wahahaha oek oek": ben ik dus niet de enigste.. iedereen die voor 2e x zwanger is: heben jullie al wel pijnlijke borsten? of niet en zou dat komen doordat dat al eens opgerekt is.. mijn vriend beweert dat ze groeien maar ik zeg dat ie dat alleen maar graag wilt hahahah
Goedemorgen ladies! Ik moet ook nog 2.5 week wachten op een echo, wat duurt dat lang he? Pas als ik die heb gehad wil ik het iedereen gaan vertellen...
hebben jullie zelf een afpraak gemaakt voor een echo? moet dat? of doet de vk dat na de intake? bij onze eerste kreeg ik met 7 week een omdat ik veel buikpijn had en ik naar de HA was gegaan
Hallo allemaal! Ik kom me hier ook melden als apetrotse junimama. Ik ben 7 augustus gestopt met de pil dus alles is bij ons ook supersnel gegaan. Ik had niet verwacht zwanger te zijn deze maand omdat we met een hoop haast zijn verhuisd naar ons nieuwe huis. We hadden een maand om alles te verbouwen en verhuizen omdat we de huur van onze oude woning al hadden opgezegd. We hebben uiteraard veel geklust maar daar waren voornamelijk kwasten, plamuurmessen en verhuisdozen mee gemoeid. Zo zie je maar dat het met 1 lucky shot ook raak kan zijn hahaha. Vergeet ik bijna alle andere mama's hier te feliciteren met hun zwangershap, bij deze allemaal van harte! Dat we de komende maanden maar veel mogen genieten van ons kleine wonder. Liefs Michelle
@Michelle04, gefeliciteerd meid ! Hoop dat jullie nu helemaal klaar zijn met klussen (...euh ik bedoel idd de verfkwasten en plamuurmessen), want dan kan je ff lekker bijkomen Geniet ervan! Liefs Anna
Ik was bij een Gyn ivm een cyste die ik had en daarna heel onregelmatige cyclus, ik zou volgende maand met Clomid beginnen.... was dus niet nodig De gyn was van mening dat ik niet ovuleerde, ik vermoed dat dat misschien nog de nasleep van mijn pilgebruik ... Nu draagt de gyn mij over naar de VK zodra hij daadwerkelijk een zwangerschap heeft vastgesteld via de echo.
Meiden! heb vanochtend bij gyn. het hartje zien kloppen van onze beeb! Ben helemaal emo en loop aan de lopende band te huilen, zo mooiii! Ziet er allemaal goed uit zei hij en mag volgende week terugkomen. Het is 4 mm groot. Heb gelijk bloed moeten laten prikken en ben over gegaan op nieuwe medicatie ivm hoge bloeddruk. Oek oek was een hele aardige gyn. dus hoefde geen schop te geven, kon hem wel een knuffel geven zo blij was ik, maar heb me in gehouden. Alle nieuwe meiden GEFELICTITEERD!
meiden net fertiliteitsarts gesproken...(waren net voor intake geweest 1 okt...), moet de 29e langs komen voor een echo! Ben dan 7 weken als het goed is... daarna wordt ik als het goed is overgedragen aan de gyn/of vk.... SPANNEND! Nog 3 lange weken!
@Sunshine, wat super gaaf en natuurlijk ook een geruststelling. Ga er heerlijk van genieten en lekker emo zijn Liefs Anna
Sunshine: oooooooo wat heeeeeeeeeerlijk! Ga maar lekker lopen snotteren hoor! Ik ga je 3 nov hopelijk nadoen natjes: spannend! Michelle04: gefeliciteerd ! mam85: ik moest zelf een afspraak maken voor een echo, want bij de vk hebben ze de apparatuur niet. Bij mn vorige vk maakten ze bij de intake een afspraak voor een echo (zij hadden wel de apparatuur) En ik ben voor de tweede keer zwanger en wel net zo veel last van mn borsten, dus denk niet dat jou theorie helemaal op gaat SylviaM: jaaaaaaa, het duurt echt veeeeeeeel te lang... ik pas 3 nov
@sunshine: geweldig! @alle nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD! @alle misselijken: hebben jullie nog tips? Dit is echt niet leuk meer...ben de hele dag misselijk. Morgen en vrijdag moet ik weer werken, hoop dat het dan wat minder is.....
Hoi Natjes Ik ben bezig met zo'n tricker als jij hebt, maar ik krijg het niet voor elkaar. Hoe krijg je de tekst erin: dat je zolang zwanger bent enz. Krijg het niet voor elkaar. Je moet toch de datum van je laatste mentruatie invullen? En wat is onze tijdzone? KUn jij mij helpen? Bedankt Groeten Friezin
@ Sunshine: wat ontzettend fijn voor je! Zelfs ík word er emotioneel van Ben stiekem wel een beetje jaloers, ik moet nog 2,5 week wachten... @ all: jeetje zeg! We zijn al op pagina 100
Hoi Friezin, Het is de bedoeling dat je je uitgerekende datum invult en dan komt het automatisch vanzelf goed O,ja de time zone is GMT +1 Liefs Anna
hai meiden, doordat mijn klachtjes minimaal zijn wordt ik et de dag onzekerder....voorla nu ik naar de dag toeloop waar het de vorige keer fout ging..ik wil zo graag dat het goed gaat dit keer...dat ik onzeker wordt omdat ik bijna geen tot weinig klachtjes heb...sommige zeggen dat dat je dan eigenlijk al weten kan dat het niet goed gaat ....sorry dat ik hier ff kom zeuren hoor