@ Marloes: Een goede beoordeling, en wat extra dingen (projecten) @ anna: Geweldig dat de echo goed was, gefeliciteerd! Ik ben ook al 5 kilo aangekomen hoor haha.Wat een mooie duidelijke fotos! En een mooie buik. @ 3decho: Ik denk dat ik rond de 26e week een 3d echo ga laten doen. Bij babyimage in gorinchem, heb daar ook mijn geslachtsbepaling gehad.
zo ik ben bij bladzijde 910 reageer evn omp de mensen wat ik tegen ben gekomen. Fijn Sunshine en mijn buddy meris en Aichaa en Dizzydat de echo's goed zijn. dat hebben we dan alvast doorstaan. Dootje hoe is het met je hondje? Zo nu ga ik weer verder lezen. xxx joyce
@Anna83: Fijn dat alles goed is met jullie ventje! Mooie fotos! Ik heb volgende week woensdag de 20 weken echo, ben eigenlijk niet echt zenuwachtig en heb er wel een goed gevoel over! Hopelijk klopt mijn gevoel
Zo weer 10 bladzijdes gelzen ik kom er wel. Simoon heel vervelend dat ze tot de ontdekking zijn gekomen dat je de ziekte van chohn hebt. Ik heb vaker gehoord dat dat tijdens een zwangerschap aan de oppervlakte komt. Ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen, zodat je er minder last van hebt. Rianne hoe is het met jou? ik heb ook wel vaker last van mijn nieren of blaas. Vaak wil het wel helpen om gewoon naar de wc te gaan. En waarschijnlijk is het de beeb die tegen de laas of nieren aanligt. Ik heb dat ook vooral met draaien in bed. Gyn zegt dat dat r bijhoort. Jolan gefeliciteerd met jullie meid. xxx joyce
ik weet niet wat het is..... kan opeens heel erg onzeker worden de laatste twee dagen, terwijl er bijv. 5 min daarvoor niets aan de hand is..... Er spookt gewoon steeds door mn hoofd: stel dat er iets niet goed is bij de 20 weken echo....en ja dan ga ikalles erbij halen, zo ookde metingen van afgelopen zaterdag.... Heb het nog eens bekeken op de dvd, en je ziet wel dat ze echt 5 pogingen doet om de buikomtrek goed in beeld te krijgen, en steeds zegt ze: nee het ligt niet goed... en als ik kijk dan is het beeld waar ze uiteindelijk op meet, dunner dan in andere beelden.... PFFF moet me idd niet zo'n zorgen maken. Wou gewoon dat ik de tijd 2 weken vooruit kon spoelen! Bedankt anna!
@ jent: vandaag weer gewerkt. Kreeg tegen de middag weer last van mijn rechter nier, hen toen paracetamol genomen en toen trok het weg. Iemand adviseerde me trouwens roosvicee ferro voor hoofdpijn. Ik drink nu elke dag een glaasje en heb nog geen hoofdpijn gehad
Zo weer 10 pagina's gelzen mam85, sarah84 en natja gefeliciteerd met julllie 20 weke echo. Ierdereen gefeliciteerd met de eerste schopjes/plopjes. xxx Joyce
@Rianne, gelukkig ben ik niet de enige dan Snap alleen niet waar die 6 kilo aanzitten, want mijn borsten zijn b.v. niet echt gegroeid en mijn buik...lijkt me sterk dat daar alle 6 de kilo's zitten @Jent, voel je je al beter? @mama1987, als je gevoel zegt dat het goed zit, dan is dat ook zo. Ik had er ook een super goed gevoel over...en toen kwam het nieuws van Alien, daardoor kon ik niet helder meer voelen wat mijn eigen gevoel precies zei. @Jolan, als er echt wat aan de hand was, dan hadden ze dat heus wel gezien op de pret-echo en dan heb ik het over grote afwijkingen. Met die 20 wkn echo zal je ongeveer hetzelfde zien, alleen wordt er wat secuurder gemeten en gekeken naar de organen...het zit echt wel goed meid! En wat je terugziet op de DVD dat het na 5x meten nog niet lukt zegt meer over haar kunde, dan over de maat van jou dochtertje in je buik! @All, net na het eten ging ik even op de bank zitten en voelde toen hele harde trappen in mijn buik mannetje legde gelijk zijn hand op mijn buik en zei "jeetje, doet dat geen pijn?" Het deed gelukkig geen pijn, maar schrok wel even van de kracht van ons ventje...hoe hard zal hij dan wel niet trappen over 6 a 8 weken Liefs Anna
Zo hehe, Alles bijgelzen. Nu ben ik alleen vergeten wie ook al weer goede echo's had, maar iig gefeliciteerd. En jolan van die metingen moet je je niet al te veel op focussen. Ik heb ze ook op een briefje meegekregen. En er zijn er die liggen gemiddeld, bovengemiddeld en er net wat onder maar dat zegt eigenlijk niets dat is normaal. Als iets echt niet goed is dan zeggen ze dat wel hoor. Rianne wat super dat je gepromoveerd bent tot hoofdagent. Wist je dat? Fijn dat het weer wat beter gaat met de nier. Zeana hoop dat jij je ook wear wat beter voelt. ik voel me niet optimaal heb het idee dat er weer een verkoudheid/griepje aankomt helaas. xxx Joyce
ok dus bij jou waren er ook metingen die iets onder je termijn uitkwamen? Pff jeetje begrijp ook niet waar nou opeens die onzekerheid vandaan komt. misschien toch omdat die 20 weken echo ineens dichtbij komt.... En dat op een dag dat ik onze kleine meid vanaf de buitenkant heb mogen bewonderen......
zo net heerlijk gedouched en alles netjes geschoren, want morgen met 2 vriendinnen naar de sauna en dan moet je er wel netjes uit zien he. over een uurtje ga ik lekker zwemmen, sporten dus, niet echt logisch he eerst douchen en dan zwemmen haha, maar er moest toch geschoren worden. zit hier met laptop op de bank en merk dat Gijsje steeds harder en duidelijker gaat bewegen en schoppen, echt cool!
~ Agenda voor morgen ~ Debsje1977, 20 weken echo Girafje, 20 weken echo Zeana, 20 weken echo Lien84, gyn MamavanBrittje, vk
Hoi hoi, Wat lief dat jullie allemaal zo bezorgd zijn Ik ben gister gelijk langs de dokter gegaan en heb vandaag de VK gebeld. Mijn bloeddruk is laag, ijzer en suiker waren goed (beter dan m'n hersens die staan op non-actief). Dat ik dus duizelig werd kwam door de lage bloeddruk. Nu zegt mijn vk dat dit vaker is rond de 20-24 weken en dat het daarna beter kan gaan. Maar die bloeddruk in combinatie met m'n harde buiken zegt ze dat ik het maar eens een week rustig aan moet doen en thuis moet blijven. Daarna proberen om mijn werk rustig weer op te bouwen als het tenminste beter gaat. Ik merk zelf ook wel het verschil in dagen die ik wel/veel werk of wanneer ik niet werk. Maar, volgende week ben ik dus thuis. Groetjes Jacqueline
nou ik had idd gelijk, mijn baarmoeder komt al tot 2 vingers boven mn navel, en dat terwijl ik morgen pas 18 weken ben. nou ja de vk zei niet dat het abnormaal was ofzo. ben heel blij dat hij zo goed groeit zolang hij straks met de bevalling maar geen reus is haha ben nou 2 kilo zwaarder dan voor ik zwanger was en bloeddruk 110/60 einde ego-bericht gefeliciteerd meiden die een goede 20weken echo hebben gehad, wat moet dat een geruststelling zijn! @jolan: balen he, zolang wachten op de 20weken echo! ik moet nog 3 weken wachten! pffffff @mac: lekker he sauna, ik ben ook al lekker een dagje geweest, heerlijk! heb alleen de minder heete sauna's gedaan en niet het dompelbad. terwijl ik normaal wel fanatiek ben, doe het tijdens zwangerschap wat rustiger aan. welke sauna ga je? ik ga vaak naar thermen bussloo. wel heel cool trouwens, ik zag mensen echt al naar mn buik kijken 8) veel plezier! @anna: hele mooie foto's! en natuurlijk toppie dat alles goed was!
@rianne gefeliciteerd met je promotie ! @anna fijn dat de echo goed was mooie foto's! @mama1987 we hebben gelijk de echo wat is je voor gevoel, ik denk bij mij een jongen. @zeana succes meid en echt rustig aan doen he! hier nu 5 kilo aangekomen.
Goed dat je volgende week even thuisblijft, want je moet wel goed op jezelf en de kleine passen...werken kan altijd nog Gaf de VK ook nog aan waarom het vaker voorkomt tussen 20-24 wkn? Liefs Anna
@Madelon, @Debsje1977, Girafje en Zeana, veel succes en natuurlijk plezier morgen bij de 20 wkn echo! @Lien84 en mamavanbrittje, veel plezier bij de gyn/VK, misschien toch nog een echo als je lief kijkt @Madelon, fijn om te lezen dat alles goed was bij de VK en hoop ook voor je dat het geen reus is Heb je geen buikfoto die wij mogen bewonderen, want dan willen wij ook best wel even naar je buikje kijken hoor @Mandy, heb even in je album gekeken en wordt elke keer onwijs getrokken naar de foto met je hond. Hebben jullie hem/haar nog? Liefs Anna
Ik probeer ook alleen nog maar naar mijn eigen gevoel te luisteren, ondanks alle akelige verhalen.. Leuk dat je man jullie kleintje al kan voelen, mijn vriend kijkt er zooo naar uit!