is nu weer wat gezakt nu ik gelopen heb. Hou t even in de gaten ..
misschien kun je proberen je kleine wat te verplaatsen? en anders gewoon gaan naar huisartsenpost hoor!
Nou Rianne, misschien kan je idd, zoals Mac het zegt, de kleine proberen te verplaatsen. Duw het maar de andere kant op. En als je er echt last van blijft hebben dan zou ik echt even contact opnemen met de huisartsenpost.
Nu is het weer even weg maar als ik lig komt het weer .. ik zal het in de gaten houden en als het te erg word ga ik wel even. Thnx
Probeer je buik met olie in te smeren, en zo langzaam de kleine een beetje verplaatsen. Hoop dat het een beetje gaat helpen.
jullie verder nog plannen voor vandaag ik wordt hier ff chaggie, dus moet ff spuien, wij gaan nu dus kamertje schilderen. gaat mn man ineens gaatjes opvullen, terwijl ie weet dat we zouden gaan schilderen vandaag, vul die gaatjes dan eerder op, nu kan ik nog niks doen grrrrrrrrr...... schiet niet op zo