Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    :) :) Meeting :) :)

Zaterdag 24 januari heb ik om 12:30 gereserveerd voor lunch in het volgende cafe;

Café Hart van Brabant
    Parade 1
    5211 KL 's-Hertogenbosch

Voor iedereen die nu nog denkt ik wil toch mee, tot woensdag kan ik het aantal nog aanpassen dus even een PB-tje!!!

Groetjes Jacqueline

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    weet niet wie het vroeg.. maar dat met de behang. ik zelf dacht ook dat schilderen goedkoper (en makkelijker) is maar mijn vriend ..ja daar ga ik dan geen discusie over houden hoor ;)
    we waren ook maar 30 euro kwijt voor de behang dus..

3. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    He Debke dat lijkt me inderdaad duidelijk!

Yvetje vervelend he, als je hem even niet of minder voelt. Ik had dat ook een paar dagen, maar nu voel ik hem al weer wat meer. Volgens mij is het ook zo als je zelf rustig bent dan gaat de baby meer bewegen en als je je teveel erop gaat concentreren dan doet ie niks!

Idd pas vanaf 24-26 weken zou je hem elke dag moeten voelen, maar zelfs dan kan het nog steeds een dagje wat minder zijn!

Wij gaan trouwens de cursus Samen Bevallen doen. Eens kijken of we er wat van opsteken.

4. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

lijkt me leuk die cursus, helaas is het voor ons te ver weg die plaatsen waar het word gegeven.
    ik ga maar gewoon naar de gym en zwangerschapszwemmen dat lijkt me ook lekker.

5. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ rianne en mam85: ik heb woensdag de 20 weken echo en voel precies hetzelfde als jullie. Spanning of alles wel oke is, maar grotendeels meer een gevoel van nieuwsgierigheid om te kijken hoe het met de kleine gaat!

@madelon: heb gister ook weer ff gekeken naar het programma. Snap niet dat mensen op zo’n wijze de waarheid vertellen over zaken die ik never nooit meer heel nederland zou willen delen.

@ debke: mooie foto’s en gefeliciteerd! we zijn lekker op de helft!

@ kinderkamertjes: wat een leuke ideeen komen er allemaal voorbij zeg.
    manlief is bij ons nu druk bezig met de zolder aan het opknappen en een kast aan het slopen in de kinderkamer. Als de zolder klaar is kan de kinderkamer eindelijk leeggeruimd worden en kunnen we echt beginnen. Zaterdag eindelijk alles bestellen, maar heb gelukkig al wel het wiegje in huis :D

liefs girafje

ps. Hoera, vandaag 20 weken!

6. Madelon84

nee snap ik ook niet girafje, ik zou het nooooooit doen!
    maar dat is juist het vermakelijke van het programma :) :eek:

nou ik ga maar eens doen wat ik al heel lang moet doen maar echt geen zin in heb; mijn kast uitruimen. :x
    ik denk dat de helft van de kleren wel in de zak van max kunnen!
    er is geen ruimte meer voor mn nieuwe positiekleding 8)
    (luxeprobleem haha)
    fijne middag

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    42,00 euro voor het gedichtje geloof ik...

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    gefeliciteerd girafje met je 20 weken :D
    ik 21 weken vandaag :D

9. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ pixie: gefeliciteerd!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    jaaaa, weer een weekje verder dames...

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    als iemand van jullie een hanglamp tegenkomt met met een polkadot motiefje in zwart-wit, geef dan even een gil!

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    mijn zoektocht naar lampen is klaar dus denk niet dat ik je darbij kan helpen..meer

13. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Haha als mijn kind 80 is ben ik 109! Sorry moest er even om lachen Yvetje. Maar je hoeft je echt geen zorgen te maken. Mijn vk vertelde donderdag dat, omdat ik de kleine al zo goed voel, ik niet hoef te schrikken als ik het eens een dagje niet voel. Pas na 25 weken moet je je kindje echt elke dag voelen. Maar je was al gerustgesteld zag ik, gelukkig!

Ik hou mijn ogen open voor een hanglamp in polkadot-motiefje Marloes.

Pix dat heb je goed gedaan met het behang.. Ik had 4 rollen van 23 euro per stuk nodig!

En kan iemand me vertellen op welke vraag ze gister bij, hoe heet het ook alweer, iets met de waarheid (zwanger?) de mist in ging? Manlief wilde graag boven verder tv kijken in bed. Zette de tv aan en hoor ik: ze gaat naar huis met niks... Wel een muts by the way hoor.

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    lijkt nog ver weg... maar misschien een tip.

Bij kruidvat zijn deze week de waterdichte moltons in de aanbieding. dit is erg handig voor de laatste weken van de zwangerschap, denk aan de kans op gebroken vliezen....
    en het ligt veel beter dan zo'n krakend, zwetend en warm zeiltje uit je kraampakket.
    Kost nu 8 euro

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    thanks! heb nu net een mevrouw op marktplaats gemaild, die lampenkappen bekleed.. dus ben benieuwd.

en las ergens anders, dat ze met de vraag: ben je een goede minnares de mist in ging

16. Madelon84

ja ze vond zichzelf wel een goede minnares maar dat was blijkbaar een leugen.
    wel lullig dat je met zo'n stomme vraag met niks naar huis gaat.
    echt een muts ja.
    vond het echt belachelijk dat ze een hond niet van de verdrinkingsdood zou redden! :confused:
    ik ben dan een enorme dierenvriend maar ook al ben je dat niet dan laat je een hondje toch niet verzuipen!
    grrrr

marloes: das niet duur, welke site heb je het gedichtje van?

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    die site die hier al eerder stond...
    www.debijzaak.com

handig toch he, dat iedereen hier al die (soms veel te) leuke links opschrijft :)

18. Madelon84

@mama1987: ik heb wel een angelsound, en daarmee hoor ik hem heel duidelijk bewegen
    maar die plopjes in mn buik heb ik maar een paar keer per dag dus moet ik net toevallig de angelsound erop hebben. zul je zien lig ik daar 2 uur met dat ding op mn buik :) ook niet goed denk ik.
    nog maar ff geduld hebben. ben hier al heel blij mee want ik heb de placenta aan de voorkant. zal toch wat zijn als je je kindje pas met 23 weken voelt :(

19. Madelon84

ja heel handig, heb hem meteen onder favorieten gezet!
    haha heel mijn favorieten staat vol met baby-sites :)

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Ik voelde baby al best snel lichtjes in mijn buik... daarna een hele poos niks meer.. en nu begint het weer...
    placenta aan de voorkant en 21 weken zwanger

Deel Deze Pagina