Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Rianne1984, wat kl*te allemaal voor je! Sterkte meid!

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Rianne: Jeetje, het is je echt niet gegund.. Houd je taai!

@Madelon: Ik heb een legging XXL gehaald bij een boetiekje, zit prima! Kan hem tot onder mijn oksels optrekken :) Dus mss een paar maatjes groter proberen?

3. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

******** ego bericht ***********

ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor een 3-4D echo :)

16 maart om half 6 dan ben ik ruim 28 weken... ik heb er al zo'n zin in!

******* Einde ego bericht **********

4. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

@vinnies: tnx, ben wel bij prenatal geweest maar daar heb ik alleen naar babykleding gekeken, dus ga ik gauw ff kijken. bij de h&m hadden ze m niet maar kan ook zijn dat ze gewoon uitverkocht waren.
    mmmmm paprika chips en kaasfondue! lekker lekker. ik begin ook rare trek op rare tijden te krijgen. vooral savonds laat in cracottes-crackers met kaas :)

@mama1987: hahaha! ik zie het al voor me! is ie dan niet te wijd bij de knieen/kuiten?

@inger: leuk joh, maar duurt nog even he?! ;)

5. Madelon84

girls, ik heb nog een vraagje aan jullie.. van het weekend heb ik een fotoshoot. deze fotograaf gaat vanaf nu een paar keer in de zwangerschap mij en mijn buik fotograferen. heel leuk natuurlijk!
    maar wat is nou mooie geschikte kleding voor een zw.shoot?

6. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Smiley, gelukkig alles goed! Nu gaan genieten van je meisje!

Rianne, het zit je ook alemaal niet mee... vervelend voor je..

7. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Madelon, moest even lachen net. Ik maak me 's avonds ook vaak crackers met kaas. :) . Vind ik lekkerder dan chips op het moment..

Ik heb ooit eens zwangerschapsfoto's gezien, die erg mooi waren. Het meisje op de foto had eigenlijk alleen een soort doek omgebonden van een mooie dunne stof. De had ze zo om dat alleen haar buik eruit kwam.
    Was erg mooi vond ik. Misschien even googlen dan vind je vast wel mooie voorbeelden.

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Pff ja vind het echt niet leuk meer. Ik kom hier ook bijna altijd met slecht nieuws of om te klagen. Is voor jullie ook niet leuk natuurlijk, maar moet het gewoon ff kwijt.

Ik hoop maandag met beter nieuws te komen na mijn 20 wk echo :) Leef er echt naar toe. Dagen gaan zo langzaam haha.

@ Madelon: Oeeeeh mac donald ! Ik heb zin in een big mac haha.
    Positielegging :
    http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Kenme ... 00300&AI=5

@ inger: Leuk zeg ! 28 weken is wel een goede tijd denk ik, ik denk dat ik het ook rond die tijd doe

Zo zit weer even flink te emotieshopen bij de h&m online. Leuke zwangerschapstruitjes !

9. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    noord-limburg
    Weet iemand van jullie misschien waar ik een leuk shirt kan vinden voor de aanstaande papa? Ik heb ze ooit eens op internet gezien, maar kan ze niet meer vinden....

10. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Rianne: jeetje meid. De ellende blijft maar komen bij je. Hopelijk is dit nu echt het laatste!
    Sterkte en denk maar aan het wonder in je buik!

@ alle goede echo's en vk bezoekjes: topper! Daar gaan we natuurlijk voor!

@ mezelf:
    Ik heb gister zelf weer kunnen genieten van de kleine. Wij krijgen een acrobaatje :D. De kleine lag lekker dubbel met de voetjes bij het gezichtje. Moet zelf niet denken aan zo'n houding :rolleyes:
    Alles is uitgebreid nagekeken en bij het hartje liet ze zelfs zien hoe het bloed rond werd gepompt. Toch knap dat ze dat allemaal kunnen zien :thumup:
    De kleine groeit goed en zit op het gemiddelde. Zag aan metingen die ze deed, dat ze weer uitkwam op bijna 20 weken. Ga er dus al een beetje van uit dat de kleine later zal komen. We zien het wel, meer kunnen we niet :p
    We hebben een paar plaatjes mee gekregen, maar de kleine was flink aan het bewegen, dus ze zijn niet helemaal top.
    De kleine zit nog vrij laag, vandaar dat ik ook nog niet echt een buikje heb. En doordat het dubbel ligt voel ik ook nog weinig. Heb af en toe al wel het idee, dus wacht nog even rust af.

liefs girafje

11. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Hoi!

Even snel een berichtje vanaf mijn werk. Krijg een net een smsje van marb en alles is goed! Ze komt z.s.m. weer online om het zelf te vertellen.

Doei!

12. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik heb een nieuwe buikfoto + echo geplaatst in mijn album :)

13. Madelon84

rianne lief dat je het hebt opgezocht, maar ik wil hem liever gewoon in de winkel halen.

girafje mooi dat alles goed is!

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Gelukkig dat alles goed is bij marb !

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ madelon: Mis etam ? V&D?

16. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Dank je :D ,ik moet om de 4 weken 'n vaginale om de baarmoedermond op te meten!

17. Aichaaaa

:thumup: goed om te lezen!

18. Aichaaaa

Dubbel gefeliciteerd! :D

19. Aichaaaa

Jeetje,waneer houd het allemaal 'n beetje op voor jou en je familie...

Dikke xxx

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hahaha ja inderdaad, nu hoop ik :)

Deel Deze Pagina