Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Rianne: Ja, volgens mij kun je zo goed als alle handvaten die ze los verkopen bij de Ikea erop zetten. Ik vind de ijzeren die erbij zetten het mooiste, beetje klassiek, daar houd ik wel van! De kast hebben we niet omdat er een vaste kast op de babykamer zit. Die verven we dezelfde kleur als de commode en daar zetten we dezelfde handvaten op. En we hebben een wit hemelledikant erbij, mijn vriend vind ijzer helaas niet mooi :(
     
  2. Bijzonder

    Bijzonder VIP lid

    1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Aha. Nee houd denk ik gewoon deze handvaten. In de kast zit ook zo'n sleutel, dus het is niet mooi als ik er strakke handvaten bij doe denk ik ..
    Oeh een hemelledikant, leuk hoor, die hadden wij ook ergens zien staan!
     
  3. Smiley24

    Smiley24 Fanatiek lid

    1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Zo had ff een dutje gedaan. Had ik 2 peertjes gegeten en probeerde ik mijn kledingkast op te ruimen. Maar dat lukte niet echt zo goed, zooooo misselijk en ja hoor meteen alles weer uitgekotst :( Ahhhh wordt er gek van.
     
  4. Adnalie

    Adnalie VIP lid

    24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jeetje wat balen zeg, dat je daar nog zo'n last van hebt.......
     
  5. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.008
    899
    113
    eerste setje voor de kleine man

    [​IMG]
     
  6. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.008
    899
    113
    balen meid...
    bah bah.. wanneer zal het nu eens gaan stoppen he? Ik wacht ook nog steeds op dat moment :(
     
  7. Smiley24

    Smiley24 Fanatiek lid

    1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    JA ik baal er ook ontzettend van. Maar de kleine duwt steeds tegen mijn maag en daardoor moet ik dus overgeven. Ik probeer haar een beetje te draaien zodat ze niet steeds tegen mijn maag aanduwt, maar ze komt steeds weer terug naar hetzelfde plek.
     
  8. Bijzonder

    Bijzonder VIP lid

    1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Smiley: Wat balen zeg ! Ik hoop echtt dat het snel voorbij is ..

    Marloes: Wat schattig ! Welke maat is het?

    Ik heb echt al veel kleertjes haha. Allemaal leuke dingen van de Hema en uitverkoop van Noppies. Het is wel allemaal met lange mouwen want dat dragen ze volgens mij de eerste weken.
     
  9. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.008
    899
    113
    dit is maatje 56!
    Romper met lange mouwtjes eronder bij fris weer en klaar...
    Wij hebben natuurlijk nog een heleboel kleertjes van S. Komt met de seizoenen ook wel mooi overeen...maar wil ook wel wat nieuwe dingen kopen he :)
     
  10. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.008
    899
    113
    ik koop nog steeds heel veel in de uitverkoop voor S. Vooral van die shirtjes met lange mouwen, die kunnen ze altijd aan en groeien ze toch wel in... en scheelt altijd een hele hoop
     
  11. Smiley24

    Smiley24 Fanatiek lid

    1 jun 2008
    4.093
    1
    38
  12. joanita

    joanita Fanatiek lid

    7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames,
    zo ff niet geweest en gelijk 10 blz bijlezen,
    jullie blijven maar ouwebetten he ahahahaha,
    nee hoor is niet erg, vind het zelf wel leuk maar kan het niet opbrengen om steeds achter de pc te gaan zitten, en zeker niet met die rotbekken van me de laatste dagen. vind het erg vervelend maarja het is niet anders, weet gewoon niet meer wat we er mee aan moeten, vriendlief ook niet trouwens hoor.
    verder had gister weer een leuk setje gevonden hoor, gewoon een kei gaaf trainingspakje in de uitverkoop volledig setje zonder shirtje voor maar €4,
    nou das nog geen geld al vind ik het zelf, wel al maatje 68 gekocht want de kleertjes die bij me vriendin nog zijn die zijn allemaal voor de eerste weken/ 2 maanden. zeg maar.
    achjah verder hier zijn gangetje hoor,
    toch binnenkort maar eens afspraak maken met me ouders om het kamertje en de box op te halen want nog steeds geen fut voor en ook nog niet gehad,
    achjah hij hebben de kamer creme wit, en dit blijft zo, beetje aankleden met wat leuke dingetjes erbij en klaar,
    ook creme witte gordijntjes.
    verder blauwe vloerbedekking, die ligt er sinds dat wij hier wonen ook nog niet zo lang en dies nog stik goed dusjah, en dan de mooie meubeltjes erbij en klaar.

    verder vandaag weinig gedaan hier beneden beetje geruimd,
    moest eigenlijk nog papier werk doen maar nog geen zin in gehad dus dat gaan we morgen maar doen denk ik.
    verder lekker op de bank gehangen en vanavond lekker soepie eten, met brood lekker makkelijk maar.

    fijne avond zovast allemaal
    zal straks nog een keer reageren maar misschien de meiden die weg blijven vandaag.

    verder:
    dames voor de meeting: hoelaat en waar gaat het nog door as zaterdag??????

    wie wil mijn buddy zijn heb er nog steeds geen? :( :( :(
     
  13. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    jolan gefeliciteerd met je meisje! echt superleuk joh!
    toch kun je net zoveel leuke kleertjes voor een jongen vinden ben ik achter :)
    ik dacht eerst voor een jongen is bijna niks leuks te vinden - mis!
    net weer een rood shirt met lange mouwen met de tekst:
    50% mama
    50% papa
    echt heel cool
     
  14. Adnalie

    Adnalie VIP lid

    24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja dat is zo, was vanmiddag bij de hema en zag daar ook echt super stoere jongens kleding. maar ik vind van die jurkjes zo schattig :D haha Het heeft allebei wel wat!
     
  15. Dootje24

    Dootje24 Bekend lid

    5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Hoi meiden,

    Bedankt voor jullie lieve reactie's over mijn hondje! Het is een kruising tussen een duitse en mechelse herder, bijna zes jaar en de liefste hond van de wereld! Het gaat gelukkig weer ietsjes beter. Ze heeft na die tweede spuit niet meer gebraakt en inmiddels heeft ze al een paar brokjes gegeten. Ze is wel heel duf en drinkt erg veel om het vochtverlies weer aan te vullen. Ze heeft vandaag wel twee keer haar plasje laten lopen tijdens het wakker worden, echt zielig, hoe ze dan kijkt, ach gossie.....Ik heb vandaag gewerkt en moet de rest van het weekend mijn slaaptekort inhalen, dus wij gaan lekker bankhangen! Verder gaat alles goed, de kleine is regelmatig actief, echt genieten is dat!

    Dikke knuffel
     
  16. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Smiley: Vervelend zeg, hopelijk wordt het minder als ze groter wordt en anders gaat liggen!

    @Marloes: Wat een stoer setje, heel leuk! :D

    @Joanita: € 4,00 is idd geen geld. Bij welke winkel ben je geweest?


    Ik heb opeens héél veel zin in een magnum, vriendlief is nu dus naar de supermarkt een doos magnums halen. Slecht hé :oops:
     
  17. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Dootje: Fijn om te horen dat het wat beter gaat met je hond, hopelijk is ze snel weer helemaal de oude!
     
  18. joanita

    joanita Fanatiek lid

    7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    heel lullig in de uitverkoop bij de zeeman
    maar moet zeggen daar hebben ze best leuke dingen moet ik zeggen
    liefs joanita
     
  19. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Joanita: Ja daar hebben ze zeker leuke dingen! Ik vind het zonde om alleen maar dure kleertjes te kopen, ze zijn er zo snel weer uitgegroeid. En straks met buitenspelen enzo krijgt de kleine ook echt geen dure kleren aan ;)
     
  20. girafje

    girafje Fanatiek lid

    27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ joanita: Ik wil je buddy wel zijn hoor!

    liefs girafje
     

Deel Deze Pagina