trusten Meris! Oekoek, ik reageer ook niet op idereen hooor... kan het moordende tempo nog nietgoed bijhouden... Hoop dat je morgen goed bericht krijgt! Joanita wat sneu dat je helemaal moet stoppen met werken... maar nu ook goed luisteren naar je lichaam he? Lien gefeliciteerd met je meissie en je jongen! Geweldig.. Hier alles prima!
pfff er wordt echt teveel geschreven jongens! echt bijna niet bij te houden! ik was hier rond 1 uur en nu zijn er 17 bladzijden geschreven Zo, ik was om 10 uur klaar met werken en heb een paar tukjes en een appel gegeten. iets gezonds en ongezonds (heb ook al een twix op vandaag ) voelt jullie buik ook zo strak en hard? ik heb ook regelmatig steken erin, links en rechts maar ook midden onderin @basmalahat stukje over tweelingen las je in de Flair of niet? heb je dan ook dat stuk gelezen over dat jongetje dat met 3 maanden stierf aan wiegendood? moet je toch niet aan denken zeg pff @anna83: over een plopnavel, ik krijg steeds meer zo'n "fluit"-navel
@Anna...spannend heh..die naam! Hahaha...heb vanmiddag een telefoontje gehad dat de "N" binnen is...dus de letters kunnen ook geverfd worden... En de kleuren...hoe zal ik ze omschrijven...de ene is een beetje een lichte versie van lime-groen...en de andere een beetje lichter dan turtuoise...en dan nog gewoon wit... Ik heb trouwens ook het idee dat mn navel al verder naar buiten plopt...moet toch mn piercing er uit gaan halen! Dat was precies wat ik ook dacht...daarom heb ik eigenlijk maar niet gereageerd! @Basmalah...ik eet heeeeeeeele kleine beetjes en dan zit ik vol...en dan vervolgens heb ik na een uur weer trek! Erg frustrerend! En die pijn die je omschrijft is volgens mij idd bandenpijn...ik had hetzelfde toen ik in de stad was geweest en daarna was gaan zwemmen...en de dag daarna zei de gyn. dat het dat idd is! Vooral toen ik zei dat het net kramp leek...Dus No Worry's! @Gabester...wat een mooie naam zeg! Vienna...SUPER! Hoe is het met je andere vriendin? @Joanita...misschien een tip...ik open word of kladblok en typ nadat ik iets heb gelezen mn reactie...en daarna knippen en plakken op het forum..en HOPLA...op mensen gereageerd! Ik kan ook echt niet alles onthouden! Vanavond lekker bij mn schoonzus en zwager geweest...lekker met ons nichtje geknuffeld...ze is echt een scheetje! Ze ging huilen omdat ze honger had...versprak ik me bijna! ik zei bijna: "Angelina je moet wel het goede voorbeeld aan "Fritsje" geven hoor! mn vriend zei het ook al in de auto...dat het lastig is dat je de naam al weet...hij heeft het gelukkig ook! Trouwens...stelletje vreetzakken...dankzij jullie zit ik nu nog aan de chocoladekoekjes! Tenminste...zat...ze zijn inmiddels op! Het is maar goed dat ik eerst 8 kilo af was gevallen...heb ik lekker wat extra speling
Haaaaaaaaaaaaai mammies! Haha, ik was van plan om net als gisteravond weer alles bij te houden in Word en dan hier in het forum te plakken, totdat ik kwam bij www.kleertjes.com en die geweldige kortingscode van Marloes. Ik werd dus even afgeleid En het grappige was dat ik vandaag 2 tassen mee had naar mijn werk en de tas met portemonnee heb ik op het werk laten liggen (dom dom dom), dus moest mijn vriend wakker maken of ik zijn pinpas mocht lenen, want het moest en zou besteld worden, haha! Hij keek me echt aan alsof ik van mars kom, hij dacht volgens mij echt: die spoort niet helemaal. Maar goed, ik kruip nu maar lekker naast hem, want heb hem toch weer 75 euro armer gemaakt...... Knuffel dootje
Goeiemorgen dames! Over het niet altijd reageren: ik denk niet dat dat het probleem is, hoor... Als je af en toe even komt zeggen hoe het gaat is dat ook gezellig. Maar dat zijn de dames die het heel druk hebben en 1 keer per week (?) langs komen. Joanita komt juist best vaak! Dan zou ik het persoonlijk gezellig vinden als ze af en toe op iets reageert. Maar het is natuurlijk geen moeten! Als je, om wat voor reden dan ook, niet reageert wil dat niet zeggen dat je hier niet mag schrijven natuurlijk Nou ja, volgens mij ben ik weer op m'n subtiele wijze bot geweest nu, maar ik kan het echt niet anders uitleggen... Zo, en nu weer gezellig: Werd vanacht weer wakker omdat ik dacht dat m'n vriend in m'n buik prikte. En juist omdat ik dan half slaap ben ik suffig. Dus ik een heel gesprek met m: 'Waarom prik je nou in m'n buik?!' '............ Huh?.......' 'WAAAROM prik je in m'n buik?!' 'Dat heb ik helemaal niet gedaan, JIJ maakt MIJ wakker' 'Ja, ik voel het toch zelf!' 'Mens, dat is je dochter gewoon weer' (stiekem zeiden we het allemaal wel iets liever hoor)
oooh netjes... ik 100 euro armer... maar toch 135 euro bespaard trouwens niet voor de baby, maar voor de grote broer
als het een meisje geweest was, dan was het helemaal 'erg' geweest... dan moest alles nieuw Nu hebben we 5 nieuwe setjes voor de baby denk ik.... en al de 'oude' kleertjes zitten in van die opbergkratten, dus die moeten we ook nog maar eens uitzoeken
Ghehe... daar kunnen een aantal dames hier ook over meepraten Op de een of andere manier lijkt het me nog leuker om voor een tweede te shoppen. Dan weet je veel beter wat je allemaal nodig hebt en wat onzin is
Goedemorgen dames, @mac: haha, mijn buikje is voor de helft van de kleine en de andere helft van lekkernij Die snoep is echt zoooooo heerlijk, echt waar! Marb: grappig is dat af en toe he, haha! Geniet er lekker van hoor. Het gaat met de week erger worden Oekoek: fijn dat het bij de vk goed ging. Ik duim voor je dat het vandaag ook goed zal gaan in het ziekenhuis. Ben benieuwd! Succes meid. @all: shoppen is zooo verslavend joh! Als ik in de stad ben dan koop ik echt elke keer wel wat. Gisteren zijn we ook wezen shoppen en WEER voor de kleine gekocht. *ook 100,- armer* Dus ik blijf maar bezig. En daarnaast vaak bestellen bij H&M, Kleertjes & Coccinelle --- > ook een leuke zaak met merkkleertjes. Dames met echos: GOOD LUCK
@sarah... is fritsje ook de definitieve naam dan? goedemorgen trouwens dames, hier bijna verslapen, wekker stond niet goed, moet om 9.15 weg na therapie. eigenlijk geen tijd om hier te zijn maarja. succes met afspraken allen xxx
@ Oek Oek: heb over je berichtje heen gelezen geloof ik, want ik zie nu ineens dat de vk geen rare hartslag hoorde. Wat een geweldig nieuws! Nou hopen dat de echo vandaag helemaal goed is en dan kun jij weer opgelucht ademhalen. Succes vandaag. @ Smiley: ik snoep ook wel veel. Maar anders dan voor de zwangerschap @ all: hmmm... heb alweer trek in vlees Ga vanavond denk ik maar weer biefstuk eten. En JA IK ZAL M GOED DOORBAKKEN!
Ik snoep nu echt veel meer dan voor de zwangerschap. Ben benieuwd naar de kilootjes Ik heb nu *schaam schaam* trek in patat, hihih.. Pffff raar lijf af en toe
Hahaha, maar kunnen t nu tenminste op de hormonen gooien. Ik heb altijd al veel trek gehad (snel werkende stofwisseling) en ook in gekke dingen soms. En nu zeggen mensen allemaal: 'jeetje, wel echt zwanger he?' (en dan houd ik wijselijk m'n mond... )
Hallo allemaal wat is er weer een hoop geschreven, straks ff bijlezen. Hier gaat het helaas wat minder, ben weer aan t overgeven en voel me zo slap als een vaatdoek. Op mijn werk hebben ze echt helemaal geen begrip hiervoor. Hoe is dat bij jullie? Ik krijg alleen steeds de opmerking als ik vraag of ik iets minder werk kan krijgen : je bent zwanger niet ziek. Nou sorrie voor t ego bericht! Iedereen vandaag veel plezier en succes met echo`s en afspraken.
Stelletje kletskousen! Ben even een avond niet geweest... Heb een gedeelte bijgelezen, moet zo weer weg dus de rest lees ik later vandaag.. Even snel: @ Gabester, leuk zeg van je vriendin. Kun je alvast weer wennen aan zo'n kleintje. Heerlijk he! @ Woezel en Pip, wij hebben ook het boxkleed gekocht. En een muziekpopje gekregen. Ik vind dat deuntje zo leuk, is niet zo standaard. @ Joanita, fijn dat je ons het even wilde uitleggen. @ Jolan (geloof ik), ik zou die moedervlek gewoon weg laten halen. Beter op tijd weg ermee toch? @ Basmalah, ik herken die pijn die je aangeeft niet. Misschien is het toch een soort van bandenpijn. dat je baarmoeder aan het groeien is? Zo nou moet ik er weer snel vandoor! Fijne dag allemaal!