Meiden die morgen voor de 20 moeten en naar de vk of gyn..heel veel suc6 en plezier! en probeer niet te zenuwachtig te zijn...komt allemaal goed meiden
Succes ermee, en de andere dames die aan de beurt zijn ook. Ik hoorde als je van tevoren iets zoets eet dat de baby dan meer gaat bewegen, kun je hem leuk zien spartelen!
@Pixie, de vlinder muurstickers heb ik gekocht via: http://www.debijzaak.com/?menu=category ... 8&screen=3 Ik was trouwens diegene die dacht dat schilderen goedkoper is Als je gaat behangen, moet je ook behangplaksel + behangschaar + behangtafel + borstel en eventuele andere materialen kopen/huren en dan ben je volgens mij wel duurder uit. Succes...ennuh...ik zou ook niet in discussie gaan als hij zo graag wil behangen @Marloes, laatst heb ik gezocht naar lampen en kwam een site tegen waarop je zelf je kleur/dessin en stijl kan doorgeven en dan kunnen ze deze lamp maken. Zitten ook erg leuke lampen tussen: http://www.fantasie-rijk.nl/kinderlampe ... ollectie03 @Meris, heb het programma niet gezien uiteindelijk...maar kijk eens op rtlgemist.nl! Dan kun je het sappig stukje tot wel 100x herhalen als je wil @Sarah, Dootje, Natasja en mam85, heel veel plezier morgen bij de 20 wkn echo! En mam85...het gaat helemaal goed komen! @Gabester, wat vervelend zeg dat wachten op die uitslag kan me voorstellen dat het je toch ff hoog zit. Komt vast allemaal goed! @Yvetje, dat is een mooi buikje hoor! Vooral die met dat witte shirtje zie je goed @mama1987, dat is al oud zeg 14 jaar misschien moet die klier geleegd worden (laat dit altijd door de trimsalon doen, want zelf waag ik me er niet aan). Onze hond is al 11 en dat is ook al hoog bejaard voor een rottweiler, maar we noemen hem nog steeds pup Het is bijna dinsdag en dan hebben wij ook de 20 wkn echo! Pfff...vindt het wel spannend, maar ben ook wel weer super benieuwd hoe het met onze kleine vent gaat. xx Anna
succes allemaal morgen met de 20 weken echo.. @geboortekaartje ik ben zelf bezig met wat ideeen ontwerpen en vriendlief gaat ook wat in elkaar zetten dan ga we kijken welk we willen... (zijn beide creatief dus scheelt wel ) @kamer.. niks gedaan vandaag.. wat slecht eigenlijk.. maar maakt niet uit. zolang er nog geen meubels zin erin te doen vind ik toch dat er geen haast bij zit. kan ik mij bezig houden met de rest.. aankleding kopen @me mams gebeld vandaag met nieuws van geslacht. ze vond wel erg leuk een meisje.. ze komt naar NL 17 maart tot 28 april.. dus ze mist wel de geboorte. helaas, maar ze had haar kaartje al gekocht voordat ik zwanger werd.
anna, dank je gelijk even kijken.. ja de behang materialen kunnen we lenen van zijn opa.. dus dat is geen extra kost.. en de tafel.. nou de deur halen we dan maar uit he
@Pixie, dan heeft je mannetje toch echt gelijk dat behangen goedkoper is Wat voor kleuren ga je in beebkamer gebruiken, want die vlinders heb ik in het zilver en in het paars (purper = meer roze paars). Anders kan ik ze wel naar je toesturen voor een kleine bijdragen. Liefs Anna
anna: lief van je! pixie: waar woont je moeder dan? volgens mij heb ik dat gemist.. sorry nou ik ga zo op bed. ik hoop dat ik een beetje kan slapen.. heb een blok op me maag liggen.. wel duimen voor me he morgen doe ik ook voor de rest vd dames
ik heb paars en groen in de kamer. maar de paars behang heeft ook silver in. de effen muur is dan licht geel.. en ik dacht om daar dan iets paars te doen ja.. hoeveel wil je daarvoor hebben? denk dat de silver niet mooi uitkomt op de licht geel muur.. maar zat ook te denken om canvas doeken paars te schilderen en dan daar de vlinders op plakken. maar ben ook nog niet helemaal uit of ik wel vlinders wil.. haha.. maar ik hou het in gedachten nog even.. ben echt nog aan orienteren
zit trouwens te denken om iets te kopen ook voor de woonkamer omdat wij helaas hier niets op de muur kunnen hangen.. komen er niet door met de boor.. hebben al 5 verschillende boren geleend.. grr..
wow. niet echt om de hoek .. jammer dat ze niet bij de bevalling kan zijn.. komt ze snel weer richting nl?
@Marloes, graag gedaan en ik hoop dat je uiteindelijk een leuke lamp scoort! @Mam85, hoe laat heb je de afspraak? Ik doe dan extra voor je duimen! @Pixie, als je alleen de paarse of zilveren vlinders neemt wil ik er graag 7.50 EUR voor hebben en als je beide kleuren neemt dan mag je ze hebben voor 12.50 EUR dit is inclusief verzendkosten. Op de site kosten ze 16.00 EUR per kleurenset en dan zijn de verzendkosten nog niet eens meegerekend. Wat voor muur hebben jullie....diamant... Ongelooflijk dat je daar niet doorheen komt, zou dan ook lekker voor een muursticker gaan! xx Anna
ze probeerd elk jaar te komen maar ja dat lijkt momenteel niet iets dat ze dan weer volgend jaar snel kan doen. is jammer.. maar ze wil daar zelf blijven (al heeft ze dagen dat ze graag hier wil verhuizen)
anna: 9.20 dus ik hoop tegen de middag hier te zijn met goed nieuws ... i hope so! pixie: mmh jammer. ga je daar ook wel eens heen?
ben eind 2006 laatst geweest. en denk niet dat ik binnenkort die kant op zal gaan.. financieel niet haalbaar
Meiden die de echo morgen hebben: slaap lekker! De rest natuurlijk ook haha. Maar maak je niet te druk, komt oal goed. Pix, als jij de vlinders niet wilt wil ik ze wel overnemen van Anna. Ik hoor het wel als je er uit bent. Lijkt me wel mooi in onze zilveren kinderkamer. Kan ik ze om onze tekst heen plakken. Leuk Pix dat je je mama het meisjesnieuws hebt kunnen vertellen. Komt ze dan bij jullie slapen als ze in NL is? Ben nog aan het twijfelen of ik morgen ga werken. Snotter me wat af en heb het gevoel dat ik een hoofd vol watten heb. Misschien wel lekker om een dagje extra uit te kunnen rusten.. Truste allemaal
meris.. ik weet nog niet of ze hier komt logeren.. dat vraagt namelijk wel veel van mij. mijn moeder is een hand vol eigenlijk ...ze logeert wel bij mijn tante in rotterdam. daar is het meest van de familie.. als ze hier komt dan zal het voor maar een nacht of twee zijn. ik kan niet meer dan dat. Pixman is ook niet gewent aan logees.