Jolan, wat een duidelijke echo, mooi hoor. En een mooi buikje ! En trouwens mooie badkamer, wij hebben ook van die grijze strips op de muur, erg mooi.
ik voel de laatste tijd soms boven in mijn buik net onder mijn navel zo'n hard stuk.. vraag me toch af wat dat is.. kan me niet voorstellen dat het ons beepje al is omdat hij dan wel heel hoog ligt zeg maar... leuk Rianne! Die commode is echt superleuk. heb 'm zien staan in de IKEA. Er is ook zo'n kast maar dan ongeveer de helft van die van jullie. misschien gaan we die nemen en anders zo'n hoge commode.. twijfel nog... we hebben zo weinig ruimte.. misschien gaan we tijdelijk ook wel voor zo'n invouwbare commode van de Ikea. Trouwens voor iedereen die wil kijken of hun baarmoeder goed groeit.. kwam gisteren een leuke berekening tegen.. de afstand tussen je schaambot en de bovenkant van je baarmoeder + 4 cm.. dat is het aantal weken dat je zwanger bent.. blijkbaar gebruiken verloskundigen dit ook als berekenmethode? nog een vraagje verder.. wordt jullie urine onderzocht bij de vk? las zostraks hier iets over .. blijkbaar kun je zwangerschapsdiabetes en zwangerschapsvergiftiging het beste op die manier ontdekken.. maar ik heb nog geen urine afgegeven bij de vk..
Mooie echo Jolan! Erg duidelijk! Verder zag ik nog een paar mooie buikies voorbij komen, leuk hoor! Zo'n harde plek in mijn buik heb ik de laatste tijd ook regelmatig. Doet geen pijn ofzo, maar voelt daar van buiten wat harder aan. Ik voel daar geen beweging ofzo.. Zal het dan toch de kleine zijn?
he mama van brittje en lien van harte gefeliciteerd met de 20 weken echo. Ik voel m'n beebje nu elke dag.echt leuk en mijn man ook. Mooie buikfoto's allemaal zeg, ik moet ook weer nieuwe maken. xx joyce
update on Debsje beeb: alles is goed met beeb! voor de nieuwschierige onder ons (ike dus ook) moeten we helaas wachten tot ze zelf komt vertellen wat het word.. ze is eerst bij haar ouders DVD.
Denk dat je iemand anders bedoelt! Ik moet nog 3 weken en 2 dagen wachten Ben wel bij de verloskundige geweest maar dat is natuurlijk lang niet zo belangrijk
zie je nou dat debs gewoon een gezond beebje heeft Ben benieuwd of het nou echt een jongetje is heide, ja de echo is duidelijk he, vond de foto's ook erg mooi. Meiden zien jullie verschil bij mn buikfoto? ik niet....
ja ik ook ! ben zo benieuwd maar Godzijdank is alles weer goed! Ben blij dat we al met al toch nog zo veel goed nieuws horen van iedereen! ik zie wel verschil hoor! je buikje wordt steeds wat boller en komt steeds meer naar voren.
bedankt, vind die eerste zo gaaf, daar ligt de kleine helemaal opgerold haha. Ik zie het verschil niet, maar als jullie het wel zien, dan zal het wel zo zijn hahaha.
oh ssorry mama van brittje ik bedoelde wel jou maar je bent bij de vk geweest en daar was alles goed dat is ook belangrijk nieuws xxx joyce
hihi ja ik moest eerst ook even puzzelen ja zeker zie ik het wel. bij mijzelf zie ik het ook niet heel goed hoor.. komt waarschijnlijk omdat we er zo druk mee bezig zijn
Jolan: mooi buikje + echo's. Dat harde bolling wat sommige voelen dat zijn waarschijnlijk de billetjes van de kleine. Want ik voel het ook dagelijks. Niks om je zorgen over te maken.
gisteren voelde ik het over de hele breedte van mijn buik.. maar alleen bovenaan en niet onderin.. zou ie met zijn rug omhoog gelegen hebben ofzo?
hihi de billetjes, wat schattig Mijn mannetje is de commode al in elkaar aan het zetten, pfff 100.000 schroefjes haha. Ik ben lekker andijviestampot aan het maken met spekjes en rookworst, heb honger ! Loop alle spekjes al op te eten Ik kan de hele dag wel eten .. heb weer zo'n periode. En het liefst hartige en vette dingen whaha.
@ Jolan: Wat een mooie echo's! Gefeliciteerd hoor. @ Debsje: fijn dat alles goed is, he? Hoop dat je je niet teveel zorgen hebt gemaakt en dat je hebt kunnen genieten! Wat is het nouhou?!
Moet je die billetjes maar eens zien als ze net geboren zijn Dan kun je er ook niet afblijven, zo lief! Krijg er al helemaal zin in als ik er aan denk... Al dat pasgeboren moois... Hmm... 8) Lekker fanatiek mannetje heb je trouwens, dat ie meteen de commode in elkaar zet! Schattig Ik heb een excuus om te eten, lage bloeddruk! Moet, herhaal, MOET elke 2 uur iets eten zodat ik niet ga flauwvallen ofzo. En dropjes mag ik ook genoeg En als je honger hebt, gewoon eten!