Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

:) :) 8)

2. MamaVanBrittje

Thanks! Nog 5 uurtjes :rolleyes: ;)

Jouw dametje wordt gewoon fotomodel met die lange benen van haar! :)

En staat de naam Britt bij jou ook in de top 3? Hij is erg populair onder de junimama's :) :D

3. MamaVanBrittje

Dank je! Heb er zin in :D

Leuke links trouwens!

4. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Dank je!

5. Aichaaaa

Goeiemorgen allemaal!

6. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Goede morgen,

Smiley24 & gabester, leuke foto’s meiden!

marb, gefeliciteed! Een meisje! En wat een mooie foto’s!

meeting met de babys, Lijkt mij helemaal leuk!

Snieke83, heerlijk om met zulk goed nieuws af te sluiten!

Alleen maar goed nieuws zo te lezen, fijn hoor!

Hier de baby weer niet meer gevoeld... ik vind dat echt jammer :cry: maar ja komt goed!

groetjes Inger

7. MamaVanBrittje

Succes Aichaaaa!

8. Aichaaaa

Dank je wel!

9. MamaVanBrittje

Graag gedaan ;)

Zo, nu even strijken enzo.. Moet ook gebeuren :(

Kom straks nog wel even terug voor ik naar de echo ga :D

10. Aichaaaa

Jij ook heeeeeeeeeeeeeel veeeeeel plezier!

11. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Mocht jij ook niet nog een keer terug komen voor de 20 weken echo, omdat ze een ding niet konden zien of was dat iemand anders?
    Natasja

12. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Aicha Suc6 vandaag meis ;)

MamavanBritt: HEEL VEEL PLEZIER! ben benieuwd wat er in jou buikkie zwemt ;)

Marb: Wiieeeee ook een meisje :D:D
    Leuk leuk ;)...al beetje om kunnen schakelen want ook jij dacht een knulletje net als ik....vind het helemaal super geweldig nu....en manlief is helemaal in de wolken...wat hij krijgt een oogappeltje hihihihi ;)

13. Aichaaaa

Ja, ze gaan meteen even naar haar hartje kijken want dat kon ze niet goed zien bij de 20 weken echo.

14. Aichaaaa

Dank je :D

15. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    goeiemorgen,

nou dames ff uitgebreid over de echo van gister, sorry had er gister geen zin meer in grrr

onze baby ligt heel raar, een been ligt langs zijn hoofd en daarnaast aan allebij de kanten van zijn hoofdje een armpje, was wel heel gaaf om te zien maar voor de dames die de echo niet makkellijk, ze moesten naar zijn stuitje kijken maar konden hem in eerste instantie niet goed zien,
    heel raar lag hij hahaaha, maar moet zeggen zag er best grappig uit,
    ik zie de kleine nog niet aan de buitenkant bewegen hoor, maar voel wel als hij met zijn kont boven ligt want dan is er toch in een keer een kei harde bult op me buik joh zo raar, hahaah maar vind het wel grappig.
    heb vandaag de klok weer rond geslapen, en moet zeggen ben er vanacht maar 2 keer uitgeweest.
    ben vandaag niet gaan werken want voelde me bekken gister avond heel erg, heb gelijk gebeld dat het me niet ging lukken vandaag,.

hebben julki het ook als je zo'n last van je hormonen hebt dat je het uitvit tegen manlief? nou ik hier wel hoor zo en manlief vind het niet zo gezellig moet ik eerlijk zeggen. snap dat ook wel heel goed hoor moet ik zeggen. maarja ik zeg ook ik kan er ook niet altijd wat aan doen hoor sorry, en begin dan kei hard te janken hahahaah. nu kan ik er om lachen maar op dat moment zelf niet hoor. vind het niet zo grappig dan, vriendlief gaat er dan kei hard in. hahahaha
    wij zijn 2 tegenpolen is wel heel leuk maar stel dat er woorden zijn is het minder want ben altijd uitgepraat tegen hem, ook al wil ik graag me zin hebben.

goed heb met me vriend afgesproken vandaag dat ik veel ga slapen hahaha, hoop dat het misschien eens helpt. dat me humeur wat gezelliger is als hij thuiskomt.
    dus ga zo aan de poets ff schoonmaken hier in huis en dan de hond en moet me id kaart nog ophalen en dan lekker terug me bedje in, moet zeggen dat ligt toch echt het lekkerste hoor. ik hoef me bed maar te zien en ik slaap.
    goed dames tot straks weer
    liefs joanitatje

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad

Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
    Natasja

17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Extra succes gewenst dus, ga je ook nog ter bevestiging vragen naar het geslacht, want dat was je de vorige keer toch vergeten?
    Natasja

18. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Aicha: succes vandaag :)

MamavanBrittje: jij ook heel veel succes. Spannend!

19. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Hallo allemaal, Ben blij dat alle echo`s van gisteren goed waren! Ik moet nog 11 nachtjes slapen!

Aicha en mama van britje veel plezier vandaag! Geniet ervan.

Joanita jou baby is al een echte acrobaat dus! hihi. gelukkig was alles goed!

Marb gefeliciteerd met je meisje!

Jippi ik mag vandaag me babydoos ophalen bij etos! Ben zo benieuwd. Wel vroeg dacht dat ik hem pas rond 7 maanden mocht halen.

20. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

@joanita! fijn dat je zolang heb geslapen en er maar 2x uit hoefde vannacht!

ik wordt echt na een paar uur wakker van de bekkenpijn zo vervelend maar ja! zitten liggen staan lopen allemaal maar even en dan weer pijn pffff slik jij er iets voor?

ik heb samen met de fysio besloten om het zo lang mogelijk zonder pijnstillers te doen :oops: hij was het er niet mee eens maar ik ben echt anti pijnstiller tijdens de zwangerschap hihi ik slik zelfs geen paracetamol voor de hoofdpijn :oops: bij lindsey had ik het wel gedaan maar het voelt nu niet fijn!

@vinnies! wat leuk de etos doos! ik heb hem al een tijdje en het is echt een nuttige doos! ik las op de kruidvatsite dat ik mijn baby doos daar in maart mag gaan halen! ben benieuwd hoor! hihihi

gaan jullie verder nog wat leuks doen komend weekend?
    wij niet beetje luieren en hangen hahahaha

Deel Deze Pagina