@Basmalah: Ik voel het zelf nog niet eens aan de buitenkant, dus het zal nog wel ff duren voordat mij vriend het kan voelen denk ik... Ik voel de kleine ook alleen links onderin. Nooit rechts, gek hé. @Marb: Ohjee, nu al opstandig
hahah.. oei zit op mijn werk dus kan niet hardop lachen.. maar grappig zeg! straks krijgt ie nog een blauw oog
Hihi, dat had ik vrijdag ook. Toen had ik een praktijkdag van m'n opleiding en als ik dan ineens een schop krijg moet ik echt glimlachen. Midden in een serieus gesprek...
ja joh... kan het me zo goed voorstellen! tuurlijk ben je onzeker! 't is allemaal ook niet zomaar iets.. maar het komt zeker weten helemaal goed en vanmiddag mag je mooi genieten van jullie kindje tel de uren met je af
Ik vind t wel erg gezellig hier! Maareh... ik moet nu toch écht aan het werk (jaja, zoals gezegd... thuiswerken is slecht voor de motivatie ). Ik kom rond lunchtijd nog eens spieken. Fijne ochtend!
Bedankt voor de reacties Enneh: pixie.. we weten wat het wordt hoor ps: zag in de juni-lijst dan mn uitgerekende datum om 9 juni staat, maar dat moet 10 juni zijn
Morgen! Zat alweer te genieten van al jullie verhalen. Voel hier het kindje zo nu en dan volgens mij. Vooral als ik zit en dan met name achter de computer. Trouwens een vraagje: Vanmorgen toen ik wakker werd voelde mn buik ineens heel raar. Toen werd ie vooral aan 1 kant zo hard als beton en kon er ook niet meer in drukken. Is dat nou een harde buik? En zal dat niet erg zijn? Zo, nu eerst even de honden uitlaten! (zonnetje schijnt gelukkig nog)
Hoihoi dames! Het was weer ouderwets gezellig kleppen bij de VK Tussen het kleppen door ook nog maar even de controles gedaan, en die waren gelukkig allemaal goed Zit nu 1,5 kilo boven mijn startgewicht en volgens de VK zit dat allemaal in baby, baarmoeder en borsten. Als dat zo doorgaat zit het wel goed hier 8) Ons baby'tje is wel al heel lang zei ze, ben benieuwd of ie dan ook al heel zwaar is Britt was ook 4020gr bij de geboorte dus de kans zit erin... Maar we zien het over 3 weken wel. Kan echt niet meer wachten! Ben dan al 21 weken en 2 dagen, maar ze hadden niet eerder plek. Nouja. Al uitslagen van de echo's voor vandaag hier? Ohja, en alle goede echo's van gisteren: gefeliciteerd hoor! Geweldig! Oek oek: ik zal voor je duimen dat alles gewoon goed is!
Goede morgen, dames met echo's vandaag, succes en veel plezier! Oek oek, ik duim voor je dat het allemaal mee valt en niks ernstig is! Aichaaaa, gefeliciteerd met je vriendin. Heide, ik gebruik ook bruin zonder zon hoor. all, ik ben zo jaloers dat jullie de baby's al voelen ik heb misschien 1 keer een plopje gehad ik wil ook! Ik kocht gisteren ook die moltons bij het Kruidvat (bedankt voor de tip ) en 2 tubes tandpasta en nu kreeg ik een intreekaartje voor de huishoudbeurs, geldt die dan ook voor de 9 mnd beurs? Weet iemand dit? Liefs Inger
Inger en mamavanbrittje: dankjewel Pixie: heb met mn vriend de afspraak gemaakt het niemand te vertellen. En aangezien hier ook op het forum mensen zijn die ik "in het echt" ken, lijkt het me verstandig om ook hier niet het geslacht te vermelden.
Zo, ben ik weer even... @ MamaVanBrittje: fijn dat het allemaal goed was! @ all: komt jullie navel ook al naar buiten? Mijne is echt aanmerkelijk minder diep zag ik net Ik denk trouwens dat ons kindje heel muzikaal wordt. Ik ben zelf nogal muzikaal (klinkt wel heel arrogant zo... ) en ik merk dat hij heel heftig reageert als ik piano of gitaar speel en ook als ik ga zingen... Zoooo schattig! Als ik muziek op de radio aanzet reageert ie bijna nooit...
net bij gyn geweest, alles was goed. kindjes groeien goed, helaas lagen ze met de benen bij elkaar en kon ze niet zien wat t gaat worden. maandag hebben we geslachtsbepalende echo, dan nemen ze er wel de tijd voor denk ik.
Heb je ook al meegedaan aan Idols of X-Factor ofzo? Misschien breek je wel door als multitalent! 8) Mijn navel wordt ook steeds platter en minder diep! Gelukkig ploept ie straks niet naar buiten ofzo maar staat hij gewoon strak. Tenminste dat was bij Britt zo Ohja, toen de VK naar het hartje luisterde kon ze echt ook de hartkleppen aan het werk horen, dat hoorde ze niet vaak zei ze En dat was wel een goed teken dat het hartje in orde is *Trotse mama*
hahahaha, neeeeee! Idols is niks voor mij. Ik hou niet van optreden. Toen ik 8 was heb ik eens een piano-optreden gehad en toen speelde ik zo zacht dat niemand t kon horen Maar muziekles vind ik wel leuk, heb m'n hele leven al 2 muziekinstrumenten tegelijk gespeeld. Piano al heel lang, gitaar pas een jaartje. Hmm... ben bang dat mijn navel er wel uit gaat ploepen hoor... Als ie nu al zo ondiep is... (heb normaal een heel diepe navel, snap er niks van dat t zo snel gaat...) Wat gaaf dat ze de hartkleppen hoorde! Lijkt me wel heel bijzonder zeg... !
@ Lien: fijn dat t allemaal goed was! Hopen dat je t de volgende keer wel kunt zien. Stelletje eigenwijsjes, nu al!