Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Geweldig, alleen maar mooie en goede echo's. Nu iedereen de 12 weken echo achter de rug heeft wordt het weer een spannende tijd met alle 20 weken.
    Ik kan niet wachten tot iedereen m gehad heeft, dan kunnen we weer verder met de volgende stap: bevallen :confused: .

Las net van iemand, Vinnies dacht ik, dat de baarmoeder al boven de navel komt. Weet iemand hoe het komt dat dat per persoon zo verschilt? Ik was bijna 21 weken en toen kwam mn baarmoeder net gelijk met mn navel...

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

zullen we de stap met nog meer genieten van de kleine, en dingen voorbereiden niet overlsaan, voor we bevallen,, hihi

3. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Succes morgen!

Heerlijk om te lezen dat iedereen 'n goede echo had!

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hoi dames...

lekker veel geschreven vandaag... allemaal goede berichten van de echo. Super dames!

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    meiden met een goede echo: gefeliciteerd! super!

Lees alleen maar verhalen over druk bewegende kindjes op de echo........of zijn er ook waarbij het gewoon rustig lag?
    AFgelopen zaterdag was ons meisje heel rustig. Af en toe een beweging met de benen of armen of beetje schokkerig, maar niet constant.
    Wordt daar dan toch weer onzeker van......

Voel de kleine wel dagelijks in mn buik een paar keer.....

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

hey meis

niet zo onzeker zijn he, is niet nodig
    zoals eerder gezegt, echo is maar een moment opname, en dat wil niet zeggen dat jullie meisje altijd zo rustig is, dat is gewoon toeval!

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ik kreeg een berichtje van Bloempje29 via de site...
    zal het hier even wegzetten

Onderwerp : meeting ha meiden! leuk dat er een meeting is zaterdag de 24e, helaas is voor mij \'s hertogenbosch iets te ver weg, ben vandaag bij de gyn geweest, want heb toch steeds bloedingen, dus ik moet lekker rustig aan doen en dan komt het vast helemaal goed! Maar ik vind den bosch dan net te ver weg, dus super veel plezier en maken jullie leuke foto\'s?Liefs bloempje29

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    die van ons lag heel rustig, wilde na pijnlijk geduw en gepor van de echo-dame nog niet bewegen.... alleen zwaaien met z'n armpjes en af en toe een been

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    jaaaaaaaaaaaaa, ik heb een lamp :D :D :D

Via marktplaats een mevrouw gevonden die ze zelf bekleed. Hij wordt dus zwart met wit gestippeld en afgewerkt met een zilverkleurig lint.
    Ze maakt een grote hanglamp en een kleintje voor op de commode

ik ben blij :D

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

@marloes

super zeg dat je iemand voor je lampen hebt gevonden!

@bloempje, wel rustig aan doen he!

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat fijn dat alle echo's weer goed waren.
    voor morgen veel plezier allemaal.

mijn ketel doet het inmiddels weer!
    de monteur voor de wasmachine en droger is geweest en helaas is mijn wasmachine echt kapot! gaat zeker 280 euro kosten, wij hebben besloten om een nieuwe aan te schaffen we gaan zaterdag kijken. mijn droger is nog goed, de filter moest gereinigt worden en dat heeft mijn man zelf gedaan.

verder gaat het niet goed met mijn bekken ik heb elke dag pijn, maar goed ik krijg er iets prachtigs voor terug!

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ok, dat stelt weer gerust :D
    Bedankt buddy!

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

fijn dat je ketel en droger het weer doen, alleen jammer van je wasmachine.

vervelend dat je zoveel last van je bekken hebt,
    hier ook wel, maar is nog te doen gelukkig,
    ik werk dus ook nog, ben ook wel beetje eigenwijs hoor hihi

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo,
    mevrouw van gastouderbureau is net langs geweest,
    was goed gesprek en hebben er een fijn gevoel bij, nu ff wat admin regelen, en dan kan er gezocht worden na een geschikte gastouder.

heb net via MP, een schaapjesmobiel voor boven de box gekocht, en een speelkleed met boog in vorm van schaap! superleuk en goedkoop

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    weet iemand hoe dat nou zit met vergoeding gastouder? Ik hoorde vandaag van een collega dat dat vanaf 2010 niet meer is......

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    tja ik ben ook eigenwijs heb vandaag weer van 8 tot half 5 gewerkt. vanaf half 2 gaf ik aan dat het niet meer ging en kreeg ik kantoorwerk. morgen weer naar de fysio en dan zal ik even overleggen hoe of wat.

fijn dat je gesprek goed was, dat geeft wel een fijn gevoel!

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier is nog helemaal niks zeker over!
    alles is nog erg vaag,
    er gaan w.s. dingen veranderen, maar hoe of wat is nog lang niet duidelijk!
    heb ik namelijk net gehoord

18. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Mijn meisje was en is ook rustig hoor!

(dat was mijn middelste zoon ook en dat is echt 'n lieve rustige jongen in real life en mijn andere 2 waren in mijn buik en daarbuiten echte stuiterballen,dus hou me juist vast aan het rustig zijn ;) )

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    klopt hier ook... hele rustige baby in de buik, is een hele rustige jongen geworden... dus ik ga voor nog zo een ;)

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

dames truste

morgenvroeg cursus en daarna regel dingen en therapie, dus eind van de middag w.s. pas hier

fijne avond/dag

kus

Deel Deze Pagina