mac: vin dhet ook niet echt nodig hoor. maar vin dhet leuk om tegen die tijd wat te knutsellen.. een bedankje voor de kraambezoekjes.. altijd leuk toch? stiekem wilde ik wel vd beschuit met muisjes af.. ik denk dat we maar voor soesjes gaan met muisjes
is inderdaad een leuke bezigheidstherapie! hihi soesjes met muisjes is ook leuk, alleen ook weer meer werk, zou ik geen zin in hebben als ik net bevallen ben, en zie mn mannetje dat niet doen....
ja is ook net hoe ik me voel hoor haha.. ik roep nu dat ik van alles van plan ben maar eerst maar ff afwachten haha
zo en nu naar mn werk fijne avond allemaal. ik werk tot 21 uur en morgenvroeg ook weer om 7 uur beginnen dus kan zijn dat ik ff niet van me laat horen dikke kus en fijn weekend allen
soesjes kun je van te voren al maken ... eventjes in de gesmolten chocolade en de muisjes en dan kunnen ze gewoon terug in de diepvries, want ze zijn niet ontdooid... wij willen wel iets voor op het kdv van s. Kan hij trakteren omdat hij een broertje heeft gekregen
Ai, die kleine Jasmijn... Ben er elke keer weer helemaal stil van. @ Mac: die taart is supergaaf zeg! Wauw. Hier alles verder goed. Ons kleine druktemakertje is weer lekker bezig. Ik vind dat zo gezellig! Ze reageert ontzettend als ik piano speel, superlief! Ik heb net de eerste kleertjes gekocht voor ons meisje, een tuinrokje (?) van spijkerstof en een shirtje met lange mouwen voor daaronder. Het is zo ontzettend leuk! *verliefd* Vond het wel goed van mezelf, want ik had tegen mezelf en m'n man gezegd dat ik tot de 20 weken echo, maar ik dacht dat ik me daar heus niet aan zou kunnen houden. Nou, wel dus Nou hebben we met sinterklaas best veel gekregen dus ik ben niet zielig maar goed... Oh, en heb ook meteen de blije doos opgehaald. Daar zit echt veel meer in dan in die suffe doos van de etos! pak pampers, doos billendoekjes, twee spenen, spul voor schrale billetjes, shirtje, slabbetje, drinkdoekje, gewon doekje, babyvoeding... En natuurlijk ook het nodige te lezen, ghehe... Dat blijft leuk!
de blije doos is dat die van prenatal? ik heb er nog niets van gehoord. krijgen jullie het blad wij jonge ouders al?
Wij hebben de vorige keer het bovenste stuk van soepstengels besmeerd met boter en die in de muisjes gesopt...Ziet er leuk uit en knoeit niet zoveel als beschuit.
Die is van prenatal ja. Maar ik heb m de vorige keer dat ik zwanger was aangevraagd dus volgens mij krijg je die pas rond de 7 maanden (was eerst in maart uitgerekend)
ik heb trouwens al een idee voor een tattoo als de kleine geboren is, ik wil de naam en dan iets van japanse bloemen.
en hebben we al nieuws van mamavanbrittje? ai idd ja...kleine jasmijn wordt vandaag geboren..vreselijk he..wat zullen hun een verdriet hebben zeg zou ook wel wat anders willen idd dan die beschuiten maar ja ik denk ook nie dat ik manlief zo gek krijg om de soesjes onder te domplen hihi
Zo, ben weer bij.... Rianne, ik hoop voor je dat het vanaf nu alleen nog maar goed gaat en jouw hele familie het geluk en de rust vindt zodat het voor jou ook rustiger wordt. Enne je praat hier maar lekker van je af hoor..... Marb, dat man zeggen went nooit, klinkt altijd zo oubollig (tenminste dat vind ik)! Jee ja, Alien.....Heel veel sterkte vandaag..... Hey Marloes en Mac jullie gaan het in juni druk krijgen met taarten maken voor ons MamavanBrittje Hey buddy, was je daar straks vergeten plezier te wensen, maar dat gaat vast wel lukken (o, ik zie dat je wel al klaar zult zijn) ben benieuwd.... Joanita, ik heb er ook veel zin in.....rust goed uit zodat we je morgen niet hoeven te dragen (mag niet tillen)! Liefs Mij
Ow En ik had nog wel goede hoop dat t in de loop van de tijd zou wennen Ach, ik zeg ook nog net zo vaak 'm'n vriend'. En dat is ie lekker ook! Lekker puh.
dragen zo erg zal het toch niet worden zeana? hahah vond het wel lachen om te lezen hoor hahahaha. verder weinig doen vanavond uri geller kijken maar denk ik oww en uitrusten voor morgen natuurlijk he hahahahah
He, zit hier weer met tranen in m'n ogen....Net dat bericht van belgie helemaal gelezen... Pfff wat een kerel, heb er gewoon geen woorden voor. Kan me de paniek zo goed voorstellen.... Zelf heb ik 6 jaar in de baby-groep gewerkt, ach die hulpeloze onschuldige kindjes en hun ouders. Het is niet te bevatten wat zo'n kerel bezielt, ze moesten hem op de brandstapel zetten, de doodstraf is niet pijnlijk genoeg