oh gelukkig, maar is dat dan ook niet erg voor jou? heb jij dan ook zwangerschapssuiker of alleen het kindje? xxx joyce
@Lien: Waauw gefeliciteerd zeg! Wat leuk, van allebei wat! Heel bijzonder! @ gabester; Spannend zeg, hoop dat er inmiddels al wat geboren is! @ marloes: Fijn dat alles weer goed was! Ga zo maar eens wat in de frituur gooien, eet alleen. Lekkere ham-kip loempia en patatjes , leker ongezond Heb twee fotos in mijn album van de echo. Zijn onduidelijk, met mijn telefoon gemaakt. Op de ene foto zie je van onder het neusje met de neusgaten en daaronder het mondje. Het ligt met de handjes boven der hoofd . Zien jullie het?
@ Rianne: volgens mij zie ik t! Leuk om te zien, haha! @ jolan: ik zou m lekker laten zitten. Als de huisarts zegt dat je t na je zwangerschap kunt laten doen zou ik dat gewoon doen.
ik heb 4 weken geleden nog een dagcurve gemaakt en die was prima... Nu moet ik er voor de volgende afspraak weer 1 maken... Baby kan ook gewoon groter zijn... S woog ook 8 pond...
oke, nou gyn heeft net gebeld. gelukkig niets aan de hand, waarschijnlijk dat er idd iets afgekneld heeft gezeten, maar daar hoef ik me geen zorgen over te maken, tenzij het vaker terugkomt. alle spieren en gewrichten en banden en weet ik het wat worden allemaal slapper en die kunnen dan soms spontaan pijn veroorzaken, maar als het dan weer wegtrekt is het goed. dus gelukkig maar niet ernstigsd hoef me geen zorgen te maken. hihi xxx joyce
@ lien: gefeliciteerd! leuk zeg een jongen en een meid in 1 keer! @ joa: jeetje meid, das ff heftig. k hoop voor je dat de kleine straks lekker op tijd zal komen en niet op zich laat wachten. scheelt voor jou mogelijk weer wat pijn. sterkte met het verplicht rustig aan doen. gelukkig weet je waar je het voor doet! liefs girafje
pffff vind het zo moeilijk, ben zo bang dat ik me er toch meer zorgen om ga maken..... Bah wat vind ik dit irritant! Gabyster, leuk, gefeliciteerd! Jent, gelukkig dat het niets was rianne, ik kan de foto niet zo goed zien .... sorry
hihi geeft niet , het is ook lastig als je het nog niet ziet. Je kijkt zeg maar van schuin onder tegen de kin aan. Je kijkt zo de neus in, je ziet een driehoekje met twee zwarte puntjes erin, dat is de neus met de neusgaten. Daaronder zie je de mond, die staat een stukje open ..
Je moet dat echt gewoon zelf beslissen, dat kunnen wij niet voor jou zeggen. De huisarts heeft gezegd wat hij ervan vindt, jij bent bang dat je je er druk over gaat maken... Mja, dan moet je m wel weghalen...
Ik zelf zou hem weg laten halen. Ik heb wel eens eenn moedervlek weg laten halen en het stelt echt niets voor. Alleen de huid wordt oppervlakkig verdoofd. Als de arts zegt dat het kan .. Denk er anders nog even over na.
Ik bedoel het niet lullig hoor... Tis alleen zo dat er geen 'objectieve' argumenten meer zijn. Het enige is nog dat jij moet besluiten wat je 'enger' vindt: weghalen of laten zitten.
ja ik begrijp het marb..... kijk het liefst heb ik hem weg, maar toch blijft dat stukje in mn hoofd om niet te verdoven tijdens een zwangerschap.....
nou gegevens zijn bekend! een mooie dochter geboren met 36 weken! en ze heet Vienna en om 17:07 zag ze voor het eerst het levenslicht! en ze is 3180 gram! jaaa helemaal happy!
@ jolan: dat verdoven is sowieso alleen eerste 12 weken volgens mij. En een oppervlakkige verdoving heeft je baby al helemaal geen last van. @ gabester: Hihi, leuk!