Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    heb vandaag toch getwijfelt of ik wel oke was met mijn keuze.. maar heb mezelf overtuigd van wel ;)

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Pixie: Zal wel weer door de hormonen komen, ik ben ook steeds zo aan het twijfelen... ;)

3. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @ jolan wat leuk een meisje! Shopse hihi.
    @joanita ik vind ook dat ze leuke dingen hebben bij zeeman.

Wij hebben toen we ons huis kochten de kamer die babykamer moet worden limegroen met wit gemaakt en we houden het zo.

Vandaag bij c&a een witte linnen positiebroek gekocht die je kan oprollen tot driekwart maar ook lang kan dragen. Was eerst 39,95 maar nu met 70% korting en een shirt met kickin baby was maar 5 euro. Leuk winkelen zo!

Fijn weekend iedereen!

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Vinnies: Goed idee! Ik ga binnenkort ook maar eens bij de C&A kijken.

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Jolan GEFELICITEERD MET DE KLEINE MEID :D
    hier nog 4 daagjes geduld hebben ;)

Dootje: fijn te horen dat het weer wat beter gaat met je hondje...nu ff lekker üitrust"tijd voor jezelf nemen ;)

hier alles okidoki ;)

6. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    @ girafje:
    stuur je me ff een pbtje als je verder info wil,
    ik zal een reactie sturen als ik deze van je heb ontvangen
    liefs joanita

7. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    goh iedereen al leuk aan het shoppen geweest.. super hoor..

ik begin steeds meer tegen maandag op te zien.. pfff.. ik wou dat ik het beetje kon laten rusten en de gedachten hebben .'leuk ff naar ons kindje kijken' maar blijf een gekke gedachten houden..
    zo benieuwd of dit kindje ook een schisis/hazelipje zal hebben.. (geen idee of dit bij ons erfelijk is. maar ga maar uit van schoonheidsfoutje) en zo bang dat er gewoon iets niet goed zit..

vandaag laat de kleine wel heel duidelijk weten dat ie aanwezig is... goh zit toch een partij te duwen/schoppen onderin me buik)
    heerlijk..

ik zal manlief morgen eens vragen een 1e buikfoto te maken ;)

8. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

snap je onzekerheid.ongerustheid meis...hier zit er nog 1 die tegen de laatste 4 daagjes zit aan te hikken....voorheen keek ik er heel erg naar uit..ook naar de echo's vond het alleen maar super leuk ff nog spieken naar die kleine..maar nu...:(
    benk blij als het voorbij is en blijkt dat alles goed is ;)

9. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Mandy, wat leuk dat je de kleine aan de buitenkant heb gevoeld!

@Rianne, dat is ook een leuk idee, om een heel groot houten bord te behangen met pip behang en daarachter verlichting plaatsen en dan ophangen/vastzetten...erg leuk!
    Wel vervelend trouwens van je nier, hoop dat het gewoon komt door op je rug liggen en dat het met een andere houding te verhelpen is.

@Snieke, wat een leuk behangetje zeg!
    Tip voor de mondhoeken: niet constant bevochtigen met je lippen, want dan droogt het nog harder uit en korstjes niet wegpulken, want als je die twee dagen laat zitten, dan zit er daarna weer een prachtig huidje onder ;)

@Meris, hopelijk krijg je niet weer keelontsteking, doe maar even rustig aan anders. Ben benieuwd naar de foto's, want zoals je het een tijdje geleden al eens een keer had omschreven, had je me al heel nieuwsgierig gemaakt.

@Simoon, wat balen zeg de ziekte van Crohn.
    Volgens mij heeft het geen consequenties voor je zwangerschap, Nance Coolen (bekend van TV) heeft die ziekte ook en ze heeft een prachtig kereltje op de wereld gezet een paar dagen terug en dat ga jij ook doen :D

@Mac, wat fijn dat er toch nog is geschilderd vandaag! Wat voor soort stof is het gordijn wat je hebt meegenomen?

@Snieke, het kan zijn dat je beebje heel hard aan het groeien is, dan zijn ze ook wat rustiger en wat je zelf al zegt, trappelt hij nu waarschijnlijk tegen je placenta aan. Als je het niet vertrouwd bel dan gewoon ff VK al is het maar voor je gemoedsrust.

@Jolan, gefeliciteerd met jullie DOCHTER!!!
    Wat leuk weer een meid erbij, het blauw werd wel erg overheersend ;) :)

@Marloes, wat een schattig pakje! Heb je trouwens ook een foto van je muursticker, ben wel benieuwd namelijk :D

@Smiley, gefeliciteerd met je 19 wkn :D
    Wordt wel een beetje jalours, elke keer schrijf je wel dat je weer wat heb geshopt ;) lekker van genieten hoor! :D

@mam85, gefeliciteerd! Op de helft ;)

@Inge S, pfffieuw...ik ben dus niet de enige met hoeken in de "ronde" ringen :)

@Pixie, wat voor kleur behang hebben jullie uitgekozen? Ik dacht altijd dat behangen duurder was :( tenzij je natuurlijk 3 verschillende kleuren verf gebruikt, dan ben je duurder uit met verven ;)

@mama1987,qua babykamertje, vindt dat je het heel duidelijk omschrijft. Wilde eerst ook met een warme tint bruin werken, maar kon nergens gordijnen vinden die chocolade bruin zijn met een zilveren patroon, vandaar dat ik maar ben overgestapt op antraciet grijs, want er moest en zou zilver inkomen :)

Wordt trouwens de hele tijd van ZP afgegooid, niet echt handig, omdat ik wel graag wil reageren op jullie berichtjes :rolleyes:
    Ga zo maar even verder met de laatste 2 pagina's!

Liefs Anna

10. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ik krijg ook de hele tijd de melding: deze link werkt niet. gaat niet helemaal lekker.
    straks lekker het moment van de waarheid kijken, echt leuk vind ik dat, lekker zien hoe mensen zenuwachtig worden :)

het is trouwens heerlijk om nu te shoppen-overal sale!
    ik heb nog een mamalicious-spijkerbroek gekocht met 40 % korting bij de babyplanet. koste nu nog maar 24 euro! echt een gave broek!

11. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Dootje, fijn dat het weer beter gaat met jullie hond!
    Nu lekker genieten van je meisje :D

@mama1987, wat een lieve mannen hebben wij toch ;)
    Merk echt dat ik maar een kick hoef te geven en mannetje doet het of haalt het…dat is eerder niet altijd zo geweest :)

@Vinnies, ik wist niet eens dat C&A ook positiemode heeft :oops:
    Ga ik volgende week maar gauw eens kijken dan, want zo is het wel leuk shoppen :D

@mam85, kan me je gevoel goed voorstellen voor de echo maandag, blijf het zelf toch ook wel spannend vinden (en dan niet altijd leuk spannend :( ). Wel fijn dat je nu heerlijk kan genieten van al die bewegingen in je buik! Probeer daar maar lekker aan te denken hoe dat eruit ziet op de echo ;)

Meiden nog bedankt voor de reacties op het kamertje, wordt er helemaal gelukkig van :D
    Heb de foto's ook op mijn hyves gezet, ben zo trots erop :oops:

Liefs Anna

12. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Wat ben jij erg ;) vindt het zelf ook fantastisch hoor ;)
    Wat ik wel altijd mooi vindt aan het programma is de emotie die degene op de stoel toont aan het einde, want dit is voor hun de enige manier om bepaalde dingen bespreekbaar te maken of gezegd te hebben. Wel knap hoor!

mamalicious is inderdaad een leuk merk! Heb een nieuwe spijkerbroek gekocht, want er was weer een nieuwe collectie binnen bij de Prenetal, eindelijk niet zo'n super recht model, maar met een uitlopende pijp :D

Ga ook maar ff TV kijken.

xx Anna

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Anna: Dat probleem hebben wij niet, wij hangen geen gordijnen alleen een zon- en warmtewerend rolgordijn!

Ja lief zijn ze hé, zou dat nu voor altijd zo blijven? Al is de mijne eigenlijk altijd wel heel lief voor me geweest, zorgzaam type ;)

Ik probeer al 3 uur een foto te uploaden op hyves maar hij blijft in de wachtrij staan. Wordt er chagrijnig van!

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    we gaan voor 2 muurstickers
    1e is een set van 30 sterren en de andere is een gedichtje...

voor de rest zwart met witte stippel-accesoires

oh ja, sterren en gedichtje worden zilver(grijs)

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    je kunt hem ook naar je hyves mailen, gata vaak veel sneller

16. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36

...100% ikke! Dat is ook het eerste shirtje wat wij voor ons jochie hebben gekocht! Wij hebben de groene, welke kleur heb jij? Leuk is ie he?

17. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

gaaf marloes! hoeveel ben je kwijt voor het gedichtje?
    wij willen ook een gedichtsticker maar dan slaap kindje slaap

18. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Marloes, wat leuk die stickers en dat gedichtje!
    Ik heb zelf nog zilveren vlinder stickers, maar nu ik weet dat we een jongen krijgen, plak ik ze niet meer op...beetje te meisjesachtig :)

@mama1987, hoop dat ze wel altijd zo blijven onze mannen ;)

Wij zijn aan het kijken voor een geboortebord, maar als ik naar de prijzen kijk, kan je er beter een kopen dan huren...of zelf maken natuurlijk :)
    Heb een hele leuke gezien van Woezel en Pip!

xx Anna

19. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal:)

Ik heb zo een last van lekkende (.)(.) niet normaal meer, vooral snachts!
    Hebben jullie dit ook?!

Was het geslacht bij jullie op de echo ook zo duidelijk...zal zo ff een foto ervan in album plaatsen...lijkt me heel duidelijk!haha

Liefs Deb

20. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Zo staat in album!

Deel Deze Pagina