* inbraak * Hey Lady's, Hier een ex-juni mama 2009. Wauw, jullie zijn allemaal al rond de 20 weken. Wat gaat het hard, zeg! Jullie zijn zo'n beetje op de helft. Hier na mijn curretage van 28 november nog steeds geen ongi kunnen ontdekken. Aankomende dinsdag naar de gyn. Dan hoop ik meer te weten. Hopen maar, dat het nog goed werkt daar beneden. Dan kunnen we weer gaan proberen. Zodra ik goed nieuws heb, laat ik het jullie weten! Geniet nog maar lekker van de zwangerschap! En in mei, juni of juli hebben jullie allemaal een geweldig mooie baby in jullie armen! * zwijmel* liefs berenbotje * uitbraak *
Wat lief van je! Jeetje, hopelijk kan de gyn jullie goed helpen...in ieder geval goed nieuws brengen. Hoop snel weer wat van je te horen en dan natuurlijk met het nieuws dat je zwanger bent Liefs Anna
Oeh dames ik heb nieuwe foto's in mijn album ! De kamer is bijna af ! *trots* Nog wat kleine dingen aan de muur en de plinten .. Hhaa hij is echt vroeg klaar maar we konden niet wachten! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. @ berenbotje: Lief van je ! Ik hoop snel te horen dat jij ook goed nieuws heb!
Ik ben weer terug Mannetje en ik hebben heerlijk gegeten. Nu gaan we ff ontspannen in bad Berenbotje: lief van je berichtje. Ik hoop voor jou dat je binnenkort ook goed nieuws hebt. Geef de moed niet op he meid! Mac: de kleding is vanaf maat S t/m L. Meeting ladies: fijn dat het gezellie was Wat betreft de nieuwe meeting in Utrecht, we moeten maar eens een datum prikken dan..
super dat je etentje lekker was, mmmm ik wil ook in bad! L zou kunnen passen. heb je fotos? evt? (van de positiekleding dan) over meeting in utrecht moet dat in een weekend of kunnen dames ook doordeweeks, dit is namelijk soms makkelijker voor mij ivm werk.
Daar ben ik na een weekje weer even snel, heb fikse griep gehad, voel me nu weer ietsjes beter maar heb nog niets bijgelezen dat komt morgen wel. Heb 5! koortslippen. Vandaag echo gehad, alles goed, geen klompvoetjes, ruggegraat goed, hoofdje goed! Alleen voorliggende placenta (vandaar af en toe bloed) die wel een stuk groter is als normaal. En het is:.......... een jongen!
hallo meisjes, ff een kort berichtje van mij, ik heb helaas geen tijd om 20 pagina's terug te lezen.. De fotoshoot is erg mooi geworden, ik ga proberen van het weekend een paar foto's erop te zetten. fijne avond
Lautje gefeliciteerd met je zoon ! Madelon, ik ben benieuwd! Hier heeft mijn vriend net voor het eerst ons meisje voelen trappen! Zo hard, ik schrok gewoon haha. Jeetje, mijn hondje gaat voor de 2e keer loops worden. Haha zo grappig, het is een chihuahua van 1,5 kilo en der "mossel" is 2 keer zo groot, ziet er niet uit
@Rianne...GAAF! echt leuk dat kamertje zo! Ik wil ook zoooooooo graag beginnen...maar helaas had vriendjelief vandaag geen zin om verf te halen @Gabester...ik vind ook dat ze niet zoveel leuks hebben...allemaal zo donker en somber...maar dat kan ook zijn omdat het allemaal wintercollectie is...dus ik wacht nog even!
oei koortslippen das vervelend, maar beter nu dan als je kleine man geboren wordt fijn dat je echo goed was, alleen jammer van je voorliggende placenta. moet je nu via keizersnede bevallen? gefeliciteerd met jullie jongen!
Lautje gefeliciteerd met jullie ZOONTJE!!! en nog beterschap trouwens! Rianne leuk kamertje zeg! Echt meisjemeisje En leuk dat je vriend jullie meissie ook heeft gevoeld Madelon ben benieuwd naar je foto's! Berenbotje heel veel succes bij de gyn en met zwanger worden! Hopelijk hebben we snel goed bericht van je! Marb je hebt je toch niet verslikt in je water he?
Hi meiden! hier nog meer goed nieuws: onze 20 weken was helemaal goed. alle metingen waren gemiddeld volgende de echoscopiste. Wij helemaal gerustgesteld dus.. nu komt het echte echte genieten hihi.. Oh ja, en het was nog steeds overduidelijk een jongen