hallo daar, alles goed daar, hier vandaag het papier werk uitgezocht, haahah wat een werk zeg, hebben we zeker 1 jaar niet bijgehouden wat erg zeg, owwwwww haahahahahah nou we hebben weer een hoop gedaan voor de kleine, we hebben een geboortekaartje al uitgekozen, en de naam zijn we het ook al ver over eens, verder ja weinig nieuws hier eingelijk, veel last van me bekken maar verder gaat het wel liefs joanita
Ik heb ook die sticker van deze site en hier is hij 24.95 hij is alleen 81x45 dus ietsje kleiner dan die van de bijzaak daar is hij 81x54 hihi http://www.woordsticker.nl/N_frame.html ... ticker.nl/
oooh, daar hebben ze ook leuke! Mijn 2 mannen komen eerst even bij elkaar op de kamer, en voor op de deur hebben ze ook 2 leuke: boys only en boysroom...
hey ladies... hier is alles goed hoor...niets bijzonders eigenlijk! heb wel zin in de 20w echo morgen! kus Sarah
pfff meiden lindsey is ook ziek aan het worden! hangerig en verhoging! wou dat ik de uitslag al had voor mijn bloedonderzoek! en hoop zo dat ik de 5de ziekte al gehad heb wou dat het donderdag was...
Kindje toenstraks weer gevoeld..Paar schopjes.Maar niet gelijk meer zo panieken hahaha ,maar ja,hormonen he?Ik heb 2 buikfoto's in mijn album staan..Ben benieuwd wat jullie ervan vinden Liefs Yvette
Hihi,ja vind je 'em mooi?Ja ben niet zo flink van mezelf dus dit is wel heel wat voor mijn doen..Ik sta ook op de hyves pagina,zie je me in de trouwjurk!
Ja ik vind het een mooi bescheiden buikje. Mijn buikje is denk ik net zo. Ik groei de afgelopen 2 weken niet zo hard meer. Oh ff op hyves kijken, ik zit er ook op...
@Marloes: Bedankt voor de tip! Ik ga morgen gelijk even kijken Het moment van de waarheid: Ik vond het een verschrikkelijk mens, pff. Vooral over het laten verdrinken van die hond.. @Madelon: Ons beebje reageert op de Angelsound, dus dat is makkelijk. Zodra ik een beetje druk met het apparaatje gaat ie flink tekeer Ik lees dat veel mensen hier de geboortekaartjes al hebben uitgezocht. Zijn jullie zo vroeg of wij zo laat? Een kennis van me is fotograaf en ik wil haar vragen een geboortekaartje met foto van de beeb te ontwerpen @Yvetje: Mooi buikje! Ik denk dat onze hond niet lang meer heeft Ze is al bijna 14 en al een tijdje aan het tobben. We hebben besloten niet meer met haar te gaan dokteren als ze weer wat gaat mankeren. Nu stinkt ze heel erg uit haar anus (sorry voor de smerige omschrijving), het ruikt echt ontstoken. Verder wekt ze niet de indruk dat ze pijn heeft, ze eet en drinkt goed, piept niet, is eigenlijk net zoals anders. Morgen maar naar de dierenarts .
Hey ladies, Hoe is het hier? Wij hebben sinds vanochtend visite gehad dus was ff niet meer online. Gisteren voelde ik me zoooo beroerd dat ik half 9 in slaap ben gevallen. Gelukkig gaat het vandaag ietsje beter. De kleine is sinds een uur zooooo druk en maar aan het schoppen Ladies met 20 weken van harte gefeliciteerd. De helft achter de rug! Wat betreft die meeting 24 januari, ik kan helaas niet mee want Den Bosch is voor mij vanuit Schiedam niet te doen. Misschien dat we met dames uit Zuid Holland en omgeving een meeting kunnen plannen.
@rianne84:ja hij is heel lief!En de dag was supermooi!Ik kijk ook eens of ik je bij de hyvespagina vind! @mama1987:bah,sterkte ermee!Arm beestje.Wij hebben 1 jaar geleden wat met de kat gehad..Die had een speelgoedmuisje opgegeten en die had het bijna niet gehaald..Gelukkig leeft hij nog!Hij is wel pas 3,is toch anders dan 14.Zo's diertje kun je niet missen he? Ben er vandoor voor vandaag,gaan zo ergens op bezoek!Fijne avond nog allemaal! Liefs Yvette
Agenda voor morgen Jent, gyn Mam85, 20 weken echo Sarah84, 20 weken echo Dootje, 20 weken echo Natasja, 20 weken echo
Yvetje; Mooi buikje! Mama1987; Succes bij de dierenarts, beterschap voor je hond! Voor iedereen die morgen naar de gyn/vk etc. moet: Succes! xx Celina
succes meiden, met de 20weken echo! ik vind het nu ook steeds spannender worden en ik moet nog 3 weken wachten *zucht*