Hahaha, t gaat snel hier dames! @ Lien: wauw, een jongen én een meisje! Helemaal super, gefeliciteerd! @ shopaholics: ik heb het tegenovergestelde... Heb pas 1 (!) setje kleren gekocht en 2 rompertjes... Da's toch niet normaal Verder niet teruggelezen. Heb de hele dag superhard gewerkt, ben echt trots op mezelf. Heb zoveel voor elkaar gekregen! Dat was lang geleden Nu mag ik een uurtje slapen van mezelf En dan om 16.30 uur gitaarles. Jeetje, druk!
Oh dubbelop pret! Leuk zeg! En natuurlijk ook gefeliciteerd. Ik las gisteren en stukje over de bijzondere band tussen tweelingen. Allang bekend natuurlijk maar vond het wel weer bijzonder.
hihi komt nog wel marb be prepared hihi nesteldrang . Goed van je hoor. Ik krijg het nu ook zo langzamerhand..
Nou, ik hoop het! Want zoals het er nu uitziet moet ons meisje elke dag in dezelfde kleren lopen Enneh... nee, geen nesteldrang! Heb gewerkt (werk thuis), dus administratie enzo... Nesteldrang zal nog wel even op zich laten wachten...
Inger ik vind je plaatje leuk! Heb zaterdag een boxkleed van Woezel en pip gekocht.. vindt ze zooo leuk!
Mwah... Eerst maar s verhuizen in april... Ik hou nu bewust alle nesteldrang enzo nog tegen, want ik kan er toch niks mee. 1 april verhuizen we en als ik mezelf een béétje ken ga ik dan als een dolle aan de slag
Hallo ! Alles was goed hoor! Pfff ben blij zeg. En het is nog steeds een meid! Mannetje is weer snel naar het werk nu Ga even langs mijn zus, lees straks bij!
@Lien; leuk leuk leuk een "koningskoppel" en dat in een keer! Proficiat. En jij kunt idd alles kopen voor de kinderen wat je leuk vind, jongens/meisjeskleding @Rianna fijn dat het nog steeds een meisje is....en natuurlijk dat alles goed is. @gabester; is er al een geboren? spannend..... Nu ga ik ook ff slapen. Ik moest immers rusten deze week.... Knuffels
@Lien: Gefeliciteerd! Super, een jongen en een meisje @Rianne: Fijn om te horen dat alles goed is met jullie meisje! @Marb: Truste! Ben jaloers, wil ook slapen
@ Lien, Leuk zeg een jongen en een meisje. Dat wordt extra veel shoppen.. @ Rianne, gelukkig alles goed! Gefeliciteerd! Zo, nu moet ik ook echt gaan werken... mag tot 22:00 Lees dus morgen verder.. Doei!
Ik zag zaterdag bij de babydump een hele babykamer ingevuld met Woezel en Pip spulletjes.. was wel grappig maar vond ik ook weer een beetje over de top. Vond trouwens het hemeltje wel erg leuk.. maar erg duur ik geloof dat ie 110 euro was.. jammer maar helaas..