Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Basmalah: Ik voel het zelf nog niet eens aan de buitenkant, dus het zal nog wel ff duren voordat mij vriend het kan voelen denk ik... Ik voel de kleine ook alleen links onderin. Nooit rechts, gek hé.

@Marb: Ohjee, nu al opstandig :)

2. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere

hahah.. oei zit op mijn werk dus kan niet hardop lachen.. maar grappig zeg! straks krijgt ie nog een blauw oog ;)

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hihi, dat had ik vrijdag ook. Toen had ik een praktijkdag van m'n opleiding en als ik dan ineens een schop krijg moet ik echt glimlachen. Midden in een serieus gesprek... :rolleyes: :oops:

4. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    ja joh... kan het me zo goed voorstellen! tuurlijk ben je onzeker! 't is allemaal ook niet zomaar iets.. maar het komt zeker weten helemaal goed en vanmiddag mag je mooi genieten van jullie kindje :) tel de uren met je af :D

5. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    letterlijk een binnenpretje :)

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    :D Ik vind t wel erg gezellig hier! Maareh... ik moet nu toch écht aan het werk (jaja, zoals gezegd... thuiswerken is slecht voor de motivatie :D).

Ik kom rond lunchtijd nog eens spieken. Fijne ochtend!

7. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    mama1987: wat marb zegt: het gaat zo snel joh.. voordat je het weet voel je hem/haar overal :)

8. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    hihi ik zit gewoon op kantoor: ook slecht voor de motivatie :)

9. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Bedankt voor de reacties :D
    Enneh: pixie.. we weten wat het wordt hoor ;)

ps: zag in de juni-lijst dan mn uitgerekende datum om 9 juni staat, maar dat moet 10 juni zijn :D

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Morgen!

Zat alweer te genieten van al jullie verhalen. Voel hier het kindje zo nu en dan volgens mij. Vooral als ik zit en dan met name achter de computer.

Trouwens een vraagje:
    Vanmorgen toen ik wakker werd voelde mn buik ineens heel raar. Toen werd ie vooral aan 1 kant zo hard als beton en kon er ook niet meer in drukken. Is dat nou een harde buik? En zal dat niet erg zijn?

Zo, nu eerst even de honden uitlaten! (zonnetje schijnt gelukkig nog)

11. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Hoihoi dames!

Het was weer ouderwets gezellig kleppen bij de VK :)

Tussen het kleppen door ook nog maar even de controles gedaan, en die waren gelukkig allemaal goed :D
    Zit nu 1,5 kilo boven mijn startgewicht en volgens de VK zit dat allemaal in baby, baarmoeder en borsten. Als dat zo doorgaat zit het wel goed hier 8)

Ons baby'tje is wel al heel lang zei ze, ben benieuwd of ie dan ook al heel zwaar is :rolleyes: Britt was ook 4020gr bij de geboorte dus de kans zit erin... Maar we zien het over 3 weken wel. Kan echt niet meer wachten! Ben dan al 21 weken en 2 dagen, maar ze hadden niet eerder plek. Nouja.

Al uitslagen van de echo's voor vandaag hier?

Ohja, en alle goede echo's van gisteren: gefeliciteerd hoor! Geweldig!

Oek oek: ik zal voor je duimen dat alles gewoon goed is!

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    zal dat even veranderen dan.
    wil je niet vertellen?

13. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Goede morgen,

dames met echo's vandaag, succes en veel plezier!

Oek oek, ik duim voor je dat het allemaal mee valt en niks ernstig is!

Aichaaaa, gefeliciteerd met je vriendin.

Heide, ik gebruik ook bruin zonder zon hoor.

all, ik ben zo jaloers dat jullie de baby's al voelen :confused: ik heb misschien 1 keer een plopje gehad :( ik wil ook! :)

Ik kocht gisteren ook die moltons bij het Kruidvat (bedankt voor de tip :thumup: ) en 2 tubes tandpasta en nu kreeg ik een intreekaartje voor de huishoudbeurs, geldt die dan ook voor de 9 mnd beurs? Weet iemand dit?

Liefs Inger

14. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Inger en mamavanbrittje: dankjewel :D

Pixie: heb met mn vriend de afspraak gemaakt het niemand te vertellen.
    En aangezien hier ook op het forum mensen zijn die ik "in het echt" ken, lijkt het me verstandig om ook hier niet het geslacht te vermelden. ;)

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Zo, ben ik weer even...

@ MamaVanBrittje: fijn dat het allemaal goed was! :D

@ all: komt jullie navel ook al naar buiten? Mijne is echt aanmerkelijk minder diep zag ik net :confused:

Ik denk trouwens dat ons kindje heel muzikaal wordt. Ik ben zelf nogal muzikaal (klinkt wel heel arrogant zo... :oops: ) en ik merk dat hij heel heftig reageert als ik piano of gitaar speel en ook als ik ga zingen... Zoooo schattig! Als ik muziek op de radio aanzet reageert ie bijna nooit... :(

16. Lien84

Lien84 Lid

9 jul 2008
    91
    21
    8
    net bij gyn geweest, alles was goed. kindjes groeien goed, helaas lagen ze met de benen bij elkaar en kon ze niet zien wat t gaat worden. maandag hebben we geslachtsbepalende echo, dan nemen ze er wel de tijd voor denk ik.

17. MamaVanBrittje

Heb je ook al meegedaan aan Idols of X-Factor ofzo? :D Misschien breek je wel door als multitalent! 8)

Mijn navel wordt ook steeds platter en minder diep! Gelukkig ploept ie straks niet naar buiten ofzo maar staat hij gewoon strak. Tenminste dat was bij Britt zo :)

Ohja, toen de VK naar het hartje luisterde kon ze echt ook de hartkleppen aan het werk horen, dat hoorde ze niet vaak zei ze :D En dat was wel een goed teken dat het hartje in orde is :D :D
    *Trotse mama*

18. MamaVanBrittje

Fijn dat alles goed was! Die 2 dachten gewoon: haha mama wacht maar tot maandag! :)

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

hahahaha, neeeeee! Idols is niks voor mij. Ik hou niet van optreden. Toen ik 8 was heb ik eens een piano-optreden gehad en toen speelde ik zo zacht dat niemand t kon horen :)
    Maar muziekles vind ik wel leuk, heb m'n hele leven al 2 muziekinstrumenten tegelijk gespeeld. Piano al heel lang, gitaar pas een jaartje.

Hmm... ben bang dat mijn navel er wel uit gaat ploepen hoor... Als ie nu al zo ondiep is... (heb normaal een heel diepe navel, snap er niks van dat t zo snel gaat...)

Wat gaaf dat ze de hartkleppen hoorde! Lijkt me wel heel bijzonder zeg... !

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Lien: fijn dat t allemaal goed was! Hopen dat je t de volgende keer wel kunt zien. Stelletje eigenwijsjes, nu al!

Deel Deze Pagina