@Basmalah: Dat idee heb ik ook wel eens, dat het hartje wat langzamer klopt. Laatst bij de vk ook, maar die zei er niets van dus zal het wel goed zijn neem ik aan! @Rianne: Je bent zwanger van een gezond meisje, dat is al heel goed nieuws toch! Hopelijk houd alle narigheid nu een keer op voor je *knuffel*
@MamavanBrittje: Ooooh nu moet ik dalijk als enige nog een hele week wachten... Achja, dat houd het spannend
Hihi wat Leuk hoef je niet zo lang meer te wachten...morgen gewoon al trouwens manlief zat gister gelijk namen te koekeloeren en waar kwam tie mee op de proppen.debs wat vind je van Britt? ik vind het een erg leuke naam...jiji ook? Dus kan best us zijn dat er hier een tweede Brittje bij komt bij de junimama's...al is jou Brittje al wel weer een stuk ouder natuurlijk
Hihihihi Nou Britt is op zich wel een leuke naam... Nee super als je je kleine meid zo wilt noemen! Ben ik ook een beetje extra trots haha En stiekem had ik wel het gevoel dat je een meid kreeg, weet niet waarom hoor! Maar dat gevoel had ik echt. En ik denk dat Britt ook echt een naam is die bij jou en jullie meissie past! Dus prima keuze van je mannetje vind ik 8) Mijn Brittje wordt over ehm.. 6 weekjes en 2 dagen alweer 5 jaartjes oud Dus dat schiet wel op! Tijd gaat echt veel te snel. Heb soms echt heimwee naar haar babytijd! Maar gelukkig krijg ik binnenkort weer een babytijd dus komt goed 8)
Ohh sorry meid! Dacht echt dat ik zo ongeveer de laatste was Misschien hebben ze voor jou ook nog eerder een plekje?
Nee mijn vriend wilde het eigenlijk niet weten. Toen hebben we een compromis gesloten, wachten tot de 20 weken echo. Niet eerder... Flauw hé
dit las ik Basmalah.. Baby in beeld staat op de negenmaanden beurs in 2009 van woensdag 18 tot zondag 22 februari en u bent van harte welkom ! Wij verzorgen een prachtige kennismaking voor u met uw baby. Voor de speciale beursprijs van 75.-- krijgt u een2-3-4D echo van 10-15 minuten. Daarbij hoort een DVD met tekst en uitleg en een cd-rom met minimaal 10 foto's van uw kindje. Twee foto's krijgt u ook mee naar huis.
er staat er nog een, twinkelster, maar die hebben op de website nog niks staan over de negenmaanden beurs... hier trouwens die belachelijk, dure parkeerkaart besteld en in huis... 20 euro+1,50 kosten... 21,50 voor alleen maar parkeren... Gelukkig hadden we de kaartjes 2 voor de prijs van 1
@Marloes: Pff is idd belachelijk duur! Ik twijfel of ik nog wel wil gaan. Ben in oktober/november ook al naar zo'n soort beurs geweest en als ik het zo lees is het wel érg duur allemaal.
speciale beursprijs my a** mijn 2-3-4d echo incl dvd, uitleg, en foto's over een paar weken is duur.. (105 euro) maar daar krijg ik dan wel een half uur voor terug. doe ik dat liever dan een echo in zo'n drukke omgeving als een beurs
Zo, net braaf gezwommen. M'n man en ik gaan 2 keer per week zwemmen, omdat ik de sport die we normaal samen doen (karate) niet kan doen nu... Vind t echt heel goed van ons, want we houden niet van 'saaie' sporten. We zijn meer van het snowboarden en elkaar hard meppen, maar ja... Met baby in de buik toch niet zo'n handig idee... Oh, en dat ik zo ratel: ben natuurlijk wel beetje nerveus
Tja, dan wordt het wel erg moeilijk om er eerder achter te komen! Wel weer lief dat ie dan toch op de 20-wekenecho wil kijken. Dus eigenlijk hoef je 20 weken minder lang te wachten dan als je vriend het voor het zeggen had gehad (ik bekijk alles van de positieve kant )
Jullie zijn meer van het "elkaar hard meppen"? Haha gelukkig dat je erbij zet dat het om sport gaat! Geintje he Ik zal voor je duimen voor vanmiddag [-o<
ja toch... vind er ook niks speciaals aan... vroeger haha... kon je bij de stand van kruidvat echo's winnen... maar vorig jaar al niet meer
wat een rot bericht over je nichtje. helaas komt slecht nieuws inderdaad vaak vaak achter elkaar en daarna heb je rust periode. zo ervaar ik het wel in mijn leven.
ik ga vaak voor de aanbiedingen van de voeding en de vullingen van de luieremmer... scheelt een hoop. en was en badspul... meestal neem ik 50 tot 100 euro mee... en als ik dan weer thuis ben, dan denk ik... waar is het gebleven
ik moet zo weg maar wil meiden met de echos vandaag succes en plezier wensen. @ Zeana gefeli met je zoon op komst.. echt een jongens mama @meiden die al echo hebben gehad.. fijn dat het goed is gegaan.