Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lenos

Lenos Lid

Sep 6, 2008
    30
    0
    0
    Onder de rook van Rdam
    Hallo iedereen,

Ik zag iets voor bij komen over dat deze club kletskousen flink op dreef is. En ja voor mij als fanatieke meelezer ook erg moeilijk bij te houden, hihi! Maar doe flink m'n best.

Iedereen met afspraken vandaag en de komende week veel plezier en succes!

Zelf heb ik even een vraagje aan de personen die een tweede kindje verwachten. Want wij verwachten ook onze tweede uk en zijn er nog niet helemaal uit hoe we dat met de kamertjes gaan doen. Aangezien no1 nog niet in een groot bed kan slapen. Bij geboorte van no2 is no1 pas 22 maanden namelijk...
    Zelf wilde ik graag een kamertje van marktplaats oid kopen, maar m'n lief ziet toch meer in nieuw. Hij vind dat we no2 niet moeten achterstellen door het gebruikte meubels te geven. Maar ik zie dat anders
    Hoe doen jullie het?

Liefs

2. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

waarom kan dat niet?

Lindsey was ook nog geen 2 toen ze al in een groot bed ging
    peuterbedje :D

3. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    er wordt hier soms zoveel gekletst dat als ik heb bijgelezen ik al niet meer weet wat ik wilde zeggen, maar dit weet ik nog:

Spannend Gabster!

Zeena, dat was schrikken, gelukkig niemand gewond.

Nieuweling, ben je naam vergeten maar welkom!

Veel plezier bij de echo's vandaag!

4. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    @Lenos: Wij laten ons zoontje ook nog niet in een groot bed slapen, en een peuterbedje doen wij niet. Hij blijft dus in zn ledikant totdat hij groot genoeg is om veilig in een normaal bed te slapen.
    Dus wij hebben nu een aparte babykamer erbij gekocht. Ik wou eerst ook niet via marktplaats kopen maar nu toch gedaan. Alles is al duur genoeg, en via marktplaats vindt je soms (als je heel goed zoekt) hele leuke kamertjes die er nog als nieuw uitzien. (En dat heeft echt niks met achterstellen te maken hoor.. de baby zal er zelf geen last van hebben dat hij/zij niet een nieuw kamertje heeft ;) )

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Snieke: dank je wel. De aankleedkussen + hozen hebben we bij Prenatal gekocht.

Mandy: mooi buikje hoor.

Lautje: mooie echo’s

Rianne: fijn dat je mannetje heelhuids teruggekomen is. En het is altijd leuk als jullie saampjes naar de echo gaan. Succes!

Zeana: jeetje, je zal wel geschrokken zijn. Gelukkig zijn er geen gewonden.

Marb: leuk om samen met een vriendin zwanger te zijn. Lekker shoppen dus :)

Vakantie: wij zijn wel van plan om ergens eind juli begin augustus op vakantie te gaan. Gewoon voor een weekje of 2. Ook een beetje afhankelijk hoe het met de kleine gaat. En eigenlijk ben ik nu ook wel toe aan vakantie, hihi..

Er is idd veel gekletst bij de juni mama’s, maar ja zomer kids komen er aan dus die (+ de mama’s) zijn altijd veel gezelliger. Hahahaahha

Dames met echo’s: heel veel succes!

6. zeana

zeana Actief lid

Jul 27, 2008
    389
    0
    0
    Wij hebben een doorgroeibed, 150x70, nog met maar ook zonder spijlen te gebruiken.
    Ik heb deze via E-bay

http://cgi.ebay.nl/Gitterbett-Kinderbet ... 240%3A1318

Maar ze zullen ze her en der ook best verkopen.

Groetjes Jacqueline

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Spannend gaby!

Nog 2 uurtjes en dan richting het ziekenhuis voor de echo!

8. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

spannend meis!
    gaat helemaal goed komen :D

wel jammer dat je mannentje daarna weer weg moet :cry:
    jammer dat je niet dicht in de buurt woont anders had je een bakkie kunnen komen halen hihihi

9. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

goeiemorgen meiden!

Alles goed hier? iedereen leuk weekend gehad?
    zag dat de meeting erg gezellig is geweest :D

Rianne heel veel plezier strakkies ;)

Hebben jullie dat nou ook sinds je weet wat voor geslacht de kleine is dat je je suf shopt :oops:

ik heb vandaag alleen al op internet 4 pakjes gekocht een sjaaltje en een paar schoentjes hihi...kon het gewoon echt niet laten :oops:

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

morgen dames

moet ff iets kwijt, vanmorgen via mp iets opgehaald, een mooie muziekmobiel met schaapjes, oorspronkelijk van de prenatal.
    kom ik thuis zet ik hem natuurlijk verkeerd in elkaar, wil ik het goed doen breekt er een stukje hard plastik af, grrr voel me zo stom!
    kan vast weer gelijmd worden, maar grr.........

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

w.s. in maart nog een weekendje weg, en als de kleine er is in aug / sept een weekje weg denken we

@de 3 setjes kleren in het album, wow gaaf...... die wil ik oook hihi.
    heb nog helemaal geen kleertjes gekocht.

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

oei das minder, gelukkig hebben jullie er allen niks aan overgehouden, behalve de schrik.

13. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ik vraag me af hoe de meiden dat doen die met hun pasgeboren baby op vakantie willen, echt vliegen of naar het buitenland? pff lijkt me heavy!

weten jullie of een waskussenhoes het zelfde is als een aankleedkussenhoes? ik heb namelijk 2 limegroene waskussenhoezen gekocht bij de prenatal (aanbieding)

@sunshine: wij zijn er al uit met de geboortekaartjes! we doen waarschijnlijk het kaartje in het concept van een rijbewijs - het Blijbewijs!
    ik twijfelde eerst tussen deze en een minispijkerbroekje (ik wil iets aparts) maar dat wordt toch erg duur.

@rianne: heftig zeg! hoop dat alles een beetje rustig is verlopen?!

@aaliyah: welkom! spannend he, de 20 weken echo? ik moet helaas nog 2 weken wachten... pfff...

@basmalah: oh leuk zeg, ik vind vooral dat setje met hug me erg cool!
    over vakantie, wij gaan in april nog een weekendje weg, omdat we dan 5 jaar samen zijn. helaas hebben we dit jaar niet mogen genieten van de wintersport en zomervakantie wordt ook pas volgend jaar. daarom lijkt het me heerlijk om nog ff een weekendje met zn 2en weg te gaan.

@zeana: jee, wat moet je je rot geschrokken zijn! (toch klinkt het wel grappig :) ) gelukkig is er niets met jullie!

ps: mooie dikke buiken voorbij zien komen!

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

vakantie met de kleine wordt w.s. lekker in nederland, centerparcs ofzo, lekker zwembad erbij.

waskussen en aankleedkussen is zelfde volgens mij

15. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

vakantie met de kleine...willen we een weekje in begin september doen...met de auto naar frankrijk ofzo iets..of als ze leuke aanbieding hebben met vliegtuig.

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ gabester; Ja echt jammer! Iedereen woont zo ver uit de buurt! Had me wel gezellig geleken!

@ debsje: Ja ik ken het hoor, ik wil alleen maar shoppen nu !

@ mac: Jeetje vervelend zeg. Dat zou mij nou ook overkomen. Hoop dat het met secondelijm gemaakt kan worden.

@ madelon: Volgens mij is aankleedkussen en waskussen hetzelfde. Sommige mensen die heel veel ruimte hebben, hebben beide denk ik.
    Leuk dat blijbewijs, ik heb hem wel eens gezien!

@ mac; Ja hier waarschijnlijk ook centerparks in september. Of iets anders bij het strand ofzo, zeeland of scheveningen of zandvoort. Als het heeel goed gaat misschien een lastminute naar mallorca ofzo, maar denk niet dat dat handig is met een kleine van 3 mnd.

Zo, net bij kinderdagverblijf geweest, echt super leuk ! Ze hebben ook beveiliging op de deur en cameras. Helemaal goed gevoel over.

Even wat eten en dan over een half uurtje richting ziekenhuis. Ben eigenlijk helemaal niet zenuwachig, komt daar in de wachtkamer wel denk ik. Zou ik wat zoete dingen moeten eten dat het kindje bewegelijker is ? Of juist niet? En moet ik er met een volle blaas of lege blaas heen? Dacht wel eens zoiets gelezen te hebben.

17. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik heb bijgelezen maar ben het allemaal weer kwijt :oops:

@ Aaliyah welkom!

Ff ego... Ik moet zo weer naar het ziekenhuis (dat is niets nieuws :) ) maaaaaaar nu moet ik toch echt aan de insulinde :cry:
    mag ik zo lekker oefenen met mezelf prikken :confused:

Zie er best wel tegenop maar ja wat moet dat moet...

Nou ik ga me klaarmaken,

Iedereen met 'n afspraak of echo,veel plezier!

Doeiiiii

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ aichaa: Succes meid! Kop op!

19. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    wij gaan in maart nog een weekje naar de zon, tenerife ofzo en in sept. met de kleine weer. Gewoon vliegen dat kan tegenwoordig erg goed. Wij kiezen wel voor een eu land en niet voor turkije of egypte ofzo dat komt volgend jaar wel weer.

20. heide

heide Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    @ Gabester, spannend hoor 2 bevallingen op een dag!

@ tweede hands kamertje. Wij hebben voor onze beeb nu ook een tweedehandskamertje gekocht. En het is ons eerste kindje.
    Het ziet er nog als nieuw uit er heeft pas een baby ingeslapen...

Share This Page