hoeveel koste het .. 70 euro? oh wacht jij had 3d. ik wil 2d. neem aan dat de tijdsduur hetzelfde is voor alle echos?
Goeiemorgen allemaal! @Aichaaa: Wat leuk! Fijn dat alles goed is met je vriendin en de kleine Even kijken hoe mijn nieuwe banner eruit ziet...
straks naar de gyn, gaan ze vast weer echo maken, hoop dat ze ff wil kijken wat t gaat worden, ben zo benieuwd! ach anders volgende week, 20 wk echo. wij gaan ook lekker beginnen met de babykamer, en de douche, want die ziet er ook niet meer uit en als ik straks bevallen ben moet t er toch wel een beetje netjes/mooi uitzien in ons huisje... alle anderen met echo: succes, hopen op mooie en goede echo's. groetjes
Hey ladies, Lekker veel gekletst hier. Gisteren had ik het druk dus weinig te vinden op het forum. Hier gaat het wel goed, de kleine was vanochtend weer aan het plagen en aandacht vragen Steeds maar draaien in mijn buik en d'r billetjes omhoog dus ik een paar keer geaaid op d'r bips en blijkbaar vond ze dat helemaal te gek dus bleef ze maar terugkomen hahahha. Klein mafkeesje ook he Morgen hebben wij de 20 weken echo, en ik kan niet wachten joh. verheug me erop om de kleine weer te zien en we hopen dat alles goed is. Rianne: gefeliciteerd met je promotie! Mama1987: gefeliciteerd met je 19 weken. Oekoek: meid ik hoop voor jullie dat er niks ernstigs aan de hand is. Sterkte! Dames met echo's vandaag: succes en terugkomen met goed nieuws he
dank jullie voor de suc6 wensen...ben pas 15.15 aan de beurt..dus duurd nog wel ffies ondertussen nageltjes bijten hier hihi
Meiden met de 20-weken echo vandaag, ik duim voor jullie! Maar jullie komen vast terug met goed nieuws! Wat ik me trouwens afvroeg... mag ik gewoon bruin zonder zon op mijn gezciht smeren? Omdat je van veel zon een zwangerschapsmasker kunt krijgen ? Ben me namelijk een portie bleek!
Allemaal veel plezier en succes vandaag! Enneh... debsje: succes met nagelbijten Ik mag morgen ook pas om 15.00 uur...
hihi Marb suc6 met wachten morgen dan...duurd lang een dag tot 15.00 uur dan Heide: volgens mij mag je bruin zonder zon wel gebruiken hoor....altijd beter dan onder de zonnebank lijkt mij
goedemorgen hier weer verrot opgestaan, de pijn in me bekken in echt ondragelijk niet normaal moet om 10 voor half 12 weer bij de huisarts zijn dus ben benieuwd moet op de fiets, manlief heeft de auto mee, is niet erg hoor misschien helpt het wel weet het echt niet. verder weinig plannen vandaag liefs joanita
weet niet. heb ook lotion met zomertint durf het niet dan maar effe bleek voor paar maandjes.. vind ik geen probleem behalwe dan de opmerkin 'gaat het, je ziet een beetje pips uit' ..gelukkig kocht ik make-up een tint te donker haha.. geluk bij een ongeluk! nee ziet er ook niet echt uit maar ag..tot nu toe niemand de vraagt of ik wel oke ben
goede morgen meiden! iedereen met een echo vandaag veel plezier! ik ben morgen aan de beurt en een partij zenuwachtig! echt abnormaal hihihihi maar ik ben gelukkig om 9.15 lekker aan de beurt dus ik hoef niet lang te wachten hihihi verder gaat het hier zijn gangentje lindsey is nog ziek maar ja hoe gaat het verder met jullie?
Goedemorgen meiden met echo's en afspraken vandaag suc6 Bruin zonder zon mag wel, kheb me mijn vorige zwagerschap met die dove ingesmeerd en dan mocht, kon geen kwaad
Bruin zonder zon mag inderdaad wel. Ik gebruik die van Channel en ik heb nergens last van. Ik vroeg me ook af of je je haar ook mag blonderen. Want ik heb nu zwart haar en ik wil het naar rood laten verven. Dus het moet sowieso eerst geblondeerd worden en dan kunnen ze naar rood verven. Maar ik vroeg me of of dit geen kwaad kon. Ik heb ff gegoogled, maar daar word je ook niet wijzer van. De één zegt van wel en de ander zegt niet.
meiden met een goede echo gefeliciteerd! Ben blij dat er allemaal goed nieuws deze kant op komt voor de meiden die vandaag moeten: Heel veel plezier! Geniet van het kijken naar je kindje Aicha: gefeliciteerd met het kindje van je vriendin!
De baby voel ik wel dagelijks maar nog niet heel goed van buiten en eigenlijk alleen als ik op mijn rug lig. En s ochtends als ik achter mijn bureau zit voel ik trillingen. Wil het zo graag de hele dag door voelen en niet alleen als ik op de bank lig s avonds Ook heb ik soms een hare buik op een bepaalde plek. Is dat de kleine? Ik kan m namelijk niet bewegen ofzo en zwemmen naar mijn hand doet ie al helemaal niet snik snik.. althans niet dat ik voel.