Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

grrrr krijg ik nu ook nog een bericht van ib-groep dat ik naast mn gewone schuld ook nog is een ander soort schuld moet terug betalen.
    lekker is dat,
    grrrrr.... hoe wordt je chaggerijnig!

2. girafje

girafje Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    2,136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ simoon: sterkte en hopelijk kan het geen last voor de kleine

@ rianne: hoop voor je dat de pijn weg blijft :)

@ mac: mannen kunnen af en toe erg vervelend zijn ja :)
    balen voor je dat je nog een extra schuld hebt!

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

volgens mij klopt die extra schuld niet helemaal, dus ga daar maandag is achteraan.

mn man is begonnen met de felgroene muur, wauw.... wat gaaf,
    vergeet al mn chaggerijnigheid gelijk weer!

4. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hahha @mac.. last van stemmingswisselingen mischien? ;)

ps. nog niet teruggelezen..

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

gisteravond trouwens bij de leenbakker een stoel gevonden die wel mooi was, maar waar ik ook goed in kan zitten. wel groot, dus we kijken nog ff verder.
    maar als we niks vinden nemen we die!

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ smiley: Zal het de volgende keer proberen, dank je.

@ Mac: Nou ik moest vandaag werken ... haha zit nu dus lekker thuis. Zit heerlijk in een trainingsbroek.. net hondje uitgelaten en konijntjes eten gegeven. Ga de hele dag lekker niks doen. Af en toe wat kleins tussendoor zoals de was.
    Jammer dat je nog niet kan schilderen ... misschien zijn de gaatjes snel droog?
    Jeetje balen van die schuld. Het is je niet gegund vandaag zeg! Knuf
    Haha en lees dat je al weer wat vrolijker bent! Ik ben benieuwd naar het resultaat. Ik kan echt niet wachten om ook te gaan schilderen. Ik wil eigenlijk wachten tot de 20 wk echo, maar denk niet dat ik kan wachten :)

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

euhm ja denk het wel, toch de hormonen he, dacht dat ik daar niet zoveel last van had, maar blijkbaar toch wel. hihi
    erg he, arme vent van me, al heb ik me chaherijnigheid niet aan hem laten merken. vindt ik ook zo zielig als ik alles op hem afreageer, heeft ie niet verdiend, hij is zo goed bezig en zo in de wolken dat ie gijsje voelt!
    zo genieten van mn man is dat, ben weer helemaal verliefd! hihi hormonen he

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

@ryanne wat voor werk doe je?

en heb jij paarse hyves?

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ mac: Ik werk bij de politie in Utrecht ( Zuilen/Ondiep/Overvecht e.o.) Normaal werk ik in de noodhulp, alle noodsituaties dus. Nu ik zwanger ben werk ik bij de recherche.
    Paarse hyves? Bedoel je de achtergrond? Ik heb een barokprintje op de achtergrond.

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Haha Mac, die stemmingswisselingen heb ik ook hoor. En af en toe reageer ik het ook op mijn mannetje af en dan vind ik het echt zielig joh. Hij zegt dat ie het wel begrijpt, maar ik voel me dan wel rot hoor. Tja wat een zwangerschap met een vrouw kan doen he :) Ik blijf ook lekker thuis zitten vandaag. Wou nog de stad ingaan, maar de kleine duwt zo tegen mijn maag waardoor ik echt steeds moet kokhalzen. Ik moet overgeven maar het komt gewoon niet eruit. Dus ik blijf voor het veilige gewoon thuis, haha.

Ik heb net een proefdruk gemaakt voor onze geboortekaart. En over een paar weken sturen wij het naar de drukker voor een echte proefdruk. Het is heel leuk geworden.

11. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @rianne.. wat hoop ik het niet voor je meid. hoop echt dat het wat anders is. in ieder geval sterkte met de onderzoeken
    @simoon.. dat meen je niet? hoe kan dat zijn opeens? volgens mij geen gevolg op zwangerschap maar ik zit meer te denken over voor jou na de zwangerschap :( wat verschrikkelijk.. is het zeker?
    veel sterkte.. kan snappen dat dit als een klap op je komt. ik weet dat er topics hier zijn erover
    @mac probeer toch wel de wisselingen in controle te houden. wat mij opvalt is dat als ik het zo laat gaan dat ik op de eind van de dag erg uitgeput ben en in tranen ben voor niets.. dat schommelen doet je niet goed eigenlijk

ik ga naar karwei met pixman gaan samen snuffelen naar ideeen voor kamer ;)

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

onee zie aan je leeftijd dat jij het niet bent, andere ryanne denk ik hihi.
    dus nu werk je alleen door de weeks?
    ook lekker toch

gister trouwens ook leuke gordijnstof gezien.
    stukje meegenomen, kunnen ze ook verduisterend maken. pas ook bij de kleur muur.

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

hey buddie,
    leuk zeg een proefdruk, ben benieuwd! showen...
    hihi je bent er trouwens wel vroeg bij of niet?

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ mac: nee ik werk wel gewoon om het weekend, dat blijft altijd zo. Maar had vanmorgen zo'n pijn dat ik niet ben gaan werken.

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

@ryanne, oke vandaar.
    ook wel is lekker gewoon thuis, bankhangen enzo

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
  17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    ja ik ben er idd vroeg bij, want ik maak voorbereidingen en dan man die gaat het straks allemaal regelen :)

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

19. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
  20. demi26

demi26 Niet meer actief

Simoon wat vervelend zeg :( Hoop voor je dat het verder geen gevolgen heeft.

Rianne jij ook een *dikke knuf* hoo pdast het geen nierstuwing is en dat de beeb gewoon tijdelijk even een verkeerd drukpuntje uitoefent.

Mac lekker genieten van de babykamer opknappen.. Ennuh die hormonen, daar moet ie maar gewoon even aan wennen ;)
    Hier krijgt de beeb de kamer van de oudste. Deze is vrij neutraal cremewit met rood/oranje accenten. Wil er toch wel iets nieuws bij doen, maar moet nog even bedenken wat.
    Onze oudste krijgt straks een Sesamstraatkamer met Ernie/Bert en Elmo... maar we moeten nog eerst even het comuterhoekbureau kwijt. Dus als iemand interesse heeft?

mmm ben benieuwd of Jolan al iets weet.

Share This Page