Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Verdorie, had een lekkere ovenschotel gemaakt maar nu is de oven stuk! :(

Heb geen zin om weer boodschappen te doen, maar anders heb ik geen eten... :(

2. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

o balen :(

iets bestellen anders?

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    even voor dat ik weg ga...jolan... ik zou het gewoon weg laten halen. Huisarts zegt dat het geen probleem is, dus.....

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hebben we gisteren ook al gedaan :oops:

Ik ga zo wel boterhammen met voedzame dingen maken. En we hebben nog tomaten-groentensap, dus dan krijg ik toch groenten binnen (heb vandaag ook al een paprika gegeten)

5. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo meiden,
    nou vanmidag toch nog 1 1/2 uur geslapen hoor en de kleine was nu eens lekker rustig, de hond heeft met zijn koppie op me buik gelegen is echt een mooi gezicht hij lijkt daar toch een beetje op te reageren moet ik zeggen.
    de kleine wordt daar echt rustig van hoor heerlijk hahahaah
    vanavond toch maar ff bij me muziek vereninging kijken hebben execitie training dus ga toch ff een kijkje nemen, heb al zeker 6 weken niets gedaan op me trompet en mis dat echt verschrikkelijk maar ben gewoon in de avonduren zo moe dat ik het niet op kan brengen gelukkig weten ze dat daar ook.

verder weeet ik niet zal trompet spelen nu nog slecht zijn denken jullie?
    het is zo heerlijk kan me eigen lekker uitleven op dat ding maar het kost alleen zoveel lucht dat is niet normaal joh.

nou dames hier eten we witlofovenschotel mmmm lekker
    zo ff in de oven en smullen maar zo lekker

liefs joanita

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Pff ik heb nog trek! Heb al een loempia en wat frietjes op ! Wat zal ik nog eens nemen .. haha

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Inger: Wat een leuke Woezel en Pip avatar :D

@Gabster: Leuk! Alles goed met mams en de baby? En al wat gehoord van nummer 2?

@Mandy: Oh ik ga je wel pben hoor! Als buddy’s moet je toch goed van elkaar op de hoogte zijn :)

@Ellen: Fijn gevoel hé :D

@Lautje: Goed idee! Ga ik ook eens mee beginnen ;)

@Jolan: Als je arts zegt dat het geen kwaad kan tijdens je zwangerschap zou ik het nu doen. Anders blijf je je maar druk maken! En dalijk staat je hoofd er misschien helemaal niet na, met zo’n kleintje.

@Rianne: Hmm lekker!

@Joanita: Je kunt het gewoon proberen, ik denk dat je lichaam het wel aangeeft als het teveel is!

Vriendlief moet overwerken en is pas rond 8 uur thuis, hoop dat ik zolang kan wachten met eten… Heb nu al honger :rolleyes:

Ik heb toenstraks het eerste echte duidelijke ‘schopje’ gevoelt. Het waren steeds kriebeltjes en plopjes en nu was het echt een duidelijke, harde plop :D:D

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Rianne: Heb je toevallig nog een kaassouflé? Dan mag je die mijn kant op sturen :)

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Euhm ja mini kaassoufles :D .. ben er nog niet uit wat ik ga nemen ...

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Uhm.. goulash kroket?

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wel gemeen trouwens, praten over al die lekkere dingen die jij in je frietpan kan gooien als ik tot zeker 8 uur moet wachten met eten ;)

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik zit nu maar aan een mini Rundvlees slaatje, kan echt niet zolang wachten!

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Bedankt meiden! Ik heb besloten morgen nog even de vk te bellen om te vragen hoe zij erover denkt. Als zij ook zegt dat het geen probleem is, dan laat ik het weghalen....

mama1987, super dat je het duidelijk gevoeld hebt :D Gisteravond lag ik in bed en toen schrok ik gewoon van de schop die ik kreeg.... Ik deed het licht aan en vanaf de buitekant kon je het zien :D echt super! Alleen mannetje lag al te slapene n vond het niet boeiend genoeg om er echt voor wakker te worden, beetje jammer....

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Haha, ik heb al een paar keer gehad dat ik dacht dat m'n vriend hard met z'n vinger in m'n buik poerde. Dan keek ik om en lag meneer gewoon te slapen. Dat was dus de baby :)

15. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    @Rianne: Gefeliciteerd met de goede echo, enne.. leuke echo’s :)

@Gabster: leuk hoor :)

Zo net lekker gegeten, aardappelpuree met een biefstuk, mmmmm. Die biefstuk uit Albert Heijn is echt verslavend, hihihi

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Doorbakken smiley? :)

Heb nog even drie van de kleine picolientjes pizzatjes in de oven .. sorry mama87

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ja ja doorbakken, Rianne :) :)

Eet ze :)

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Haha jammer is dat he .. ik heb zo'n zin in een lekker rood biefstukje!

19. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    ja dat heb ik ook al een tijdje, en daarnaast ook nog zin in Carpaccio, mmm.. Maar we moeten nog geduld hebben :)

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Jaah hou op .. pff heb nog honger, is echt niet normaal meer!

Deel Deze Pagina