morgen is de meeting in den bosch en heb er echt veel zin in?! wie nog meer? wie neemt er een foto toestel mee eigenlijk? bekkenpijn: ik slikte wel medicijnen maar het werkt niet meer, dus ben er mee gestopt, heb gezegd dat het niet werkt dat ik liever niets slik, vond de vervangster van me huisarts niet zo leuk, ze zegt kan beter een dosis slikken ik zeg nou denk het niet, de pijn blijft het zelfde dus ga me kind geen schade aanbrengen als het niet nodig is en de medicijnen toch niet werken. daag ben gek. ze hebben me door gestuurd naar ziekenhuis naar me oude gynicoloog voor verder onderzoek. dus ben benieuwd wat die zegt moet daar maandag heenn. verder ja zitten liggen lopen warme douche, maar het werkt allemaal niet meer dusjah,. met hoevele zijn we nu voor morgen, en is er misschien een centraal punt waar we af kunnen spreken? liefs joanita
Hihi, ja... Beetje omschakelen was t wel. Maar nu heb ik echt zoiets van: 'hoe hebben we ooit kunnen denken dat t een jongen is' En idd... mijn man is ook helemaal in de wolken. Nu heeft ie twee meisjes
@ marb leuk hoor dat een meisje zo een verassing was. En wat lief van je man! @gabester ik heb me ook opgegeven voor de kruidvat doos en de prenatal doos hihi, de babydump doos heb ik al. Ik woon trouwens niet ver bij jou vandaag, ik woon in zoetermeer. @joanita hoop dat het snel beter gaat. Wij hebben dit weekend visite om onze trouwfilm te kijken dus weer lekker wegzwijmelen en verder 2 verjaardagen. Meiden die naar de meeting gaan veel plezier! Een babymeeting lijkt me erg leuk straks.
mooi hoor, die van mij is wat simpeler hoor, was de eerste keer, een vriendin van mij doet dat wat vaker en ik vondt het wel leuk om een keer te doen! zal straks een foto maken en plaatsen, eerst ff hond uitlaten en ontbijten, net uit bedje hihi
de kleine draait bij mij continu, dan weer bovenin, onderin, over dwars. nog voldoende ruimte om te draaien. heerlijk gevoel!
Jeetje, ik ben even een uurtje aan het werk en ik kan weer 4 pagina's bijlezen haha. Ga straks weer reageren, zo eerst lunchen ..
Goh meiden ik ben zo ongelofelijk aangedaan van een bericht dat ik net las op het nieuws! Eén of andere gek ik hier in Belgie deze ochtend een kinderdagverblijf binnengestormd en heeft 20 kinderen neergestoken ... 2 kindjes zijn overleden en één juf ... gruwelijk gewoon ... http://www.deredactie.be/cm/de.redactie/oostvlaanderen/090123_steekpartij_dendermonde
wow heb geen woorden voor wat ik hier boven lees... mmmh vandag de kleine nog niet zo gevoeld als anders.. zou dat komen doordat ie anders is gaan liggen? mmh.. af en toe denk ik wel een plopje te voelen maar geen trappjes meer zo als voorheen. he get. dat maakt me onzeker . al hoewel ik ook wel weet dat het niets hoeft te betekenen.. ik wilde het toch ff kwijt vanavond naar tineke schouten.. nog meer meiden hier die daar ook heen gaan of zijn geweest?
Huh, vandaag wel afspraken dus? Dacht dat er gisteravond stond: afspraken voor morgen: geen. Maar aicha en mama van Britt dus? Of mis ik nog meer? Succes meiden
Nou buddy ik ben sinds week 7 van mijn zwangerschap "vrij". vanaf de dag dat ik opgenomen werd in het ziekenhuis ivm ondervoeding werk ik niet meer. Ik heb van de bedrijfsarts een werkverbod gehad dus voorlopig ben ik niet meer aan het werk. Balen dat je vanmiddag/vanavond moet werken. Wat voor werk doe je als ik het vragen mag?