goedemorgen dames, Hoe is het verder hier? Nou hier gaat het waardeloos, heb slecht geslapen, last van lage rugpijn, en pijn in mijn buik (net boven mijn navel, ene keer is het links en de andere keer is het rechts) is dit normaal?
Zo, ook goede morgen. Ik heb me vanmorgen een half uur verslapen. Hannah ligt nu dus in dr pj in de box en ik zit nog aan mijn ontbijt.... zit te trillen als een rietje zo'n honger heb ik. Mijn nod was afgelopen maandag. Maar volgens mijn man ben ik heel erg zwanger Hij vond mij namelijk ook niet mijn zonnige zelf en het is anders als bij ongi. Fijn zo'n graadmeter As vrijdag weer testen hoor. Ik heb er nu al zin in!
Dat wordt dus spannend! Hier ook een echt een mood om op de schieten niet normaal kan iedereen wel een r&#*^$^#* schop verkopen Is echt tig keer erger dan ongi sjaggie, hoop niet dat dit 9 maanden door blijft gaan. Zometeen naar gyn, best wel beetje de kriebels ervoor
@Vermanen, Ellen, MissQ en Marloes: Dank jullie @Marb: Wat fijn dat je niet zo ziek bent als bij je vorige zwangerschap. Ben benieuwd wat mij nog te wachten staat @Makey: Hopelijk is het niets ernstigs. Ik ga dalijk maar eens contact opnemen met een vk. Eerste afspraak tussen 8 en 10 weken mét echo hier :-D. Duurt nog zoooo lang
@Smiley: Geen idee of het normaal is.. ik heb de lage rugpijn ook, maar de buikpijn onder mijn navel. Dat schijnt normaal te zijn, het oprekken van je bm geloof ik.
Goede morgen meiden, hoe gaat het allemaal met jullie? ik mag over 2 uurtjes naar de VK, ik vind het zo spannend. Nieuwe zwangere gefeliciteerd! Meiden ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan voor ons. Ik duim voor ons allemaal! xxx Inger
@ Inger1979: heel veel succes bij de vk. Krijg je ook meteen een echo? @ MissQ: Gefeliciteerd en als het nog HCG is van je vorige zwangeschap dan lijkt het me niet logisch dat de streep steeds duidelijker wordt. Anders over een paar dagen weer testen..
Dank je wel Smiley24 ik denk het niet maar ik ga het wel vragen voor zsm Ik hou jullie op de hoogte! groetjes Inger
Ik ken het missiQ. Ik heb hetzelfde. Oke mijn MK was een stuk verder terug, maar een streep is een streep. Sommige testen zijn gewoon een stuk minder duidelijk, maar ook daar staat er een streep. Ik ga voor de zekerheid volgende week maandag nog een keer testen. Maar dan met een dure test. Dan zal hij er al veel meer van af spatten...
Helemaal nog niet aan gedacht... ik hoor nu ook weer bij een bevallingsforum! Ik dacht snel me zelf even voorstellen: Ik ben Niki (30 jaar) en 12 juni 2009 uitgerekend van onze tweede kleine spruit! Gisterochtend positief getest nadat ik za. ochtend nog negatief had getest... raar maar waar! Ik ben al moeder van een jongentje Hugo (15-09 2006) toen was ik ook al lid van 't forum. Ik vind het leuk om hier met jullie mijn ervaringen te delen. En natuurlijk raad en tips te geven en te ontvangen. Wij hebben 't nog tegen niemand vertelt en willen dat volgende week za. op mijn mannetjes verjaardag doen! Hopelijk gaat alles goed, want ik heb net van dichtbij een miskraam meegemaakt dus ik sta niet meer zo zorgeloos in deze zwangerschap als in mijn vorige. Voor iedereen die hier is en zwanger is: Gefeliciteerd en voor degene die hier al een kijkje hebben genomen, maar NOG niet zwanger zijn, hopelijk kunnen we jullie binnenkort feliciteren! Groetjes Niki
Hoi Niki, welkom hier! Is dat Hugo in je avatar? Wat een schatje Heb net nog maar eens moeders voor moeders gebeld, en eindelijk iemand aan de telefoon gekregen. Mijn aanmelding(en) waren blijkbaar niet doorgekomen (mja, hoe moeilijk is t zou je zeggen? ) maar ze zou me nu in t systeem zetten en ik zou z.s.m. gebeld worden. Je moet er wel moeite voor doen, zeg Verder beetje buikpijn en ik kom niet echt op gang met werken... Ga dan ook straks het forum echt afsluiten voor een uurtje of 2, want zo schiet t nog minder op natuurlijk
@ Niki, Mama1987 en Friezin en nog een paar...euhhh...wordt steeds erger , in ieder geval van harte gefeliciteerd en welkom Sinds gisteren voel ik me hartstikke onzeker, omdat ik helemaal geen zwangerschapssymptomen heb en me bijna afvraag of ik echt wel zwanger ben Vandaar dat ik vandaag nog maar even een testje heb gedaan en deze was VET positief...pffff...toch nog steeds onzeker. Gisteren bij HA geweest en dacht gewoon even netjes melden en dan verwijst ze me wel door naar VK, maar kreeg gelijk een inwendig onderzoek dat was wel ff schrikken als je het niet verwacht. Gelukkig had ik veel zwangerschapstekenen (ik voel ze niet , maar zij zag ze wel:baarmoedermond zag er goed uit en ze kon baarmoeder ook voelen en voelde gelijk of het niet misschien een bbz is). Bloeddruk was ook goed en het zag er allemaal prima uit. Ze gaat een brief voor me schrijven die ik mee kan nemen naar VK. Bij het afscheid gaf ze nog aan "mocht er iets aan de hand zijn tijdens je zwangerschap, kom dan maar naar mij", kan ik hieruit opmaken dat ze het liever zelf doet dan de VK of dat ze VK niet vertrouwd? Raar toch? Vandaag heb ik een afspraak met VK gemaakt en deze heb ik wo 29-10-08 om 14.40u intake (wordt helaas geen echo gemaakt ) Omdat ik slecht slaap (lig heel lang te piekeren of het wel allemaal goed gaat etc) en ze bij VK niet direct een echo maken, heb ik ook maar een afspraak gemaakt bij een echobureau voor een "pret"echo. Deze afspraak heb ik op ma 27-10-08 om 18.00u, want dan kunnen we zien of het hartje klopt. Het is een simpele 2D echo en kost maar 35 EUR, maar dat heb ik er wel voor over om me iets meer gerust te voelen. Sorry voor dit lange verhaal, maar moest het even kwijt. Liefs Anna
@ Anna: ik herken dat wel hoor... Ik voel me niet helemaal topfit, maar om nou te zeggen: superzwanger... NEE! Daarom ben ik ook blij dat ik over 2,5 week een echo heb. Op dit moment geloof ik gewoon niet dat er iets in mij aan het groeien is... Wel fijn dat je huisarts je meteen onderzocht heeft. De mijne deed niks, gisteren Had ook wel een onderzoek gewild, of nog een testje stiekem... Succes met het afwachten (houdt het afwachten dan nooit op? Eerst of je zwanger bent, en als je dan zwanger bént ben je nog aan het aftellen... )
goedemorgen \ alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Anna93: wat spannend.. en al een pret echo? nou alj jij je daar zekerder door gaat voelen is dat goed toch! hier echt nog geen teken van zere borsten maar nog steeds soms krampen (en vooral als ik op bed ga) .. voel me totoaal niet zwanger..
Goeiemorgen allemaal! Mama1987: Gefeliciteerd! Niki: Gefeliciteerd! MissQ: yeah! dat is echt wel goed nieuws! Hoe kan de streep anders dikker zijn!? Inger: succes bij de vk! Vermanen: ooo spannend! vrijdag dus he? Dan weet ik ff wanneer we het nieuws van je kunnen verwachten Sunshine: succes bij de gyn (hem geen rotschop verkopen als ie iets verkeerd zegt he ) Mama1987: jaaa, wat duurt dat nog lang he, voordat je dan eindelijk een echo hebt.. haha Marb: toch nog gelukt dus met MvM. Anna: dat is zeker schrikken, als je onverwachts even een inwendig onderzoek krijgt. Vreemd dat je naar je HA moet gaan als er iets aan de hand is.. daar zijn de vk's toch voor?