Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Dankje! 8)

Ik droeg eerst ook altijd push-up met beugel, maar sinds die ehm explosieve groei hier :) draag ik sportbh's. Lekker strak zitten ze, heb nu ook niet zoveel last meer van pijn in mijn borsten gelukkig. En omdat ze zo gegroeid zijn ziet het er nu ongeveer net zo uit als voorheen met push-up :)
    Meegroeibh's heb je ook met beugel geloof ik, maar ze zijn niet voorgevormd. Maar met je gegroeide borsten heb je dat ook niet meer nodig denk ik ;)

2. MamaVanBrittje

Jouw buikie mag er ook wel wezen trouwens mama1987 ;)

Wou dat die van mij nog striae-vrij was! Maar helaas... Ach, komt wel goed :)

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik zal ook eens wat sportbh's gaan passen!

Dit is pas mijn eerste kindje, dus wie weet hoe het eruit ziet tegen het einde :)

4. MamaVanBrittje

Hahaha ja das ook weer zo :)
    Hoop op een striae-vrije zwangerschap voor jou! En voor alle dames hier trouwens 8)

Ik heb trouwens de sportbh's van de Hema, daar koop ik normaal nooit bh's maar deze zitten echt heerlijk! Je moet ze wel over je hoofd aandoen maar das zo gebeurd en dan voel je ze de rest van de dag niet meer zitten. En de melkfabrieken blijven mooi op hun plaats zitten :)

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @MamavanBrittje: Ik smeer dagelijks met mama buikbalsem, dus hopelijk scheelt dat ;). Ik ga van de week even kijken bij de Hema! Ik zag bij de H&M online mooie kanten voedings bh's en nog goedkoop ook! Kan ik die nu en straks dragen of is dat echt alleen voor wanneer je voedt?

6. MamaVanBrittje

Die voedingsbh's zou je nu ook al kunnen dragen in principe! Heb ik ook gedaan toen ik zwanger was van Britt. Er zit dan alleen een apart lapje voor zeg maar wat je open en dicht kunt maken, maar als je die gewoon dicht laat is het net een gewone bh. Dus eigenlijk geen probleem. Maar als je het zeker wilt weten moet je gewoon eens in de winkel gaan proberen. De meegroeibh's en voedingsbh's worden echt steeds mooier en handiger :)

Ik smeerde ook eerst met buikbalsem, eerst van Zwitsal en toen Kruidvat eigen merk, maar om de 1 of andere reden verdraagt mijn huid ineens geen balsem meer! Mag alleen nog mijn Dove Silk douchecreme gebruiken van mijn huid anders krijg ik protest :) Tja, dan doen we dat maar he 8)

7. MamaVanBrittje

Ga nu even snel de stad in, even bij Baby-Dump de cadeaudoos ophalen en bij Etos wat spullen halen :)

Tot straks ;)

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @MamavanB: Ja kan idd het beste gewoon naar de winkel gaan, maar heb momenteel een hekel aan winkelen als het niet om babyspullen gaat :)

Heb je die van de Etos eigen merk al geprobeerd? Dat is de enige die ik verdraag...

Shopse en tot straks!

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Iedereen met afspraak vandaag suc6

10. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Die wou ik ook gaan halen. Is inderdaad beter dan zo'n krakend zeiltje uit het kaampakket. Na de bevalling kan het weer dienen als molton over het matras van mijn zoontje die af en toe wel eens een ongelukje 's nachts heeft. Hij heeft nu zo'n zeiltje, niet erg handig.

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Joepie, we gaan beginnen met schilderen .. waarom wachten haha? Hebben net verf gehaald. heel licht roze met de meeste muren, en dan iets donkerder roze voor de kleine muur van de commode. Die verf hebben we nog niet gehaald, eerst kijken hoe deze opdroogt.

:)

@mamavanbritje: Zooow hij groeit hard ! Mooie buik hoor !

12. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Meiden die voor de 20 weken echo gaan vandaag, veel succes.

Ik mag morgen. Spannend!

13. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Rianne, handig zo'n dokter waar je niets wijzer van wordt...!
    Ik zou inderdaad de verloskundige even bellen, misschien dat zij je er meer over kan vertellen en wat geruster kan stellen.

Mamma van Britje mooi buikje zeg!

Ik lees vaak dat jullie de beeb naar jullie hand voelen komen, hoe voelt dit dan?
    Ik voel af en toe een plopje in mijn buik, maar verder nog niets helaas..
    Ik leg mijn hand vaak op mijn buik, maar merk niets in mijn buik gebeuren..

14. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Even een echoberichtje:

Vannacht was mijn dochter wakker (ik dus ook), toen ik weer in bed lag begon de baby erg druk te bewegen! Kon hem/haar aan de buitenkant van de buik duidelijk voelen! Zo'n super gevoel! Heb even in mijn eentje liggen te genieten! :)

15. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    he dames!

vandaag de 20 weken echo gehad! ik mag 4 feb terug komen voor een herhaling.. :)
    ik zal het ff vertellen...

volgens de arts zag alles er goed uit! maar onze kleine lag met het gezichtje naar binnen en dus konden we het lipje niet goed zien... we hebben 1 sec het mogen bewonderen en daarop leek het voglende de arts goed gesloten te zijn.. maar zelf ben ik niet erg gerust gesteld.. het leek wel mooi dicht maar ik wil het ff wat lange rin beeld hebben om het goed te zien.. gelukkig snapte hij mij en mogen we 4 feb terug komen dan weer ff kijken..
    ook hebben we tussen de benen gekeken. maar ook dit liet de kleine niet echt toe.. de arts heeft wel een uitspraak gedaan. .. helaas ga ik dat hier (nog?) niet bekend maken.. sorry dames. blijft geheimpje..
    volgens de echo ben ik 3 dagen korter. maar dat zegt rond deze tijd niet zoveel.. wel grappig want bij de 12 week echo was dit ook het geval. we houden gewoon 6-6-09 aan ;)

16. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames,
    hier ook morgen de 20 weken echo, heb er zin in hoor,
    was vanmorgen om 5 uur uit me bed, en moest om 8 uur beginnen met werken, het is niet anders,
    ben nu moe maar wil eerst me huis nog ff aan kant werken vanavond komen er weer kijkers voor het huis.
    verder weinig te vertellen
    ja AUUUWWWW me bekken ,
    ga straks toch maar ff terug naar bed denk ik want de pijn wordt nu wel echt onderdagelijk hoor
    sorry voor me gezuur
    liefs joanita

17. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    MAM85 alles zal toch wel goed zijn, maar een extra echo is altijd leuk :)

18. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Hey meiden,

Zoveel weer geschreven, heb wel alles even snel teruggelezen ga zoveel mogelijk op mensen reageren althans wat ik nog weet.. :).

Meiden met een goede 20 weken echo gefeliciteerd! Weer een hele opluchting neem ik aan.

Dootje: Hoe gaat het ondertussen met je hond

Babykamerpret: Wil ik ook! Snik snik.. maar bij ons wordt het zo improvisorisch.. :( nu maar hopen dat we snel een ander huis vinden.. kan ik ook een mooie babykamer inrichten.

Jolan: gefeliciteerd met jullie dochter meid :D

Marb: als het je gerust stelt.. wij zijn er ook nog niet heel erg mee bezig hoor.. zou wel willen aan de ene kant, maar aan de andere kant.. heb ook nog niet heel erg haast… je moet het gewoon doen als jij er zin in hebt. Misschien dat het je achteraf tegenvalt.. maar misschien ook wel helemaal niet.

mam85: het zal vast goed zijn maar voor de zekerheid checken kan nooit kwaad lijkt mij. Mooi dat je nog een echo krijgt.

De rest is ego:

De baby voel ik wel dagelijks maar nog niet heel goed van buiten en eigenlijk alleen als ik op mijn rug lig. En ’s ochtends als ik achter mijn bureau zit voel ik trillingen. Wil het zo graag de hele dag door voelen en niet alleen als ik op de bank lig ’s avonds…
    Ook heb ik soms een hare buik op een bepaalde plek. Is dat de kleine? Ik kan ‘m namelijk niet bewegen ofzo… en zwemmen naar mijn hand doet ie al helemaal niet :( snik snik.. althans niet dat ik voel.

b.i. : ik krijg steeds meer last van mijn onderrug/heupen… hoop nog steeds zo dat het allemaal mee zal gaan vallen.. zaterdag toch mijn vk nog eens naar vragen.

Uitvaartverzekering: mijn man begon er laatst over voor hemzelf en ook een levensverzekering.. (erg vervelend idee trouwens :().. maar eventueel voor onze kleine hadden we nog niet over nagedacht. Zal ik me toch eens in verdiepen.

Mijn weekend was heel druk met zustertje spelen hihi.. mijn man lag het hele weekend met hoge koorts op bed.. zaterdag vond ik het zelfs erg eng.. had zulke hoge koorts en wilde alleen maar slapen, slapen en nog eens slapen.. nu gaat het weer iets beter met hem.. maar nog steeds koorts.. Hoop maar dat ik het niet van ‘m ga krijgen..

19. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ik voel ook die plopjes en belletjes sinds een paar dagen en wordt steeds duidelijker! maar als ik mn hand op die plek leg gebeurt er niets. nou ja komt nog wel.
    iemand zei: het lijkt op een spiertje wat oncontroleerbaar aan het trillen is maar dan in je buik, dit is het precies! dames nogmaals veel succes en plezier bij de echo. en kom alsjeblieft met goed nieuws terug..

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

geen idee wat voor soort stof het is.
    de kleuren zijn bruin met groene streep, erg mooi!

Deel Deze Pagina