oke, dus je zit nu hele dagen thuis? kom je de dagen wel door? en is er nog zicht op dat je evt toch nog gaat werken in je zwangerschap, of pas weer na je verlof? ik werk in de zorg voor verstandelijk gehandicapten, en moet vandaag weer beginnen, net 2 dagen vrij geweest, ik moet vanaf nu 6 dagen werken, dus tot en met woensdag, incl het weekend dus. donderdag weer vrij. heb je eigenlijk msn?
wow Mac, mooie taart hoor! ik las het bericht hier ook op internet, niet te geloven dit! Dit kan toch niet! Soms denk ik wel eens in wat voor een gekke wereld leven wij? Liefs Inger
Sorry dat ik niet zo vaak online kom .. ! Maar kan jullie af en toe niet bij houden haha ! EN lees zo nu en dan toch mee ., ! Maarr werk veel enzo dus dan ken je het wel ! .. woensdag me 20 weken echo , en vol met zenuwen ik denk dat ik maandag even me VK opbeld of ik dinsdag nog even kan komen om het hartje te luisteren ,, Hebben meer mensen dat gedaan. ? Greetzz kim
Ja ik zit gewoon de hele dagen thuis. Ik probeer wat in de huishouding te doen. Daarnaast ben ik ook nog bezig met een thuisstudie dus wat dat betreft kom ik de dagen wel door. Af en toe de stad in, familie/vrienden op bezoek dus het gaat wel hoor. Ja ik heb msn.
wel jammer dat we niet in de buurt van elkaar wonen, konden we af en toe koffie leuten, heb ff snel op je hyves gekeken, mooie trouwfotos! wat voor thuisstudie doe je?
Idd Dank je wel. Ik ben nu bezig met de thuisstudie nagelstyling. Heb ik al jaren gewild maar er kwam er nooit wat van. Totaal iets anders dan mijn vooropleidingen
Mac, wat heb je een ontzettend leuke taart gemaakt zeg! Ben er helemaal verliefd op *Over een uurtje vertrekken we richting echobureau* Zag dat iemand dacht dat er geen afspraken waren vandaag: kan kloppen, mijne is gisteren pas verzet! Dus geen tijd meer om in de agenda te zetten Marb, went het inmiddels al een beetje dat je getrouwd bent en je nu "mijn man" kunt zeggen? En wat een vreselijk eng bericht zeg, van die crèche Die man moesten ze voor levenslang opsluiten! Bah :x
Echt gestoord inderdaad... Wat een zieke mensen op deze wereld... Enneh... NEE! Ik dwing mezelf nu gewoon om t lekker vaak te zeggen, maar eigenlijk voelt dat nog steeds gek. Maar goed, we zijn nog niet eens 3 weken getrouwd dus t komt wel Nog 1,5 uur en dan heb je eindelijk je echo! Veel plezier! Ik moet nu weg, heb pianoles over een kwartiertje. Fijne dag nog meiden.
echt tranen staan in me ogen! echt die vent moeten ze de doodstraf geven of hij nu uit een inrichting komt ja of nee.... ik vind het zo onwijs erg! hoe kan je tegen die weerlozen kindjes! ik heb er geen woorden voor vind dit zo onwijs erg! en dan denk je dat je kindje veilig en leuk op het verblijf zit en dan gebeurd er zoiets ergs! o wat leuk! ik moet trouwens in het stadshart zijn voor me prenatal doos! hihi
Hahaha Komt wel goed, en zo te horen heb jij ook een superlief mannetje Veel pianoplezier! Ik ga afsluiten, even opfrissen en dan richting echobureau Laat z.s.m. weten hoe het ging!
Ahhhhhhh, ik ging een beetje te vroeg juichen Ik zei net dat ik sinds afgelopen zaterdag niet overgegeven heb, en ja hoor de kleine zit steeds te duwen tegen mijn maag en alles kwam meteen er weer uit Nou ik ga een beetje frisse neus halen buiten. tot straks allemaal.