Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    he lief kaartje hoor! Wel goed dat je alles zo snel fixt, dan heb je het maar allemaal klaar liggen en hoef je je er niet meer druk om te maken. Mijn man heeft nu eindelijk de studeerkamer uitgemest, dus we kunnen aan de slag met het kamertje.

Simoon wat vervelend! Zeker als je al 1.5 jaar bij de internist loopt. Ik heb wel begrepen dat Crohn heel verschillend kan verlopen bij verschillende mensen. Ik hoop dat het meevalt voor je. Moet je er nu ook medicijnen voor nemen?

He Rianne gaat het nu wel goed met je nieren? Ik zou het goed in de gaten houden hoor! Zeker met een zwangerschap kan het zo zijn dat je andere of mindere symptomen hebt als je bijvoorbeeld een blaas- of nierbekkenontsteking hebt. Wel slim dat je niet bent gaan werken vandaag. Beterschap ermee.

Ik maak me een klein beetje zorgen, ik voel sinds gisteren de baby veel minder bewegen. Eerst voelde ik hem constant onderin schoppen, maar nu slechts wat kleine plopjes bovenin. Daar ligt wel de placenta. Ik denk nu dat ie zich heeft verplaatst. Hoop ik maar...

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    heeeey meiden!

Ben weer terug. Mooie echo gehad, lag eerst heel rustig, moest daarna op mn zij liggen en toen begon het te bewegen, maar was snel daarna weer rustig..... Had waarschijnlijk zoiets van: laat melekker verder slapen! helemaal aan het einde draaide het de rug toe :D konden we heel mooi de ruggewervels zien echt mooi! en uiteindelijk was het helemaal omgedraaid, van rug naar buiklig haha.
    en.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ..
    . het is een meisje :D ze kon het meteen zien :D helemaal blij. Duidelijk de schaamlipjes hahaha.
    We zijn de gelukkigste mensen op aarde even :D

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ snieke; Ik zit nu op de bank met mijn benen gestrekt op de bank, en nu voel ik weer een beetje die zeurderige pijn.. Nogsteeds rechts.

@ Jolan: Jaaaah een dochter, gefeliciteerd !

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Jolan: leuk leuk leuk :) Gefeliciteerd met jullie meid!

5. demi26

demi26 Niet meer actief

JOEHOE!!!!! Gefeliciteerd met jullie dochter in spe

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

GEFELICITEERD EEN MEIS

LEKKER GENIETEN!

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo ik heb al mn fruit van de fruitschaal gehaald ik ga een fruitsalade maken!

en straks weer nieuw fruit kopen hihi

8. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Weet iemand nog wat de site is van die borduur artikelen? Geborduurde lakens etc. Kan het niet meer terugvinden.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Simoon: pff de ziekte van Crohn. Hopelijk kunnen ze het, nu ze weten wat het is, onder controle houden tijdens de zwangerschap.

Demi: Hier ook allerlei spulletjes van Bert en Ernie, toen van de Gamma, alles al ingeslagen. Maar is nu vooral in z'n speelhoekje terecht gekomen.

JOLAN: GEFELICITEERD MET JULLIE KLEINE MEISJE

Wij zijn weer net thuis. Hebben een nieuw bed voor S gekocht, dat cot-bed. en nieuwe lakentjes, dekbedovertrekken voor allebei. Van cottonbaby hebben we een heleboel gekocht, zwart met witte stippen.

Ondertussen hebben we de proef-muursticker ook geprobeerd en die blijft super mooi zitten op onze muur met lichte structuur verf... dus dan gaan de jungle figuren van de muur en gaan we nog een mooie sticker uitzoeken.

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Thnx Rianne :)

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

bij de borduurderie heb ik ook van alles besteld
    ben benieuwd!
    als kado voor de verjaardag van mn man!

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    :D bedankt! Ga denk ik zo meteen even snuffelen in de winkels hahaha. Vind het zo leuk een kleine meid.... Jongen natuurlijk ook, maar meiden hebben zulke leuke kleertjes. Lekker shoppen :D

Hebben ook al veel op de echo gezien. Maagje blaasje longen, echt super! Nu nog 2,5 week wachten tot de 20 weken echo.

Zal kijken of ik binnenkort de foto's kan inscannen, hebben er 7 gekregen. En een dvd, net al even gekeken :D

Sorry hoor meiden voor mn ego berichtje, maar ben even hyper!

13. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
  14. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    joaln: gefeliciteerd!

wow 20 week vandaag!

maandag de echo... *aftellen*

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    gefeliciteerd met je 20 weken! op de helft!

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Jolan: gefeliciteerd met jullie meisje!
    @ Mac: leuk hoor, het kamertje schilderen. Ben jaloers, wij kunnen pas in april iets met kamertjes gaan doen...
    @ Rianne: lastig dat je zo'n last hebt van de baby... (of van je nieren, t hangt ervan af hoe je t bekijkt)
    @ Simoon: ziekte van Crohn... Oei. Heb zelf pds dus kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt. Ik heb er zelf juist iets minder last van tijdens de zwangerschap, hele opluchting. Ik hoop dat je gauw hoort of de baby er schade van zou kunnen ondervinden

@ all: ons kleintje is de afgelopen maand hard gegroeid! Voor de zwangerschap was m'n buikomvang 60 cm, na 3 maanden 72 cm en nu al 82 cm! Ook komt m'n baarmoeder al tot (over?) m'n navel... :confused: Een maand geleden kwam ie net boven m'n schaambot uit... :(

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Dat is zeker hard gegroeid :D super toch!

18. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Mijn man is zelf uitvaartverzorger, dus hier is alles wel goed geregeld.

19. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Heel herkenbaar! Hihi! :)

Deel Deze Pagina