Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    anna: super dat alle sgoed was!

echo foto's mmmh die krijg je hier dus niet standaard mee bij ons... ik heb niet mee gekregen ik hoop dat ze die de volgende keer wel mee geven..
    maar ik heb al gehoord dat ze dat niet meer doen hie rin zh!

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Doe rustig aan! Hopelijk ben je dan snel weer van je klachten af.

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik denk hier ook een jongetje! Mijn vriend denkt een meisje...
    Geen idee wat ik ben aangekomen, de laatste keer 1 kg. Volgende week donderdag bij de vk weer wegen...

4. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    helly ladys

nou kwamen we vandaag bij echocentum aan
    grr hadden ze verkeerde datum aan me doorgegeven aan de telefoon
    as donderdag stond bij hun de afspraak erin.
    dusja donderdag maar terug he

voor me huisje hebben we nog niets gehoord
    maar we willen de kamer beetje standaard houden hor
    maar ik ga naar me bed voel me beetje down
    tot morgen weer
    liefs joanita

5. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    brrr ik ben al iets van 8 kilo aangekomen maar had ook al heel lang niet meer op de weegschaal gestaan haha, ik denk al 8 maanden ofzo niet meer. En dan iedere keer na die nod van die ongeloofelijke vreetbuien gehad. Kijk nu wel meer uit met snoep enzo want anders kom ik dalijk uit op 30 kilo ofzo :)

6. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Ha toch al lekker eerder klaar met werken, dus nou kan ik toch ff reageren!

@ anna
    "@marloes...hij ligt zoals ik het las/begreep op de uitslag nu een dag of 5 voor...
    het kan ook met erfelijkheid te maken hebben zei de vk...en ik was ook 8 pond...mn vriend weet ik eigenlijk niet...zou het eens vrager aan mn schoonmoeder!"

He dat zeiden ze bij ons ook, maar dat hoeft nog helemaal niks te betekenen, zeiden ze. De baby groeit heel hard tussen de 18e en 25e week, en het kan best zijn dat ie van ons al vroeg die groeispurt heeft.

En het zegt ook niks over hoe lastig je bevalling gaat hoor! Mijn oma heeft mijn vader (dik 9 pond) in een uurtje eruit gegooid. :D

Alleen misschien even rekening houden met een wat langere kinderwagen kopen, en een goedkope maxi cosi ;)

@ mandy: je kunt ook een timer tussen de stekker en het stopcontact zetten, dan hoef je niet alleen voor de timer een duurdere wasmachine te kopen

@ nathalie: dat flauwe gevoel is vervelend he. Volgens mij is het inderdaad je bloeddruk. Ik eet normaal ook weinig suiker (heb nog wel steeds een vlaaien tik). Ik neem altijd wat snoepjes mee (zowel wat zoete als wat dropjes) dan krijg je weer even wat suiker en zout binnen.
    En mijn vk zei dat je best naar de sauna mag, na 14 weken, tenminste als je lichaam er al aan gewend was van voor de zwangerschap. Ik heb het ook al geprobeerd maar ik word er niet goed van dus ik doe het niet meer!

@ rianne: gefeliciteerd met je promotie. Gewoon lekker vooruit die buik: succesvol in je werk en succesvol prive ;)

@ pixie: leuk he die plopjes.

ego bericht:
    vandaag zei er iemand op het werk (ken hem verder niet goed): ben jij soms in blijde verwachting?
    Leuk leuk!

7. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

meiden...heel in het begin hier heeft ook OEk Oek hier een tijdje mee gekletst....ik zie net dat ze haar 20 weken ook vandaag heeft gehad.....dit is haar berichtje

Hallo,

Gisteren hebben we de 20 wkn echo gehad. Alles was goed behalve de hartslag van de baby.
    Die stopte steeds even (ongeveer 4 slagen normaal en dan zat er een pauze in..) Dat is de hele echo zo gebleven.
    Nu moet ik deze week naar het umcg voor een uitgebreide echo omdat ze het niet helemaal vertrouwden.
    Heeft iemand dit ook gehad? Hoe is dat verder verlopen?

8. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Hoi Dames,

Ook van mij even een teken van leven. Ben helaas erg druk en savonds doodmoe. Ben ik net bijgelezen dan kletsen jullie alweer 10 pagina`s verder;) Wel heel gezellig!

Fijn om te lezen dat het goed met iedereen gaat! En geweldig zijn die eerste plopjes he?

Met mij alles prima. Voel me fit en lekker, soms slaat alleen mijn hart wat op hol en heb last van brandend maagzuur. Spannend, nog 3 weken en dan weten ook wij wat we krijgen!

Ik ga proberen om bij te blijven en meer mee te kletsen!

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    duimen dat het allemaal mee valt en niks ernstig is...
    [-o<

10. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    oek oek: ik duim ook hoor!

11. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Hoera, eindelijk weer internet thuis. Manlief heeft kabeltje weer gefixt! :D FF snel alles doorgelezen.

@ bezig zijn met de voorbereidingen: hier nog iemand die nog niet zo veel bezig is met de voorbereidingen hoor! Zaterdag gaan we kijken voor het kamertje en we zijn net begonnen met het opknappen van de zolder. Na de zolder is eerst nog de keuken aan de beurt (is al besteld :D ) en dan gaan we verder met de kinderkamer! En heb zelf nog helemaal geen kleertjes of e.d. gekocht. Misschien na morgen. Heb wel al veel gekregen van anderen.
    @ Alien: heftig hoor. :cry: Hoop dat ze alles snel een plekje kunnen geven.
    @ rianne: Het roosvice advies, dat was ik! Merk zelf ook weer verschil. :) Gefeliciteerd met je promotie.
    @ debje: Ik hoop voor je dat het volgende week wel goed zit met de kleine en de echo! Spannend voor je. Denk aan je.
    @ alle 20 weken echo’s: Gefeliciteerd met het goede nieuws. Ik mag morgen, maar pas om 5 uur! :(

Ga nu lekker naar bed. Heb al een paar dagen last van mijn rug en ook wat meer last van mijn buik. Zal de kleine wel zijn die groeit
    :D

Liefs girafje

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    meiden het was niet de echo van Debsje, maar van OekOek...

13. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    oeps verkeerd gelezen.. sorry. ik heb mijn berichtje aan gepast!

14. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Hoi allemaal,

Even zo snel uit mijn blote hoofd,
    @ Rianne gefeliciteerd met je promotie!
    @ Joanita,balen dat je je down voelt,hoop dat je na 'n goede nacht je weer beter voelt.

Roosvice Ferro,ook net gekocht,ik hoop dat ik wat meer energie krijg want ik loop zo het gevaar dat de bank aan mijn zij vastgroeid :)

@ oek oek (als je meeleest) Jeetje, hoop dat het allemaal goed gaat volgende week met de echo.

@ Basmalah, heb je 'n paar dagen gemist,hoop dat alles goed gaat met je!

@ de rest, Hoi en truste 4 zo :D

En nu mijn geweldige nieuws......

Mijn allerbeste vriendin is vandaag bevallen van 'n prachtige zoon Timothy :D :D :D
    Ben helemaal door het dolle heen,wat 'n snoepje!
    Ze heeft 'n spoed keizersnede gekregen vandaag,omdat er 'n knoop in de navelstreng bleek te zitten en het zat ook nog om zijn nekje maar gelukkig is hij helemaal gzond geboren!

Had ik al gezegt dat het 'n schatje is :) :) :)

Zoooow dat was het voor vandaag,ik ga me bed zoeken..

Truste allemaal!

15. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo heb nog niet terug gelezen ga ik zo ff doen, maar wilde ff mijn buik showen:

20 wk en 2 dgn:

Liefs Deb

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Anna,...bij ons zeiden ze ook 400 gr. heb nog eens gekeken en we staan idd ook 1 week voor.
    Ze zei ook dat als ie nu boven het gemiddelde zit dat dat ook wel zo blijft...de ton is wel gezet of het een klein kindje of een grote is. Dus bereid je maar voor :) (ben ik tenminste niet alleen :oops: ) Wel fijn dat alles goed was!

Vandaag hebben wij heerlijk verse ravioli met broccoli en geitenkaas gegeten! En het was smullen...moet gezond eten dus dan wil ik ook wel lekker eten...ben vanalles aan het uit proberen (heb toch tijd zat ;) ) Gisteren hadden we mexicaanse bonen schotel met prei en gehakt...was ook heerlijk!
    En morgen scholfilet met knoflookboontjes een aardappelpuree! (jaja...een echte chef hier :rolleyes: )

Vanavond ben ik met mijn 2 zwangere vriendinnen wezen zwemmen. Het was echt leuk! alleen kreeg ik tijdens dat hupsen een beetje een harde buik...tenminste als dat een harde buik is...een soort kramp was het alleen dan in mn buikspieren (tijdens de sex ook al twee keer gehad :oops: )

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hallo.. heb vrij zware dag achter de rug (mentaal drukte) dus heb echt alleen globaal teruggelzen.. dus niet op iedereen reageren helaas. want ik zie een beetje dubbel al en heb spannigns hoofdpijn en nou ja.. jullie snappen het al.

@rianne gefeliciteerd
    @sarah...hoelang mag je genieten van je kleine mensje bij een pretecho bij babyview?

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @echos
    joanita? (dacht ik) wat vervelend dat je afspraak naar donderdag verplaatst is op die manier.. grrr... zou pissig zijn.
    goede echos.. gelukkig zeg!
    oekoek.. :( hopelijk volgende week betere hartslag.maar mijn neef zijn vrouw zijn beeb had dit ook en hoeft niet ernstig te zijn. kan met een extra vaat te maken hebben. of zoiets (zal dit ook bij haar topic plaatsen)
    alien :( ja ik heb geen woorden ..

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    echos voor morgen - SUCCES EN PLEZIER

20. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ik geloof dat we 25 minuten op dvd hebben...maar we hebben daarna nog even gekeken...dus ik denk 30/35 minuten

Met vooraf een gesprekje en achteraf nog wat en dan kijk je nog even naar alle foto's welke je wil hebben of niet

Deel Deze Pagina