Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ohh krijg net niet zo'n leuk bericht..

een andere nicht van me was 25 weken zwanger van een tweeling. ze is gisteren bevallen .. een van de twee heeft het niet overleefd .. allebei jongens.. ik denk dat de tweede ook niet zoveel overlevingskans heeft :(

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad

O, wat verschrikkelijk! Ik denk inderdaad dat het er niet zo goed uit ziet voor een kindje van 25 weken. Krijg meteen zelf weer zo'n zenuw kronkel in mijn maag....
    Groetjes, Natasja

4. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ziet er erg leuk uit, ik krijg nu gelijk zin om ook aan de slag te gaan.
    Groetjes, Natasja

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    pfff rot bericht Rianne...
    hopelijk is het een sterk mannetje en is hij goed aan het vechten

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Rianne: Oh wat erg :( Hopelijk redt het tweede jongetje het wel...

7. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Dat weet ik nog niet, dan weet gelijk de hele wereld het....Mannetje laat de beslissing aan mij over....

We zullen het uiteindelijk toch een keer moeten vertellen, anders vindt de oudste zijn broertje dadelijk helemaal niet leuk..
    Blijft Jynthe de enige kleindochter bij mijn ouders (zus heeft 3 jongens).

Hmmm ook speciaal....

Ga ff werken.....
    Groetjes Jacqueline

8. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Oef Rianne, lees net je berichtje.....
    Tja, even realistisch 25 weken is zelfs voor een 2-ling natuurlijk errug vroeg.
    Ik hoop natuurlijk dat ie er door komt, vervelend dat ze het niet tegen hebben kunnen houden.....
    Sterkte

*Knuffel*

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hoe oud is je oudste Zeana?

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat goed dat je toch langs de dokter en vk bent gegaan,
    en ff weekje rust kan geen kwaad!
    Hoe voelen bij jou de harde buiken?

11. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Die is 4 en een half, maar als hij zich ergens op verheugt moet het ook echt niet anders zijn want dan wordt ie echt boos......
    Af en toe is dat erg grappig!

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

de sauna was heerlijk!
    idd wel lekker rustig aan gedaan!
    ben naar de zwaluwhoeve geweest in hierden bij harderwijk!
    echte aanrader!

13. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Als een harde bal, maar bij mij doen ze pijn. En het is m'n hele buik, niet 1 hard plekje (dat zijn vaak idd de billetjes).
    Ik heb ze nog bij elke zw gehad en ik heb ook nog nooit tot 34 weken door kunnen werken.... Ik ben nu trouwens wel een stuk rustiger na mijn echo, misschien speelt die spanning van de echo ook wel mee.

14. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Gefeliciteerd buddy! Haha moest echt enorm lachen om je uitspraak "die van ons heeft ballen" :) Heerlijk :D

Hee mag jij bij de Fontys echo's laten maken? Ik heb al tig keer gemaild maar ik krijg echt helemaal niks meer terug! Had 1 december al gemaild maar toen zaten ze vol, moest half januari maar terugmailen. Maar krijg nu dus geen antwoord :(

Jolan: Mooie badkamer zeg! Hoe lang en breed is ie eigenlijk? (wij moeten ook nog iets gaan doen aan de onze) Dan krijg ik een beetje een idee van de ruimte, hoeveel mogelijkheden je hebt zeg maar :)

Dames nog gefeliciteerd met de goede echo's! En dames die vandaag mogen succes! Ben benieuwd!

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

pfff lieve dames, ik moet bijna 20 pagina's bijlezen en heb daar nu helaas geen tijd voor, vanavond ga ik bijlezen.

moet zo alweer weg

fijne dag allen

dikke kus

16. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    DEBSJE! Yippie! It's a girl! :) Gefeliciteerd met jullie meid! Grappig hoor hoe je voorgevoel je kan misleiden hihi. Oh ja en gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaal hihi.

Zeana: Gefeliciteerd met jullie boy! En super dat alles goed was!

Girafje: Gefeliciteerd met jullie goede echo 

Mooi badkamer jolan! Mijn handen gaan kriebelen naar een mooie eengezinswoning als ik dit zo zie…al was het alleen maar omdat ik graag een mooie babykamer wil inrichten!

Over urine afgeven.. ik zal het zaterdag eens navragen bij mijn vk.

Hihi Nathalie. Ik heb me ondertussen ook al lekker laten gaan  heb bijna de hele uitzet binnen volgens mij hihi op de grote dingen na dan.

Hihi Madelon.. grappig! Bij mij kwam de berekening precies uit :D was daar erg blij mee want ik had het gevoel dat mijn baarmoeder niet zo heel hard meer groeide..
    Oh en heb je misschien een hoog bmi? Ik moet namelijk ook nog een keer gaan bloedprikken maar dat is omdat ze willen checken op zwangerschapsdiabetes

@ marloes: Oh dat is inderdaad wel duur.. ik dacht dat ze wel goedkoop een echo zouden aanbieden. Volgens mij was het op de jonge gezinnenbeurs gratis…

@bloempje: goed om weer wat van je te horen en mooi dat ze je goed in de gaten houden.

@ Rianne: mooi kamertje hoor! Die kast staat ook prachtig. En jullie hebben ook al zo’n mooie badkamer..

He jeetje wat een verdrietig nieuws Rianne.. ik hoor ook steeds van die slechte berichten hier om mij heen.. :( gelukkig gaat het hier tot nu toe allemaal hartstikke goed..

Ego:
    Gisteravond was ik helemaal in de stress... Had de kleine niet zo fanatiek gevoeld als normaal.. dus ik dacht ga even naar het hartje luisteren.. even zoeken en toen hoorde ik een hartje wat voor mijn gevoel langzamer was dan normaal (niet mijn eigen) dus ik stressen.. mijn man hoorde geen verschil.. was zo ontzettend moe dus ben toch diep in slaap gevallen tot ik wakker werd om te plassen.. weer in slaap gevallen.. nachtmerrie over een 20 weken echo waarbij het hartje niet meer klopte (wonder why hihi). vanochtend dus nog maar vlug een keertje geluisterd.. vond 'm direct en hoorde dat het hartje eigenlijk hetzelfde als gisteren klonk.. maar dit keer was ik niet bezorgd.. ik denk dat ik door mijn oververmoeidheid het geluid gewoon als het ware anders geinterpreteerd heb.. wel raar hoor hihi...

Vraag me nog wel af of het hartje ook minder snel gaat kloppen als het kindje groter wordt?

17. MamaVanBrittje

:cry: Wat een verdrietig nieuws...

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja het lijkt wel of ik alleen maar slecht nieuws krijg de laatste tijd :( Zus in scheiding na 4 maanden huwelijk, ouders uit elkaar, moeder woont al 4 weken hier, nu dit weer :(

Hoop nu eens een keer op goed nieuws !

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Zeana: 4,5 hmm ik ben ben benieuwd naar zijn reactie dalijk ;)

20. MamaVanBrittje

Jippie!

Ik heb mijn afspraak voor de geslachtsbepalende echo verzet naar morgenmiddag 15:00 uur! :D :D :D

Kon echt geen 2 weken meer wachten, iedereen weet het hier al naar mijn gevoel en ik zit maar te wachten en wachten... Dus ik dacht, daar ga ik iets aan doen. En nu kunnen we morgen terecht! Yes! Mijn handen jeuken om lekker gericht te gaan shoppen 8)

Sorry voor het egoberichtje :oops:
    Moest het gewoon kwijt!

Deel Deze Pagina