Sunshine: bij kidsfactory hebben ze grote houten letters. Blank hout, dus die moet je zelf nog verven, behangen etc...
~Agenda voor morgen~ Rianne1984,20 weken echo en rondleiding kdv Simoon312, 20 weken echo en vk z'huis Joanita: gyn OekOek, vk Marloes, vk
sorry meiden dat ik even niet geweest ben, maar helaas erg druk gehad en voelde me ook niet echt lekker. hoop dat de meeting geslaagd was en iedereen nog gefeliteerd met 20 weken echo's enzo. o ja en we zijn over de 1000 bladzijdes yes. Ik heb nieuwe foto's van mijn buik in mijn album staan. Daarnaast even een vraag misschien dat iemand van jullie weet wat het is. vrijdagnacht kon ik niet slapen omdat ik ineens hele erge rugpijn kreeg en pijn in mijn bovenbuik, ik moest zelfs een traan laten van de pijn en onzekerheid. dit heeft zo'n 3 kwartier geduurd en toen was het in een keer weg en 20 minuten later kreeg ik het weer, maar kreeg ik eerst last van mijn bovenbuik en daarna wat steken in mijn rug gelukkig duurde dat maar 5 minuten. daarna gelukkig kunnen slapen. maar vraag met toch af wat dat was. kan het zijn dat het van verkeerd eten is druk in de maag/maagzuur wat dan drukt als je op je rug ligt? xxx joyce
Hey meiden, Hier zijn we lekker een weekendje weggeweest, dus jullie vergeven het me vast wel als ik niet alle 31 pagina's terg ga lezen Hopelijk zijn er geen nare berichten meer geweest en kan iedereen iets meer genieten nu... Dames met de spannende echo's nog voor de boeg, toi toi toi hier gaat alles lekker, buikje begint ook steeds meer vorm aan te nemen en het getrappel wordt steeds duidelijker!
in de boeken lees je ook vaak dat op je rug slapen niet goed is, want dan drukt de baby op de ... : ... Je kunt het beste op je linkerzij gaan liggen, dan stroomt het bloed het makkelijkste naar de placenta.
Smiley: mooi kamertje zeg! Al helemaal af volgens mij? Anna: die van jou is ook echt mooi zeg en die stickers staan geweldig! waar had je die gekocht? Rianne: Ik vind het altijd zo knap als partner van een politieman/vrouw. ik zou me constant zorgen maken. Aaliyah: Welkom! En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap Ik zag ook een paar hele mooie buiken langskomen. Het gaat nu allemaal echt duidelijk groeien he? WIj hebben vandaag ook lekker geshopt. De eerste echt setjes gekocht voor onze kleine. heb even een paar foto's gemaakt en in mijn album gezet. Aan het eind van onze shoppingtour kreeg ik ineens een soort kramp/spierpijn links onder in mijn buik.... zou dit een harde buik geweest zijn? Ik kwam nog een leuke site tegen op internet voor houten letters: http://www.kibibi.nl/letter.php
@ basmalah: Ja we werken allebei bij de politie, op het zelfde bureau. Maak me iets minder zorgen als iemand die er niet bij zit denk ik Hij is nogsteeds niet thuis... Als hij maar wel morgen meekan naar de 20 wk echo! Leuk setje trouwens, schattig!
ja dat denk ik ook. jij weet ongeveer wat er wel en wat er niet kan gebeuren zeg maar.. althans.. beter als iemand die niet bij de politie werkt. hoe laat heb je morgen je echo? Hij zal morgenochtend vroeg toch wel terug zijn? dank je. we hebben 3 setjes gekocht maar het uploaden ging niet zo snel.. staan er nu alle 3 in
Aaliyah: welkom! klets lekker mee! en ik hou het ook niet bij met lezen hoor gaat alles goed? anna: dank je wel... mmmh las dat e riemand al een kaartje uit had gekozen? hij is leuk? hebje de slaapkamer ook in die thema? ik ben vanavond aan het brain stormen geweest. maar de kleuren vd kamer kan ik helaas ook niet verklappen anders weten jullie al wat het word .. ben er geloof ik wel uit.. word trouwens wel een combi kleuren kamer hahaha rianne: spannend... zowel de echo als ME jent: geen idee wat het kan zijn.. sorry
@ basmalah: Ja inderdaad. En je wordt er hard van he Hij zal morgenochtend inderdaad wel terug zijn, maar in het ergste geval vannacht pas .. dus dan kan hij niet lang slapen. Pff ik heb de echo pas om 13:40 uur! Lekker lang wachten .. Ahh leuke truitjes zeg ! en spijkerbroekjes ben ik ook weg van! Welke maat is het? @mam85: ahh ben wel nieuwsgierig nu! nog 4,5 mnd wachten
@Rianne en Simoon, veel plezier morgen bij de 20 wkn echo! Hoop wel dat je mannetje dan al thuis is Rianne, maar mag dat eigenlijk wel...zoveel uur achter elkaar werken, hij moet toch een keer naar huis @Oek Oek, fijn dat je de kleine zo goed voelt, dat geeft toch wel een geruststelling! Kan me wel voorstellen dat het spannend blijft...komt vast allemaal goed meid! @Marloes, veel plezier bij de VK! En niet vergeten te vragen voor die echo om de echoscopisten in opleiding te helpen @Jent, zou het even aan de VK vragen. @Demi, lekker hoor een weekendje weg! Waar zijn jullie naartoe geweest? @Basmalah, hier een link van de pagina waar ik de stickers heb gekocht! Bijna iedereen met muurstickers heeft ze hier vandaan http://www.debijzaak.com/?menu=category ... ryID=64501 @All, we zijn al over de 1000 pagina's ....hebben jullie al eens gekeken naar de andere bevallingslijsten? Wij liggen gemiddeld zo'n 700 pagina's op hun voor xx Anna
grrr had ik een stuk getypt.. is het weg door een slechte verbinding! @Rianne: Hij zal er vast en zeker bij zijn hoor.. hij wil het vast niet missen. Sluiten julie diensten een beetje op elkaar aan? Mijn man werkt wisseldiensten (elke week vd maan een andere dienst) en vindt dat nogal vervelend soms.. ja schattig is dat spijkerbroekje he? ik zie het al helemaal voor me zo'n pamperkont in het spijkerbroekje. vind ik zooo schattig.. we hebben het gekocht in maat 62. Heb al best veel 56 kleertjes.. maar dat zijn vooraal makkelijke kleertjes..lijkt me wel zo prettig voor hem..
@Pixie...we gaan naar Beth Hart in Rotterdam...ken haar niet zo heel goed..maar mn ouders zijn er gek van en mn zus ook..dus ze vroegen of we mee gaan! @Anna...nee de I heb ik wel... Kom alleen een N tekort @mam85 nou bij jou zie je wel dat je zwanger bent hoor! Ik heb het idee dat mn buik hetzelfde is alleen wat harder...misschien ook omdat ik steeds alleen maar afval... we hebben gisteren The Dark Knight gekeken en ik vond het echt een toffe film...hou wel van marvel-films! (niet echt boeiende info...maar toch!) Rianne succes en veel plezier morgen!
Oh ja die link heb ik al een paar keer langs zien komen. Zal er toch eens goed door heen bladeren. ja veel he!? maar goed dat we allemaal wat zp verslaafd zijn anders was het echt niet meer bij te houden...
Wat gaat iedereen eigenlijk doen met vakantie? Gaan jullie nog van te voren? Of slaan jullie dit jaar over?
@ basmalah: We hebben altijd een vrij weekend samen, dat is dus dit weekend maar nu is hij alsnog weg haha. Verder werken we altijd hetzelfde weekend. Soms hebben we dezelfde diensten maar som zie ik hem vier dagen alleen op het werk .. hij draait geen nachten en ik normaal (nu niet ivm zwangerschap) wel. Ik ga maar eens mijn bed opzoeken! Weltrusten allemaal.
@ vakantie: nee van te voren sowieso niet. als t goed is hebben we in september 3 weken vakantie. even kijken hoe het dan met de kleine gaat .. wil wel even weg eigenlijk.