Poe he, het behang zit erop! Vreet wel energie maar ben wel trots op het resultaat. Nu wel weer heel misselijk dus maar lekker slapen dan is het morgen weer beter. Succes met de echo's morgen. Smiley, je hebt echt alles al! Wauw! Leuke kamer hoor. Waar heb je het aankleedkussen+hoes vandaan als ik vragen mag?
goedemorgen, ik heb eindelijk buikfoto's in mijn album staan! wijgaan niet met vakantie, mijn man neemt 3 weekjes vrij als de kleine geboren is. iedereen die vandaag een afspraak heeft heel veel plezier!
@ Basmalah: Wij gaan niet op vakantie. De ouders van m'n man wonen in Frankrijk dus we gaan daar waarschijnlijk wel een weekje heen eind augustus ofzo... Begin mei willen we ook nog gaan dus dan is dat onze vakantie @ Anna83: mja, we kletsen hier ook zoveel @ Rianne: is je man heelhuids teruggekomen? Vast wel, maar kan me voorstellen dat t eng is... @ Lautje: mooie foto's! Ik vind echo's kijken echt zo leuk! @ Mandy: zo, die is flink gegroeid he? Leuk! @ all: hier nog steeds beetje stuiterig. Die vriendin van me is ook zooooo niet het 'type' om zwanger te zijn. Klinkt gek, maar jullie snappen me wel. Ik vind het echt helemaal leuk.
goedemorgen misschien gaan we nog een midweekje weg.. verder geen vakantie! brrrrr vandaag naar de tandarts. vulling is er uit gesprongen.. .. zie er behoorlijk tegen op.. tandarts fobie... duimen jullie mee dat het zo weer achter de rug is?
Goedemorgen! Bedankt voor de tips voor de letters ga er eens rondkijken. @jent volgens mij noemen ze dat het holle ader syndroom. Moet je maar eens op googlen eens kijken of je daar wat kan vinden wat herkenbaar is. Over slapen op de linkerzij, dat gaat me toch niet zo gemakkelijk af hoor, kom elke keer weer op mn rechter terecht. Moet zeggen dat ik ook echt beroerd slaap de laatste tijd. Zodra ik op bed lig begint ukkie te bewegen en doen. Je zou bijna denken dat hij alles daarbinnen aan het verbouwen is. Lijkt net bob de bouwer net zoals zijn vader. @mam85 heel veel succes bij de tandarts! Duim voor je hoor Over vakantie, we gaan dit jaar helaas niet weg, is wel even afkicken hoor, gingen altijd 2x in het jaar. Misschien dat we nog ergens een midweek naar toegaan. We zijn er nog niet helemaal uit. @ rianne hoop dat je mannetje lekker bij je is. Kan me voorstellen dat je daar de zenuwen van krijgt. Voor degenen die vandaag een afspraak hebben heel veel succes en/of plezier! Fijne dag allemaal!
Alle meiden met een echo vandaag. Veel plezier en geniet er van! Vakantie: wij zitten nog te denken aan een midweek ofzo voordat de kleine er is.. ik verwacht dat ik eerst wel even zal moeten gaan wennen aan alles dus om dan meteen met vakantie te gaan is misschien niet een heel goed idee..
Over vakantie: wij gaan in februari nog een laatste keer met z'n tweetjes weg en ik wil eigenlijk ook nog een keer naar Nederland in maart (dan ga ik waarschijnlijk alleen). De gynaecoloog vond het geen probleem en ik mag dan ook nog gewoon vliegen. Na de bevalling wachten we waarschijnlijk een poosje...
@ Mandy: Mooie buikfoto's en leuke buikband @ marb: Ja mijn mannetje is heel huids thuisgekomen. Wel pas in de nacht hoor ik sliep al lang. Nu belde hij gisteravond nog .. ze willen vandaag om 14:00 uur ook weer een aantal bussen ME op de achtergrond hebben in Zuilen. Ik heb om 13:40 uur mijn echo ! Hij heeft echt moeten lullen als brugman om later te mogen komen, en dat is gelukkig gelukt. Maar dan zit ik de rest van de dag weer alleen @ mam85; succes bij de tantdarts ... ! Ik duim mee. Pff ik ben denk ik al bijna 1,5 jaar niet geweest! Heb ook nooit problemen ermee, maar moet misschien weer eens een keertje gaan! Mannetje ligt nog op bed .. zit nog lekker in mijn badjas Om 11:45 naar het kinderdagverblijf voor de rondleiding. Ben wel benieuwd. Het zit hier om de hoek dus is ideaal. Dan wat eten en aftellen voor de echo ! Hoop dat alles goed is. Mijn chihuahua kan bijna niet meer nomaal lopen, ze heeft een hele dikke klink tussen der pootjes hangen hahaha zo zielig. Hij is drie keer zo groot als normaal. Ze eet ook slecht nu
@ mandy, leuke buikand! @Rianne, da's wel balen dat hij straks weer weg moet. Je wilt het toch een beetje samen vieren.. gelukkig kan hij er wel bij zijn! Wij gaan misschien nog een weekendje weg van tevoren. Maar we zijn normaal ook niet zo'n vakantiegangers. Ik laat mijn hond nooit graag achter Waarschijnlijk nemen we hem mee een weekend.
Ik wilde op iedereen gaan reageren maar ik kom niet meer bij van het lachen Rianne, arm hondje van jou.. Tis heel zielig maar ik lach me compleet een breuk om hoe je het beschrijft He he... Maar in ieder geval veel succes straks bij alletwee de afspraken! En Simoon ook bij de echo! En alle verdere afspraken ook succes en veel plezier!
Nou ik sluit me volledig bij je aan Buddy! Een mini-hondje met een reuzemossel Er is nog wel iets blijven hangen over een nieuwkomer (aliyah of zow ) Welkom en geniet lekker mee van je zwangerschap.
Da's wel heel vervelend inderdaad... Wel heel fijn dat ie erbij kan zijn (en dat ie veilig thuis is gekomen natuurlijk ) maar jammer dat ie meteen ervandoor moet... Ik baalde donderdag ook zo. Toen moest m'n man naar Den Haag om iets te regelen voor het huis, dus die kwam op het laatste moment de echo-kamer binnenvallen. Dat vind ik dan ook niet leuk, ik wil daar veel liever samen heen en niet in de stress zitten of ie wel op tijd is... Maar ja, hij kon er niks aan doen... En na de echo moesten we ook allebei weg... Was idd jammer... Maar mischien kunnen jullie t vanavond nog vieren? Veel plezier bij de echo iig! (voor de rest naturlijk ook allemaal veel plezier met de afspraken!)
o ja, iedereen met afspraken veel plezier! ***ego bericht*** ik heb zojuist een fietser aangereden..... Het was iemand die ik ken, kom bij een rotonde en rem natuurlijk want er komt een fietser aan. En ik schiet van m'n rem op m'n gaspedaal..... Gelukkig heeft zij nix, haar fiets had nix we zijn alleen beide erg geschrokken! ****einde ego-bericht****
@ mamavanbritje en zeana; hihi ja weet niet hoe ik het anders kan omschrijven want het is echt grappig Ik heb ook nog een ander hondje, een dwergpinscher, en die heeft normaal al adhd, nu nog veeeel erger. Die loopt de hele dag aan die mossel te kauwen ! @ marb: Ja vervelend he, zoiets gebeurd altijd als het niet moet haha. Vanavond is hij er ook niet, hij zal wel weer tot laat moeten blijven, als ik al op bed lig. Dus vieren zal het niet worden. @zeana; Jeetje dat is schrikken zeg. Gelukkig zijn er geen gewonden. Ook geen schade aan je auto? Hier nogsteeds in mijn badjas, zo maar eens aankleden denk ik.
Nee nou krijg ik een lekker beeld van jouw hondjes Er is zo niet echt iets te zien, een hele lichte kras, maar de moterkap zat al behoorlijk onder de krassen. Zoonlief heeft er nl verleden jaar met een steen een "tekening" op gemaakt (mooi he mama)
zoooo meiden ik ben hyper!1 2 vriendinnen gaan vandaag bevallen! en in het zelfde ziekenhuis! ben echt helemaal hyper de pieper hihi