Geen podiumbeest dus Het hoort er allemaal bij, ook je ploepnavel! 8) En straks na de bevalling ploept ie ook wel weer terug hoor Het was ook echt heel bijzonder om te horen, beetje vergelijkbaar met 2 naast elkaar galopperende paarden ofzo Je hoorde ze echt open en dicht gaan, of hoe ze dat ook doen 8)
Ik heb ook dat waterdichte onderlaken gehaald bij de kruidvat. Het is alleen 180x90 cm en ons bed is 200x250 ....
@anna wij hebben die hond helaas niet meer. het ging niet goed tussen de hond en mijn dochter, ik heb er 3x net optijd tussen gestaan. verder naar ons toe was ze ontzettend lief alleen voor mijn dochter en voor andere honden niet echt. ik heb haar via het rottweilerforum herplaats bij een vrouw en het gaat super goed met haar. @joanita wat vervelend, op naar donderdag dan! @snieker dat kan ook maar ik kijk gewoon even wat met en zonder timer kost. @depke mooie buik al hoor! he wat vervelend voot oek oek! zo nu de rest even bijlezen!
@mamavanbrittje fijn dat alles goed was! wordt jij iedere keer gewogen mijn vk doet dat helemaal niet. @marb ik heb een diepe navel hij komt niet naar buiten maar is wel al minder diep, het staat een beetje strak lijkt wel. @lien fijn dat alles goed is, jammer dat ze het nog niet konden zien. volgende keer beter. hier gaat alles goed, ik moet volgende week dinsdag naar de vk en die woensdag ga ik voor de 20 weknecho zo spannend! de kapper komt om 1 uur mijn haartjes knippen, alleen de puntjes want ik laat het weer groeien.
@ debsje sterkte nog ff met wachten. @joanita, he wat een teleurstelling dat je nog tot donderdag moet wachten hoop dat de tijd snel gaat voor je. @lien gelukkig dat alles goed gaat! Spannend maandag! @mamavanbritje, fijn dat de controles weer goed waren. Jammer dat ze pas over 3 weken plek hadden. @marb leuk hoor dat jou gijsje al zo actief is. De 9maanden beurs is niet alle dagen he als de huishoudbeurs er is. Mocht iemand dat nog niet weten. Fijne dag allemaal.
@ vinnies: hihi, dankje. Maareh... Gijsje is niet van mij, da's t kindje van Mac. Die van ons heeft nog niet echt een naam. Meer 'kleine' of 'druktemakertje' en dat soort dingen...
Gaan er eigenlijk nog meer meiden op woensdag de 18e naar de 9maanden beurs? ik las trouwens ook ergens dat je een 3d of 4d echo kan laten maken daar!
@Stephanie: Ik heb dat ook een paar keer gehad, ik had het idee dat de baby dan gewoon helemaal aan die kant lag omdat het niet vervelend aanvoelt en dat is met een harde buik volgens mij wel?! @MamavanBrittje: Netjes hoor, pas 1,5 kg! Alles wat je er nu niet aanvreet hoeft er dalijk ook niet meer af! @Lien: Fijn dat ze zo goed groeien! Ben benieuwd wat het zijn Ik heb net lekker een ham/kaas croissantje op hmm. Ben nu weer terug op kantoor en heb helemaal geen zin meer Beebje is wel erg actief vandaag!
@Basmalah: Ik weet nog niet wanneer ik ga. Ja, dat zag ik ook op de site van die 3d echo's. Wij hebben een afspraak staan voor 26 maart, dus denk niet dat we daar nog een keer gaan... Of hij moet heel goedkoop zijn
miss omdat je doordeweeks gaat dat je geluk hebt dan...is het meestal een stuk rustiger dan in het weekend
sorrie marb hihi! Was ff in de war. Ik ga zaterdag de 21ste naar de beurs, helaas is mijn collega heel de week ervoor met vakantie dus kan geen vrij nemen hoop dat t niet abnormaal druk is.
Euh, nee ik denk dat dat de billen van je beebje zijn..... (heb ik ook regelmatig). Een harde buik voelt niet prettig en doet eigenlijk geen pijn. Je hele buik spant zich aan, het voelt als een harde bal. Dit houdt even aan en dan ontspant het hele zaakje zich weer. Als je ze meerdere keren (5 of meer) in het uur krijgt en ze doen pijn dan moet je dit even melden bij je vk (die vervolgens zegt dat je moet rusten). Groetjes Jacqueline
Zo, nu heb ik alles bijgelezen... Debsje succes zo meteen. Ik mag nog tot 20:30 w88...... Maar ik wacht al weken , dus dat lukt me ook nog wel. Oekoek, duim voor je dat gewoon alles goed is.... MammavanBrittje fijn dat alles oke is en dat het hartje zo super te horen was.... Lien; spannend maandag; hi hi gaan ze maandag zeker verstrengeld liggen (benen om elkaar heen) Verder gaat er heel veel tekst langs me heen.... Het lijkt wel of mijn hersenen het echt niet op willen nemen. Ben misschien onbewust ook wel erg met vanavond bezig..... Jullie lezen het wel. Liefs Jacqueline