marloes: we hebben paar week geleden een bedje gekocht voor hem bij de ikea (witte met schaapjes) en die staat op zijn kamertje om te wennen.. hij slaapt normaal nog in zijn ledikantje.. maar gister avond wilde hij weer eens niet slapen. ik was woest en heb hem op zijn grote bed gelegd. dan daar maar slapen haha.. lampje aan gelaten en toen weg gegaan.. hij lag zo heerlijk te knorren toen ik savonds bij hem kwam kijken.. (kreeg ik brok in me keel.. *slik*) er zit idd een rekje voor het bedje. dus hij kukkelt er niet uit.. we hebben hem helemaal boven in zijn bedje liggen en het rekje staan ook helemaal tot het kopstuk.. na zijn 2 e verjaardag moeten we maar eens helemaal gaan proberen of ie in zijn grote bed wil slapen.. slaapzakken: iemand enig idee waar je extra lange kunt kopen? onze zoon heeft nu een van 110cm maar wil wel graag een langere
goede morgen! zo vannacht weer bezig geweest met me meissie ze had hoge koorts en aan het spugen pfff maar goed nu is ze wel weer iets opgeknapt! ik heb 2 buik foto`s in mijn album gezet! jeetje zeana das schrikken geweest! en iedereen met een afspraak vandaag veel plezier!
goede morgen meiden, Anna, gaaf man een naambord van woezel en pip (ik ben een beetje jaloers ) Ziet er gaaf uit zeg, Rianne1984! Dootje24 fijn gefeliciteerd! Ook goed nieuws van je hond! 20 wkn echo's veel plezier vandaag! vakantie achter je verlof? ik zit ook te denken aan 4 of zelfs 5 weken dan neem ik verlof van 1 mei t/m eind september zeana, jeetje dat is schikken zeg! Doe rustig aan hoor! waar mijn baarmoeder zit? Geen idee eerlijk gezegd hoe voel je dat? hier gaat veder alles goed. Alleen best veel last van mijn rug (maar ja dat zal er wel bij horen...) tot vanmiddag! Ik ben benieuwd naar de 20 weken echo's! xx Inger
Das een goed idee Inger om vakantie na je verlof te nemen...had ik nog niet eens aan gedacht zelf dus bij deze bedankt voor de goeie tip
Goedemorgen! volgens mij moet het na de meest deprimerende dag nu een super dag worden het begint hier in ieder geval al goed met het zonnetje 8) @nathalie47, wel fijn dat je het zo druk hebt ondanks de kredietcrisis menig bedrijf is jaloers op je @Rianne, dat hebben jullie mooi geverfd! Ziet er goed uit @Dootje, GEFELICITEERD met jullie goede 20 wkn echo Wel fijn dat het toch nog even goed is bevestigd dat het een meid is Wat fijn dat het met Dot ook weer goed gaat! lekker knuffelen @Meris, mijn baarmoeder is nu ook pas ter hoogte van mijn navel (net een halve vinger eronder), zal straks ff vragen tijdens de echo. Volgens mij is dat ook prima hoor! Lees altijd dat rond de 20 wkn de baarmoeder tot de navel komt, dus het zal wel goed zijn. @Marloes, wat gaaf dat je iemand hebt gevonden voor je lampen Zag gisteren trouwens bij Babyplanet (Breda, woonboulevard) een lakentje in zwart met witte stippen! Misschien een idee? @Zo te lezen is het dus helemaal niet erg als je kindje niet zo druk is in je buik ...ben ik even blij @Jent, beterschap! @Zeana, dat is wel ff schrikken ...goed in de gaten houden! @Smiley, voel af en toe ook wel eens steekjes en denk dat de beeb daar dan hard heeft geschopt ofzo...ik weet het ook niet, maar als je er last van hebt, gewoon VK bellen! @Marb, fijn dat alles was bij de VK @Joanita, waar gaan jullie naartoe dan als jullie huis is verkocht, want dan moet je nog wel een babykamer in elkaar knutselen? @Mam85, wat goed zeg van je zoon! is hij er niet uitgekomen 's nachts? Dan mag je namelijk wel dubbel zo trots zijn @Gabester, wat een leuke foto, je buik van bovenaf! Dat is wel een goed idee, want zelf heb ik ook altijd het idee dat ie veel groter is, maar dat komt natuurlijk door het aanzicht @Inger, Je kan je baarmoeder voelen door eerst heel hoog in je buik te voelen/drukken (dan voelt het zacht) en dan steeds een stukje naar beneden tot op het punt waar je voelt dat je tegen een soort rubberen ballon aandrukt...dat is namelijk de bovenkant van je baarmoeder Als het je niet lukt, vraag dan of de VK het volgende keer jou wil laten voelen/leren! Good luck! xx Anna
Hihi, ik vind het zo gezellig, die kleine in m'n buik. Zit ik gewoon rustig te werken en dan krijg ik me af en toe een schop, alsof ie wil zeggen: 'niet vergeten dat ik er ook nog ben, he mama'
Ben weer terug van de 20 weken echo. Alles was goed! Alles zit erop en eraan! Het was allemaal duidelijk te zien. Echt leuk. De kleine was aan het bewegen, en lag dan weer even stil. De doorbloeding van de placenta/navelstreng was ook goed. Ook groeit de kleine precies op schema. Joepie! Hier 1 echofoto: Duim omhoog, het gaat goed hoor hierbinnen!
dat heb ik nu ook...sinds dat ik weet dat hij het echt is! Gisteren wilde ik gaan slapen en toen ging ie ook tekeer hoor! De vk zei net ook dat ie ook echt helemaal onderin ligt...dus elke beweging voel ik! Verder was alles goed...mn baarmoeder zit boven mn navel...maar dat komt omdat ie zo groot is. Ze zei ook (nav mn ziekenhuisopname) dat ik echt niet moet twijfelen om te bellen als ik iets niet vertrouw ofzo...en dat ik echt naar mn lichaam moet luisteren. Voel me altijd zo gehandicapt als mensen dat zeggen...ik snap het uiteraard wel...maar ik hoop niet dat ik de rest van de zwangerschap alleen maar kwaaltjes heb... en ook al zou dat zo zijn...ik probeer altijd positief te blijven en door tegaan...en als dta dan ook niet kan...zeuren en zeiken heeft nooit zo'n zin vind ik...daar wordt t nooit minder van!
gefeliciteerd met de goede echo Inge... Anna, thanks voor de tip... maar eens gaan kijken dus. Sarah, ligt jouw baby zo ver voor op het groeischema dan? S lag altijd 3 voor en was bij de geboorte 8 pond...
@Marb, herkenbaar....zo leuk als je dat ineens voelt @Sarah, inderdaad! hou ook niet zo van negativiteit, want volgens mij versterk je het daar alleen maar mee i.p.v. dat het beter wordt. @Inge S, wat een toffe foto zeg! Gefeliciteerd met jullie goede echo! dat wordt de hele dag met een big smile rondlopen @Inger, hihihihihihi...wat zullen je collega's wel niet denken Ga zo op mijn gemakje douchen, want dan gaat de tijd wat sneller en is het zo 13.30u xx Anna
He dat werkt goed! bedankt voor de tip, mijne zit precies bij m'n navel! Gefeliciteerd met de echo's allemaal! Heb alles gelezen maar moet nu helaas aan het werk Kan morgen pas weer kijken dus niet te veel typen he
Ja dat dacht ik ook.... maar die collega bleef volhouden want ze had zelf een gastouder voro haar kinderen...... Het zou hier echt een probleem wordne want de kinderdagverblijven zitten bomvol, je kan zelfs niet op een wacht lijst.