wow ik zag een hele mooie taart voorbij komen! super marloes! crea hoor! morgen al weer 21 week.. goh gaat het hard he.. gister avond lag ik op bed en zag ik mijn buik bewegen.. volgens mij is de baby gedraaid.. wat zo voelde dat echt haha.. zal mooi zijn dat het volgende week goe dligt voor de echo... wel apart hoor .. dat ik dat nog al zo mee maak. de vorige keer wa sik een aantal week verder voordat ik dat zo vernam
Goedemorgen allemaal, Oh wat heb ik heerlijk geslapen. Ons meissie liet de hele dag door merken dat ze er was hoor Aan de ene kant ook wel fijn. Oh ja, ze ligt trouwens in een stuitligging. Hoop dat ze over een paar weken wel een ander draai vindt Ik las bij jou Rianne dat jouw misselijkheid verdwenen is. Nu jij het zegt besef ik dat ik vorige week zaterdag ook voor het laatst overgegeven heb Maar ik moet wel nog steeds af en toe kokhalzen. Zien jullie ook aan de buitenkant als jullie kleine aan het schoppen is? Bij mij zie je het nu duidelijker. Ik zag nog een mooie taart voorbijkomen, wow Marloes. Zit er echt mooi uit.
@ smiley: Wat leuk dat je je meisje de hele tijd voelt ! Endie stuitligging zal wel goedkomen toch? Volgens mij draaien ze nu nog de hele tijd. Ik voel mijn meisje ook de hele dag door. Ja soms niet, maar dan slaapt ze denk ik haha. Net was ze even wakker, en nu slaapt ze denk ik weer Mijn vriend voelt haar nog steeds niet bewegen aan de buitenkant! Wel jammer. Volgens mij zie je het ook nog niet aan de buitenkant! Morgen al weer 21 weken, jeetje al weer richting de 30
Het is zeker een heerlijk gevoel. Af en toe moet ik er gewoon bij lachen. Loop je op straat en dan voel je op een kick Een binnenpretje, haahaha.. Je vriend zal haar vast binnenkort ook gaan voelen. En die mannen smelten er helemaal bij weg. Die van mij legt continue zijn handen op mijn buik Jij morgen 21 weken, wat gaat het snel joh. Morgen zit ik op de helft
Ja, dat hebben we hier ook. Het was daardoor nog lastig om het geslacht in beeld te krijgen Maar ze draaien nog supervaak toch op dit moment?
hey meiden met een echo vandaag veel suc6 @ marloes mooie taart zeg! echt gaaf dat je dit kan! @rianne ik ben nog wel heel misselijk en moet ook vaak kokhalzen en met name s`avonds! na het avond eten wel balen maar je misschien is het ook wel iets van een virusje wat heerst bij mij @smiley mijn babyboy ligt ook in een stuit! hij ligt met zijn voeten rechts onder en met zijn hoofd onder me linkerlong (om ff aan te geven hoe hihihi) maar ach hij heeft nog 20 weken hihihi Ik begin hem ook steeds vaker te voelen! wel leuk!johan en lindsey voelen hem ook en hoe ligt jullie placenta? die van mij was gisteren heel erg dik! en ligt voor aan de buikwand zeg maar wel balen hoor! maar ja ik voel ukkie zo nu en dan dus ach hihi pfff ik ben echt zo moe! lindsey slaapt snachts niet door omdat ze ziek is en komt 4 a 5 x per nacht om iets te drinken tegen het hoesten of om te plassen ... vanmorgen zat ik om half 6 al beneden aan een bakkie thee wel lekker alles donker en dan heerlijk luisteren naar de regen die met bakken uit de hemel kwam! om half 7 kwam johan uit zijn werk en hij had echt zoiets van hu? jij alweer beneden (elke ochtend zit ik al beneden als hij uit zijn werk komt deze week) en om kwart voor 7 kwam lindsey bij me hangen hihihi maar ach vanavond maar weer om een uurtje of half 10 me bedje in
Heb het mannetje van het echobureau een allerliefst mailtje gestuurd met de vraag of hij ALSTUBLIEFT deze week ergens nog een gaatje had voor een geslachtsbepalende echo omdat ik niet nog 2 weken kon wachten en de vorige echo was alweer zo lang geleden en blablabla En toen kreeg ik een mailtje terug dat ie vandaag nog tijd had om 15u Dus nou mag ik vandaag al! En mannetje was het er niet zo mee eens (ik loop volgens hem te hard van stapel) maar die heeft pech want als ik ECHT iets wil gebeurt het ook en als hij het niet wil weten blijft ie maar thuis 8) (maar hij gaat toch maar wat graag mee hoor, hij wil het stiekem net zo graag weten als ik )
Hi meiden, Gister ook alleen maar goede berichten, mooi zeg. Allemaal gefeliciteerd met de boys and girls. Namen onthouden... t wordt steeds erger. Heb vandaag poetsdag. Elke vrijdag ben ik vrij en doe ik t huis van boven tot onder, echt niet mijn hobby! Maar ben wel altijd blij dat het er weer fris en fruitig uitziet. Alleen t wordt altijd zo snel weer een rommeltje.. en dat zelfs zonder kinderen! Even kijken wat mn banner aangeeft:
Dat heb ik precies hetzelfde! Ik heb dan wel "maar" 3 mk's gehad, maar snap helemaal wat je bedoelt. Mooi buikie en mooi beebje trouwens
Nou dan mag ik weleens gaan buik-staren haha . Heb al wel een paar keer met een lineaal op mijn buik gelegen, maar echt heftige bewegingen kan ik nog niet ontdekken. Al is hij/zij de laatste tijd wel heel erg beweeglijk... Fijne dag dames, ik ga proberen om even een paar uur niet te komen gluren, schiet ik misschien eens een keer op. Het scheelt dat er vandaag geen vk en echo-afspraken staan. Adios vanuit regenachtig Zeeland
Jij hebt dus duidelijk last van je hormoontjes Komt goed meid! En fijn dat alles goed was op de echo!
Hihi, dankje! Ben idd vooral blij dat ze er helemaal volgens het boekje (alleen met benen die 1,5 week voorliggen ) uitziet! Jij succes met wachten!