@Rianne: Het was heerlijk op het strand, wel super druk! @Smiley: Mooi kamertje! Kastje is ook al goed gevuld @Mac: Buikje is weer goed gegroeid zie ik, mooi hoor! @Marb: Leuk zeg! Ook voor de kindjes dalijk, kunnen ze lekker samen spelen. @Pixie: Ook jouw buikje is flink gegroeid, mooi! @Aaliyah: Welkom! @Mandy: Wil je het wel weten? @Basmalah: Wat een leuke setjes! Wij gaan deze zomer niet op vakantie. Misschien dat we met de kerstvakantie weggaan, maar dat zien we tegen die tijd wel! @Zeana: Ik had het laatst ook, je schrikt je rot! Gelukkig geen gewonden.. @Gabester: Al wat van je vriendinnen gehoord? @Rianne: Fijn dat je zon goed gevoel bij het kdv hebt! Succes met de echo dalijk! Alle anderen die vandaag een echo of bezoek aan de vk/gyn hebben. Ook jullie veel succes en plezier! Mijn internet ligt er thuis uit, kreeg afkickverschijnselen. Ben nu op mijn werk aan het bijlezen, kan het niet laten Overmorgen de 20 weken echo, spannend .
Gisteren had ik nadat we een paar uur geshopt hadden een soort kruising tussen kramp en het gevoel alsof ik een spiertje heb verrekt in mijn buik.. erg raar gevoel.. zostraks toen ik naar buiten ging weer hetzelfde gevoel.. vooral als ik grote stappen zet.. zou dit weer een soort bandenpijn zijn? Of misschien toch een soort van harde buik ofzo?
Goede middag, ik heb "ff" bijgelezen, pfpfpfpfpff over de 1000 Gefeliciteerd! Natasja! Een meisje Anna83, Een extra echo, dat meen je niet! Ik ben jaloers Mamavanbritt, lautje1979 & Emme gefeliciteerd met jullie Jongens! leuk dat de meeting gezellig was! Jammer dat er geen fotos zijn berenbotje, wat leuk dat je ff komt gluren! Hoe gaat het met je? ik hoop voor je dat je snel zwanger bent! Madelon84, gave fotos meid! Rianne1984, onze hond is ook pas loops geweest, wat een gedoe zeg en indd het ziet er niet uit hihi Enne mooi kamertje hoor! echt super Basmalah, gefeliciteerd met de goede echo! 15 meisjes en 21 jongens = de mannen overheersen overduidelijk Marb, wow wat een mooie buik! Madalon84, ik heb precies hetzelfde pijn in mijn onderrug en dit trekt dan door naar mijn linkerbil tamtam78, mooie buik! Smiley24, mooie kamer, leuk! lautje1979, wij moeten ook nog helemaal beginnen (indd zelfs de kamer leeghalen ) Anna, die sterren zijn leuk! Wat een mooie kamer zeg! Girafje, wat een leuk kamertje! Pixie, mooie buik hoor! Aaliyah86, welkom! Meiden met afspraken vandaag, veel plezier! Over vakantie, wij gaan nog wel een midweekje in april en veder hier en daar nog een weekendje ik hoop dat ik iedereen heb gehad... liefs Inger
nou dames bezoekje zh was niet zo geslaagd, mag van gynocoloog niet meer werken :S:S ook de spieren in me rug en bekken en kont staan zo gespannen dat daar ook een gedeelte pijn vandaan komt. verder ja, weinig meer doen ik mocht kiezen of nu stoppen met werken en na de bevalling weer snel aan de gang zijn of nu 2 uurtjes werken en na de bevalling zeker nog 5 maanden thuis zitten nou die keus was voor mij toch heel snel gemaakt hoor. heb vanacht maar 2 uur geslapen, de kleine was echt zo super druk, elke keer als ik op me buik wilde draaien ging het mis en kreeg ik kei hard een schup da was niet normaal had vanmorgen om half 8 hier alles al kant en klaar moet zeggen ben nu aant inkakken dus ga zo ff pitten liefs tot straks
jeetje helemaal niet meer werken, maar das ook wel eigen belang he, beter nu thuis zitten en rustig aan doen dan straks na de bevalling helemaal niks meer kunnen. sterkte
Hier ook shopaholic, heb net de rekening gemaakt en zie dat ik de laatste drie weken 242euro uitgegeven heb , op 44euro na allemaal internetshopping, ahum goed bezig maareuh de meeste dingen heb ik outlet geshopt en dan maak ik steeds de prijs wat het gewoon zou kosten, ewel ja dan heb ik me toch al dik 300euro bespaart , das mooi he
Ja meis het is niet leuk t emoeten horen maar het is voor je eigen goed denk ik! Je verhaal klinkt heel herkenbaar. Het is ook zo als je gewrichten zo'n pijn doen dat je dan andere spieren gaat overbelasten en dat is ook weer iets he. Rust maar goed!
hihi, Hier begint het ook telkens te kriebelen als ik in een winkel loop..... Maar ik heb nog enkele vuilniszakken vol staan en die ga ik deze week op mijn gemakje maar eens uitzoeken. Wel heb ik enkele rompertjes gekocht, zag er net 1 bij de hema (1 euro) met een grote 3 op de voorkant. En het is ons 3e kindje dus die heb ik meegenomen! Over vakantie; nee hier gaan we dit jaar niet uitgebreid met vakantie. We hebben het druk genoeg met 't kamertje en 2e kamertje (baby, Jynthe). Waarschijnlijk zullen het dagjes weg worden oid. En als die kleine er pas is heb ik echt geen zin om te gaan. Buiten dat moet zoonlief dan in sept. ook weer naar school. Liefs Mij
@ gabester: no1 van ons gaat in zijn slaap vaak zitten of staan, dan moet ik er ook even uit om hem weer neer te leggen. Vind het nog een beetje eng dus een groter (peuter) bed. Staat trouwens wel al op zolder te wachten @shop verslaving: nog geen last van. Wil alleen dat ons huisje nu eens verbouwd gaat worden aaaaaaaaahhhhhhhhh *frustratie* Liefs
zo ik zal es f teruglezen, ben weekend weg geweest. ook pretecho gehad, we krijgen een jongen en een meisje! helemaal super! gelijk ff wat kleertjes gekocht, zo leuk om jongens en meisjes kleertjes te kopen.
hey super zeg een jongen en een meisje heb je echo fotos voor in je album ben wel benieuwd na 2 in 1 buik
Goed zo! het grappige is.. alles wat ik nu koop heb ik denk ik ook echt nodig... maar weet het natuurlijk niet.. misschien blijft het straks allemaal wel in de kast liggen.. Mijn man ziet me vanavond weer aankomen . Nu ben ik voorlopig echt klaar hoor! Echt waar!