Sinds ik weet dat ik een jongetje krijg zie ik OVERAL leuke dingen en kan me maar met moeite beheersen om het niet allemaal te kopen 8) Wees blij
Ik moet vaak ook echt liggen om het weg te masseren,zo pijn doet het. Heb er nooit last van gehad in mijn vorige zwangerschappen.
als arts zegt dat het zo lang kan blijven zitten dan zou ik dat doen en geen risicos nemen voor je kleine, niet zo ongerust zijn meis, niet nodig, beetje vertrouwen in je lichaam hebben, ondanks dat niet altijd even makkelijk is!
Heeeeeee lieve mama's, Ik ga ff mijn lenzen eruit lepelen,kan bijna niets meer zien (leve de hormonen ) Fijne avond en weltruste voor straks!
Outch, das minder fijn :x Wel opmerkelijk dat je dat de vorige keren niet had zeg! Bij mij schiet de kramp ook vaak in mijn banden, vooral als ik omdraai in bed. Heel irritant en pijnlijk :x Trouwens, nu ik erover nadenk, had ik dit ook helemaal niet tijdens mijn vorige zwangerschap! Toevallig
Oh ja, het wonder van vandaag, het nieuwe wereldburgertje van de vriendin van Gabester! Helemaal vergeten, sorry hoor! Bij deze: gefeliciteerd! Aparte naam ook, Vienna.
super dat je morgen vk gaat bellen en dat als zij oko zegt dat je het weg kan laten halen, dat ook doet, dan kun je je ook niet meer druk daarom maken! weg is weg
leuk toch..... en lijkt me ook super leuk om iedere keer op die pakketjes te wachten ik verwacht een dezer dagen ook weer iets met schaapjes, soort speelkleed met boog erover heen!
ow ik zit hier aan de bugles chips en japanse rijstenootjes. mmmmm heerlijk zo uit mn werk wat lekkers eten! al zuo een fricandel speciaal er ook wel in gaan, maar das me nu te veel werk. iedereen heeft vandaag wel snaaizin of niet
ow haha dus die buik is niet alleen van die mooie kleine meid die erin zit, hihi grapje,,,, had je lekkere snoepjes van je jamin?