vind het alleen irritant dat onze pakjesbezorger ze zo vaak bij de buren aflevert... ook al staat er : niet bij de buren afleveren...
Nou Mac je maakt me weer helemaal lekker met je bugles en japanse mix =P~ Ik ga gauw naar bed voor ik weer een zak opentrek van het 1 of ander Weltruste dames en nog een fijne avond!
volgens mij krijg ik een platte navel. die zeker niet gaat ploppen, maar tijd zal het leren. van plopnavels wil ik wel leuke fotos zien! die zijn zoooo leuk.
oh meiden, ik dacht dat ik de enige was die trek had in vettigheid , geef mij maar elke dag pizza of frikandellen..... helaas doen we dat maar niet
zijn je banden w.s. heb ik ook wel is. zeker nu het zo hard groeit allemaal! is normaal in deze periode
snappen het wel hoor, je kan ook qouten, reageer je op berichten apart, mij lukt het ook niet om alles te onthouden of er een andere pagina bij te pakken, dus qoute veel, en zo reageer je toch op mensen! is vast geen bezwaar tegen
Lien gefeli met je zoon en dochter op komst. ik heb wel even globaal terug gelezen meiden, maar vraagt vanavond wel even veel vn mij om te reageren op iedereen. Ik heb het komende week ook erg druk weer, met werk en afsprken dus ik zal ook niet erg actief zzijn (behalwe misschien zaterdg en zzondg op mijn werk ) en typen is lastig momenteel.. a en z typed moeilijk.. wil iedereen die fsprken hebben dee week veel succes en pleier wensen.. ik probeer wel te leen en aaf en toe wat te reageren maar beloof niks. nog fijne avond allemaal
zo en nu even een berichtje zonder quote, hihi jullie hebben vanavond echt leuk en gezelli lopen kletsen, soms is het een hele klus om alle paginas door te worstelen, maar nu heb ik het met veeeel plezier gedaan. morgenvroeg weer therapie en smiddags van 15 tot 21 weer werken, net als vandaag. maar tussendoor kom ik hier nog buurten! fijne avond allen en trusten! xxx
ps. hier een drukke meisje in buik vandaag. Had zelfs een moment waar ik omhoog schoot omdat ze zo tegen mijn blaas trapten dat ik bijna in mijn broek deed. 3 keer een zeer apart gevoel waarop ik daarna moest rennen naar wc. ik voel ook verder de hele dag plopjes en schuiven tegen bm wanden. hmm zie dat de a en z het weer doet
pfff, sorry hoor, probeer echt de juni-mamas weer een beetje bij te houden maar jullie gaan zo snel! Ik ben er ook schuldig aan dat ik die paar keren dat ik hier kom gluren niet telkens op iedereen reageer. Maar dat komt doordat ik hier te weinig kom en dan tig blz moet teruglezen. Toen ik in het begin van mn zwangerschap hier meeschreef reageerde ik wel op iedereen, maar toen was het nog te overzien maargoed, dat houdt dus in dat ik toch nog wat vaker langs moet komen Pixie: oo wat heerlijk dat je je meisje zo veel voelt! (ok, naar de wc rennen is iets minder heerlijk misschien ) Mac: zoals jij het doet is ook altijd nog een optie voor mij.. dan hoef ik ook niks te onthouden. Jolan: Yep.. hier ook de hele dag zin in ongezonde dingen.. Geef er vooral savonds iets te vaak aan toe Morgen heb ik de echo in het ziekenhuis.. Vandaag bij vk geweest, en toen ze het hartje ging luisteren zat er geen vertraging/stilstand of wat dan ook meer in.. Zag dat ze op het formulier had geschreven dat ze morgen de echo doen om een hartblok uit te sluiten.. heb even op dat woord gegoogled, maar dat is geen goed plan Ga er maar vanuit dat alles goed is morgen!
nr 1 is bij ons dan ook 22 maanden en krijgt een nieuw kamertje met een geleend ledikantje van vrienden en we hebben een nieuwe commode/ladekast gekocht. De nieuwe beeb krijgt de 'oude' babykamer en daarin veranderen we alleen de accesoires. En mocht het een meisje worden dan komt er extra veel roze bij...
Zooo ik worstel en kom boven.. Weten jullie wel hoeveel jullie geschreven hebben . Als jullie dat ook eens een keer gezellig in het weekend doen als ik niet hoef te werken . Ook hier reageer ik ook niet op alles en iedereen hoor. Maar dat lijkt me ook niet de bedoeling. Je hebt belangrijke berichtjes en minder belangrijke, toch? Soms heb ik ook geen antwoord op vragen over bv bandenpijn, dus dan zeg ik niks en denk ik: iemand anders herkent t waarschijnlijk wel, dus die kan beter adviseren... Maar ben het er wel mee eens dat helemaal nooit op een ander reageren en alleen over jezelf praten niet echt netjes is. Lien gefeliciteerd met je meid en knul. Je man is zeker ook wel in de zevende hemel nu? Rianne, nog steeds een meid dus. Gelukkig maar met zo'n kamertje haha. Fijn dat alles goed was! OekOek, het blijft nog even spannend dus? Maar mooi nieuws dat er niks te horen was bij de vk. Gabester was t toch met de vriendinnen die bevallen is/zijn: gefeliciteerd. Jolan, ik persoonlijk zou gewoon nog een paar maandjes wachten met het weg laten halen. Als het echt alleen een cyste is en de arts zeker weet dat het niks kwaadaardigs is... Die paar maanden maken dan toch ook niet uit? Maar meis, als het jou gerust stelt om het nu weg te laten halen, dan moet je het gewoon doen hoor. Moest wel lachen om al jullie eet en snaai verhalen haha. Ik moest ook alleen eten, maar maakte alvast aardappelen, vlees en groente voor M. klaar. Nou, bij de gedachte eraan werd ik al misselijk. Heb lekker op de bank een bordje brinta op. Het avondeten staat me bijna allemaal tegen. Heb eigenlijk alleen zin in snoep, vet en hartig. Maar als ik daar aan toe geef heb ik de rest van de dag last van brandend maagzuur. Rennie is mn nieuwe vriend . Kan ook al dat ongezonde voedsel laten staan natuurlijk. Kan... Wilde nog even meekleppen over het shoppen, wat ik nog niet gedaan heb (knap he). Maar M. wilt heeeeel graag gaan slapen, dus de laptop gaat/moet uut Tot morgen weer en welterusten!