Ik kom uut salland! En jullie? Ja, leusden heb ik gezien Ik voel me prima, heb nog echt nergens echt last van. Beetje steken in buik en borsten en het slechte slapen weet ik nu ook waar het van komt. En jullie?
ha fleece dekentjes zijn populair! ik kom uit breda Lekker pixie dat je wat later mag beginnen, wat voor werk doe je?
hier pijn in borsten. slecht slapen, moe, a fen toe misselijk, en de dementie is begonnen hahaha... vandaag belde een collega en op het eind van het gesprek zei ze ik zie je over half uur.. ik zou van he.. waarom? ze zegt 'de bijeenkomst'huh... welk bijeenkomst? ik wist ervan echt een week al maar opeens waar het informatie zo ver weg achter in mijn hoofd. was het echt helemaal vergeten. ik zou van'ik weet van niks' uhhm... nou ze dacht vast die is gek! hahaha
oh nee hoor.. je hebt me denk ik verkeerd begrepen. ik zou op bezoek gaan vanavond maar werd gevraagd later te komen
even voor de duidelijkheid. ik vergeet echt zelden iets.. heb goed geheugen.. als het om afspraken gaat. waar ik mijn sleutels of passpoort laat das een ander verhaal
Sunshine, Breda is helemaal niet zo heel ver weg van hier hoor. Ik schat een drie kwartier tot 50 minuten... enneuh gtst, tsja, volg ik al zo'n beetje vanaf mijn 12de/13de ofzo. Ikke uit Zaltbommel dus, en fleece dekentje ligt hier (ondanks de heerlijke kachel...!) ook op de bank. -x- MissQ.
Ik ga CSI kijken meisjes, tot later (en niet te veel kletsen he! moet ik weer zoveel bijlezen!) -x- MissQ.
Ik ben ook al zo'n zee, ik vergat nooit iets, tot ik zwanger werd van onze dochter....jee zeg, niet normaal en nu wordt het weer erger.....aaaarrrggghhh dat kan niet!
ohh dat valt iid mee MissQ maar vriend heeft auto mee en om nou te gaan lopen... drink ik gedachten een koppie thee met je mee heerlijk! Hier fleece ingeruild voor dekbed, lig heerlijk in mn bedje tv aan, laptop op schoot en kopje thee in de buurt. Heeft iemand ervaring met de gyn. moet er morgen heen, maar weet niet precies wat je kan verwachten. Krijg je daar ook een soort van intake?
Ik heb geen idee, ik was bij de HA de vorige zwangerschap en nu doet mijn HA geen bevallingen meer dus ik ga nu naar de verloskundige praktijk. Vind ik erg jammer...
MissQ mijn duimen draaien overuren vanaf nu voor jou! bah wat een onzekerheid.. welkom nieuwe mama's! Friezin was jij ook niet een aug 2007 mama? Of ken ik je net als Marloes nog van het NOD 2006? gisteren het nieuws ook aan mijn schoonfamilie vertellt... Iedereen was lekker enthousiast.. dus leuk leuk hier nu ook lekker aan de thee, fleece dekentje over en ik ga heerlijk genieten van de film Coach Carter... ben zelf gymdocent en vind dit altijd prachtige films! Tot morgen!
ooooooooo dekbed.. dat klinkt lekker... ( jaaaaaa ik heb het nog steeds koud) Geen ervaringen met gyn, dus kan je helaas niet helpen daarmee. Demi: leuk dat ze zo enthousiast waren! verschijnselen: hm.. niet echt. behalve KOUDDDDDDDD en veel moe.. Oja en mn (.)(.) doen piiiiiiijn. Ik woon trouwens in Groningen.
Oh ja Marb... een 'andere' reden dat je niet zwaar mag tillen is omdat je zwangerschapshormonen ervoor zorgen dat al je spieren en gewrichten slapper worden... dus overal eigenlijk... Een blessure is dus veel sneller gebeurd en heeft ook een veel langere herstelperiode...
hey patje! ik kom ook uut salland! (maar ik durf niet zo goed te zeggen waar precies, ben veel te bang dat er hier bekenden zijn!jij zou ook maar zo een bekende kunnen zijn, hihi)en nu niet elke ellen die je kent gaan vragen of ze misschien zwanger is he? MissQ: wat balen dat je geen zekerheid hebt! maar toch klinkt het nog redelijk positief, je lichaam houd je inderdaad goed voor de gek als je niet zwanger zou zijn... succes meid, ik duim voor je! over het tillen: ik werk op een kinderdagverblijf in een groep van 0 tot 4 jaar. superleuk werk, maar wel zwaar. en dat merk ik nu al! vandaag had ik ook onwijs veel last van mijn rug. moeilijk geheim houden voor je collega`s dat je zwanger bent! nog ff volhouden dus. ik heb al een datum wanneer ik het eindelijk aan mijn ouders ga vertellen! volgende week donderdag!weet al precies hoe, met een gedichtje in een fotolijst. hoe gaan jullie dat doen of hoe hebben jullie het verteld? nou hehe, ik heb weer gesproken! ga zo al mijn bedje opzoeken, morgen de hele dag werken! niet te veel kletsen hoor, in 1 dag moet ik zeker 10 pagina`s lezen! groetjes Ellen
bij onze eerste was het rond sinterklaas en deden we een extra kadootje tussen de pakjes van de kinderen met een ? erop en daar zat een babypakje in... bij de andere familie waren we met volwassenen en gaven we iedereen een extra chocoladeletter, de letters samen vormden baby... Nu had onze zoon een shirt aan met daarop: hoera ik word een grote broer!
@ellen, hahah, ik ken 4 ellen's, één heb ik net aan de telefoon gehad en zij is nog niet zwanger, de andere twee zijn al zwanger en de laatste is nog te jong, dus kom maar op...waar woon je? ( ben helemaal niet nieuwsgierig hoor, hahah en anders doen we pb tjes)