Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Hmm.. Etenstijd! Ben nog de enige hier dus iedereen is vast aan het eten. Ik mag zometeen. Smakelijk allemaal!

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @ Pixie…ik had idd 3d…maar het zal toch wel dat 2d ongeveer even lang is? Anders bel je toch even…kunnen ze je vast vertellen!

@ Lien…ben benieuwd naar je echo! Dat zal er best anders uitzien als bij ons met maar 1 beebje!

@ Heide…volgens mij kan dat gewoon hoor…het is namelijk niet je eigen pigment wat door die crème versterkt wordt!

@ Smiley…het kan denk ik niet super veel kwaad maar het kan wel zo zijn dat je kleur heel anders uitslaat dan normaal! En als je van zwart naar rood wil heb je (vooral nu) een grote kans dat het groen wordt!

@ Rianne…bij mij zit het alleen zo laag hoor! De VK en de echoscopiste zeiden ook dat ie heel laag ligt….dus dat kan makkelijk hoor!

@ Jolan…mooie echo zeg! Ect super duidelijk!

Verder ben ik vandaag bij gyn. Geweest en alles was helemaal goed…ben ontslagen zoals ze dat noemde!
    Ik mocht wel zelf kiezen of ik bij hun bleef of terug naar de vk ging…heb toch voor dat laatste gekozen omdat ik daar de sfeer wat ontspannener en minder klinisch vind en ik wil natuurlijk proberen of ik thuis kan bevallen.
    Ze zei wel dat er een grote kans is dat ik als nog terug gestuurd wordt naar de gyn. Als ie zo groot blijft groeien of als ik weer ergens last van krijg…maar dat is dan maar gewoon zo…dat zie ik dan wel!
    Als ik in t ziekenhuis moet bevallen dan is dat zo..maar dan denken we nu nog maar even niet aan.
    Ze zei ook dat we (afhankelijk van de grote van mn buik geloof ik) met 30 weken weer een echo kijken om te kijken hoe groot ie is…ivm de bevalling…

Ben wel blij dat alles helemaal goed is!

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hmm het eten was echt heerlijk. Had nog nooit andijviestampot gemaakt sinds ik het huis uit ben haha. Maar had er nu een flinke schep mayo en mosterd en een uitje en spekjes doorheen en verse rookworst erbij. Vaker maken dus !

@ mamavanbritje: Ohh ik kan ook niet wachten tot ik haar in mijn handen heb! Hmm de hele dag eten .. nah maar ik heb de hele dag zin in ongezond ! Kroketten, friet, pizza, chips haha. Doe dat niet hoor.

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    word hier laat eten rond 2000 omdat ik zo ga zwemmen.
    puree,spinazie en worstjes..pixman kookt :D hah

5. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    dames dis me laatste berichtje voor vandaag
    me bekken doen weer niet wat ik wil
    ga nu eten en dan me bed in voel me klote
    tot morgen weer
    liefs joa

6. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Hahaha Rianne ontdekt haar kookkunsten :) Blij dat het niet mislukt is dan! Maar in ieder geval fijn dat je zo lekker hebt gegeten ;)

Ik heb ook de hele dag zin in dezelfde dingen trouwens! Maar moet zeggen dat ik mezelf toch goed onder controle heb, er gaat heel af en toe wat chips in maar voor de rest hou ik het rustig. Knap van mij he? O:)

Pixie: zwemze en eet smakelijk straks :D

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    joanita, wat vervelend! hoop dat je beetje opknapt in je bed!

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Ben net thuis, liep allemaal wat uit bij het echobureau.
    Alles was helemaal in orde! Ben helemaal blij!
    Ga nu eten en daarna door naar het zwembad.
    Morgen tijd om alles weer te lezen en te vertellen hoe en wat met de echo!

liefs een happy girafje!

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    gefeliciteerd met je goede echo!

10. demi26

demi26 Niet meer actief

Mooi dat bij Debsje alles goed is! En jij ook gefeliciteerd girafje!

Joanita, kruip maar lekker in bed en hopelijk voel je je morgen weer een stukje beter!

Vandaag apk bij VK gehad, helemaal weer goed.

Morgen om 9 uur 20-wk echo... kom pas in de middag weer terug, dus dan horen jullie het wel!

Fijne avond allemaal...

11. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hoi meiden,

Heb alles weer bijgelezen hoor.
    Wat fijn dat we alleen maar goede echo en vk berichten hebben gehad. Ben elke dag weer zo benieuwd naar alle uitslagen...

Las een vraag over urine controleren bij de vk. Ik moet bij elke afspraak een potje meenemen. Raar zeg dat ze daar overal weer anders mee omgaan.

Heb trouwens de babydoos van t Kruidvat opgehaald. Wel leuk maar niet echt een bijzondere inhoud hoor.

Ga lekker onder mn dekentje ER kijken.

Doeidoei

12. Lien84

Lien84 Lid

9 jul 2008
    91
    21
    8
    haha zoiets heb ik ook, alleen dan 4 voetjes, pas op we schoppen. weet iedereen meteen dat we een 2ling krijgen.
    kga weer ff 3 pagina's lezen :confused:

13. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    He hoi

daar was ik ook weer. Mooie foto's hoor Jolan!

Hebben jullie ook van die emo buien af en toe? Gisteren ging het allemaal niet zo goed op het werk, en toen voelde ik me toch zo zielig! Ik ben 2 dagen per week van huis weg dus had ik ook nog eens geen ventje om me te troosten :( :(
    tot zo ver mijn zielig momentje ;)

Echt cool dat jullie al zo leuk met je baby kunnen spelen zeg! Ben echt vet jaloers!

En die buikbanden zijn ook cool. Vooral die met little rocker inside, haha. Die van ons reageert trouwens niet op mijn gitaarspeel kunsten, maar dat is waarschijnlijk omdat ik er zo vals bij zing :D

Nou ik ga lekker ER kijken en thee drinken.

En we hebben 2 leuke jongensnamen gevonden, nu nog even beslissen welke we echt leuker vinden :)

doei doei!

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    bedankt snieke!

en ja heb idd ook wel eens vand ie momenten. Die kunnen zomaar vanuit het niets komen, terwijl ik paar minuten daarvoor nog super vrolijk ben..... hm vreemd.....hahaha
    Wat fijn dat je leuke jongensnamen gevonden hebt, wij moeten ook nog een leuke vinden, voor het geval dat het toch iets anders blijkt te zijn. Maar vind jongensnamen toch wel erg moeilijk hooor.

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ik vind ze duur daar... 15 min voor 75 euro

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @sarah fijn dat je ontslagen bent haha, gelukkig gaat alles goed!
    @joanita doe rustig aan, maar iet te veel liggen want dan krijg je alleen maar meer last van je bekken.
    @girafje fijn dat bij jou ook alles goed is!

17. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Meiden met goede echo's en goede berichten bij de vlk: gefeliciteerd!

Verder weet ik het niet meer. sorry. :oops:

Ga nu trauma centrum kijken. Doegie!

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha dat ben ik ook aan het kijken, tussendoor.

19. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ha allemaal!

weer even een berichtje van mij! hier gaat alles voorspoedig, wel wat tussentijdse bloedingen gehad en daardoor overgestapt van vk naar gyn, maar dit wordt veroorzaakt door mn laagliggende placenta dus dat komt dat wat vaker voor!

Ik lees nog trouw elke avond al jullie pagina's "werk" en vind het echt super om al jullie ervaringen te lezen en natuurlijk de foto's te bekijken. Leuke foto's weer gemaakt! zelf weet ik nooit zo goed wat ik moet schrijven dus hou het maar bij lekker meelezen en af en toe een berichtje, met jullie goedvinden :)

ook hier regelmatig plopjes en kriebeltjes, geen echte schopjes maar weet ook niet zo goed hoet het zou moeten voelen dus waar ik moet letten, maar neem aan dat het over een week of wat zo ver is dat je er moeilijk meer om heen kan! hihihi dus daar wacht ik maar geduldig op!

Hele fijne avond allemaal! Liefs bloempje

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bloempje gelukkig weet je de oorzaak van die bloedingen en hoef je jedaar niet druk om te maken, fijn dat het goed met je gaat.

Deel Deze Pagina