Gaat wel goed komen Ik heb begrepen dat hij prikjes in je vinger pijnlijker zijn en dat moet ik de hele dag maar ja het idee van 'n grote naald Maar is gewoon 'n kwestie van wennen denk ik. Bedankt voor je succes
wij hebben ook een tweedehands kamertje gekocht..( ook hier de eerste) .het is er niet vanaf te zien hoor en wij zijn er helemaal blij mee er is toch al zoveel dat je nog moet hebben dus dat scheelt behoorlijk in de kosten
Praat me er niet van! arrrgghhh! Ik koop me suf. Het is nu officieel.. ik ben koopverslaafd! ga mijn pas maar inleveren bij mijn man denk ik... ik werk ook nog eens vlak naast een winkelcentrum... FOUTTTT! Ach dan maar een maand op droog brood en water
Zal inderdaad wel een kwestie van wennen zijn, maar dat liever had je het niet natuurlijk! Is dit de eerste keer dat je dit hebt? sterkte met de prikjes...
hahah ben dus niet de enige zo te horen je hebt wel al hele leuke setjes gekocht bas zal de mijne ook ff in me album zetten
hihi schattig he? ben er ook erg blij mee.. heb me voorgenomen nu niets meer te kopen in maat 62. Ook in 56 trouwens.. heb net nog een paar rompertjes gehaald.. en nu moet het uit zijn hihi.. Heb trouwens deze kleertjes bij de H&M gekocht.. dus als je ze wil halen Ook de grote dingen (badje, aankleedkussen) wacht ik nog even mee .. misschien kom ik nog een leuke aanbieding tegen op de 9 maanden beurs. Wassen jullie de kleertjes eigenlijk meteen? Of pas tijdens je verlof?
Super schattig! Vooral ook die schoentjes! Wat een schatjes Ik zag trouwens ook het scherm van je echo in je fotoalbum staan met al die afkortingen enzo.. weet jij wat die afkortingen betekenen? zoals HC of AC?
Sorry ik ben een beetje ego de afgelopen tijd. gyn belt me vanmiddag terug over wat die pijnaanval geweest kan zijn Ik heb iig wel een blaasontsteking net kuur gehaald voor 10 dagen. verder iedereen veel plezier vandaag. ik ben doodop vanmiddag toevallig vrij dus ga lekker even eten en dan dutje doen. xxx joyce
Ja leuk he die schoentjes was er ook gelijk verliefd op HC is de hoofd curver...hoofdje is 17.2 cm in de omtrek en die andere uummm weet nie meer helemaal...heb een heel a4-tje meegekregen met de namen erop en de afmetingen er achter.
Ben een beetje jaloers op jullie aan het worden Als je het geslacht weet kun je al lekker gaan shoppen ...* zucht* Leuke kleertjes hebben jullie al gekocht zeg!
Mijn afspraak bij de verloskundige is trouwens verzet. Nu mag ik leker eerder Pix of marloes zouden jullie dit willen veranderen in de agenda? 2 februari mag ik nu en 10 februari komt te vervallen.. Ben helemaal blij
Ja, is wel de bedoeling ja. Maar misschien zien we het wel per ongeluk bij de 20 weken echo, zeiden we al...
jeetje bah.. een blaasontsteking... echt zoiets waar je niet op zit te wachten deze tijd denk ik zo.. Ben benieuwd wat je pijnaanval nou was... Geniet van je dutje!