Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    haha zin in biefstuk en friet en dat al om half 10 dames... jullie zijn echt erg, hahahaha, maar wel leuk

2. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    toen ik gisteren richting mijn bed ging. dacht ik nog. hoe zal het afgelopen zijn met oekoek?
    maar zo te horen was dus alles goed bij de vk! dat is super! ik hoop voor je dat vandaag ook alles gewoon goed is!
    suc6 in ziekenhuis!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    op tijd aan de rem trekken hoor... lukt het niet, dan advies vragen aan de vk...
    Je mag toch, wettelijk gezien, iets minder werken, of meer pauzes enzo?

4. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Als ik je verhaal zo lees dan voel jij je toch het prettigst als ie weg is. Als ik jou was zou ik hem weg laten halen. Ik heb toen ik 15wk zwanger was zelfs een ruggeprik gehad en iemand anders van het forum is zelfs geopereerd aan een blinde darm.... Succes!
    Groetjes, Natasja

5. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    haha biefstuk en friet!? klinkt goed.

voreige zwangerschap at ik al veel meer. nu heb ik niet zo;n trek en kan me zelf wat meer inhouden
    ik geloof dat ik de vorige keer wel eens als ontbijt een broodje frikandel had. (tja rolde wel pas om 11 uur uit bed hoor. maar toch)
    nee , moet maar niet weer dit keer.
    ik wil niet weer meer dan 30 kilo aan komen..

6. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    jolan: verdoving mag wel toch tijdens zwangerschap? (ik heb er gisteren 2 in mijn mond gehad. maar misschien is dat iets anders?)
    als je hem echt nu weg wilt hebben zal ik dat gewoon doen hoor. de artsen kunnen je toch vertellen of dat kan in je zwangerschap?

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Het is inderdaad heel erg met ons, hahaha. Ik schaam me er af en toe voor joh :)

8. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Goede morgen,

ik heb nu al trek/honger :( door jullie :)
    wat hebben jullie zitten klessebessen zeg :D gezellie hoor!

jolan25, ik denk dat ik het ook zou laten weg halen.
    Indd eerst nog ff met je vk overleggen en als zij ook zegt geen probleem, doen hoor! Gewoon voor je eigen geruststelling.

mama1987, jij hebt ook een leuke Woezel en Pip! :)
    ik vind het jammer dat ik geen tweeling krijg dan had ik ze Woezel en Pip genoemd :D

Jullie zijn al wel flink aan het shoppen zeg, amai :confused: ik heb nog bijna niks gekocht, 1 rompertje :oops: maar dat komt nog wel helemaal goed! :)

Zijn jullie ook zo bezig met namen? Ik vind het moeilijk hoor!

En ik voel de baby nog steeds niet echt, heel af en toe vaag een plopje (=kabouter PLOP :D ) maar that's it...

Prettige dag vandaag! xx Inger

9. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Ik herken het wel, ik heb eens ergens gelezen dat het normaal is als je al vaker zwanger bent geweest.
    groetjes, Natasja

10. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Ik wil je veel succes wensen en ik duim voor je dat alles goed is!
    Groetjes, Natasja

11. Lien84

Lien84 Lid

Jul 9, 2008
    91
    21
    8
    bedankt allemaal voor de reacties, ik reageer ook niet op iedereen, er wordt zoveel geschreven! wel leuk om mee te lezen, herkenning van eten, shoppen, pijntjes. t hoort er allemaal bij.
    echo van maandag plaats ik niet, we hebben alleen de foto's meegekregen waar t geslacht op t staat, kun je echt niks van maken als je t niet weet. morgen 20 wkn echo, missch krijgen we dan een leuke foto mee. er zijn er meer die morgen de 20 wkn echo hebben, succes alvast!

12. zeana

zeana Actief lid

Jul 27, 2008
    389
    0
    0
    hoi hoi,

Jee ben ik blij dat ik vanochtend al heb gegeten, biefstukjes en pizza en chocola vliegen je om de oren hiero :) ;)

@MamavBrittje; ik ben het ook eens met jou
    o, die fietser...Tja dat was echt erg en ik kende haar ook nog van vroeger :oops:
    Maar ze was niet boos maar ook erg geschrokken, hoop dat ze niet te veel last heeft 8-
    Hmm druiven, het betere snoepwerk!

@Marloes; kleertjes.com...effe checken, ik ben meestal weg van noppies!thanx

@Bashmalah; SSSt en gewoon op de afstandsbediening gaan liggen de volgende keer!
    En die pijn; dit is iig een waarschuwing van jou lichaam dat je dat niet moet doen...Verder kun je dit het beste aan je vk vragen, ik had ook altijd van die rare vage pijntjes; de ene keer oprekken van banden, de andere keer van baarmoeder of de baby maakt een groeispurtje.....

@anna83; ik heb van mezelf niet zo'n slank figuurtje, dus mijn navel blijft navel, op het einde is hij meestal zo opgerekt dat er bijna geen kuiltje te zien is. Maar veel mensen hebben een plopnavel.....Trekt wel weer bij na de bevalling (gelukkig) ;)

@joanita; hopelijk kom je nog over die moeheid heen, mijn zus heeft dat ook 3 kwart van de zwangerschap gehad. Nix aan te doen. (fijn dat je het wilde uitleggen!)

@aichaaa; dat scheelt idd heel veel geld als je niets leuk vindt! Goh, dat jij je lenzen nog in kunt hebben.... Ik heb erge last van mijn ogen tijdens de zwangerschap, echt wel hormonen.

@gabester geweldig, wel klein zeker met 36 weken, mooie naam....

@Pixie; ziet er leuk uit zo'n tekst zonder a en z erin :) :) (lijkt op de reclame van het wordt niets zonder K's)

@Oekoek; je zult zien; een super echo! Zeker als ze het nu niet meer horen, en het is toch wel een fijn idee dat ze het zo goed in de gaten houden!

@Meris; hoe herkenbaar, alleen vind ik dat brandend maagzuur zo erg dat ik enkel magere dingen koop en bij het avondeten wel iets eet, maar ongeveer de helft van wat ik anders eet.....

@madelon, dat gevoel wat jij omschrijft lijken me harde buiken, meer rusten!

@marb, doet me goed jouw slaap verhaal te lezen :) :) Heb er hard om gelachen (ik kan nl ook zo zijn)
    Hihi ik mag voor 3!

@vinnies: :confused: Hallo, waar werk jij, zoals ze vaak zeggen zwangerschap is een gezonde ziekte... Je zou ze alle medische klachten eens onder hun neus moeten duwen. Trouwens je kunt ook een gesprek aanvragen met de bedrijfsarts; als die adviseerd dat jij minder moet werken staan ze nergens. Bovendien zou ik het er eerst op korte termijn eens met je vk over hebben. Die springen meestal uit hun vel als ze zoiets horen! Succes en sterkte. Oef sorry, ik word er gewoon pissig van :x
    Hier een nuttige link voor ons werkende zwangeren! Over alle rechten die je hebt....(ATW=arbeidstijdenwet)
    http://www.arbeidsrechter.nl/h/h7zw.htm

Zo het is een heel karwei, maar ben nu 3 kwartier verder en helemaal bij.

Even een update over me;
    Ik had gisteren 1,5 uur geslapen en voelde me ongeveer een uur later weer helemaal uitgeblust. Denk dat er toch meer is dan enkel die lage bloeddruk. Normaliter zit mijn HB (ijzer) rond 8.4, deze is nu 6.7; voor mij is dat dus een flinke daling....Misschien ligt het daar ook aan.
    Donderdag maar even vragen aan vk.
    Zo meteen mag ik naar de bedrijfsarts, benieuwd wat ie zegt....Kom ik strax wel vertellen.

Doei

13. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    ff snel hoor, hangt een jongetje aan mn been :)
    Bedankt voor alle reacties, moet om 13:20 in het ziekenhuis zijn, dus laat vanmiddag weten hoe het was!

14. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

Aug 4, 2007
    1,409
    1
    0
    Breda
    Goedemorgen! Ongelovelijk wat hebben jullie weer veel geschreven, ben gistermiddag nog even langs geweest en nu moet ik al 20 blz. bijlezen!

Heb trouwens enorme trek gekregen van jullie eet en snaaiverhalen van gisteren, t is dat ik nu alleen op kantoor zit anders was ik gelijk naar de AH gesjeesd om in te slaan :)

@Anna jij had het over een plopnavel, begint bij mij ook te komen hoor. Raar gezicht trouwens.

Las dat een paar dames flink uit hun dak zijn gegaan aan kleertjes, leuk he. Moet me echt in houden om niet naar de stad te gaan want anders kom ik weer met van alles terug. Het ziet er ook allemaal zo schattig uit.

@Jolan je moet doen waar jij je goed bij voelt hoor, als je de cyste weg wilt halen dan moet je dat gewoon doen.

@oek oek spannend vandaag echo! Heel veel succes ik duim voor je!

@buddy heb je nog wat gezonds naar binnen kunnen werken gisteren? Balen dat de oven stuk was joh. Las dat jullie meisje weer lekker druk was, leuk hoor

@Aichaaaa wat naar dat je daar zo last van hebt. Doe rustig aan en luister goed naar je lichaam.

@Lien gefelciteerd met jullie koningskoppel! Nu maar shoppen :) .

@ Inger namen, wij hebben de naam al (hadden we al voordat we zwanger werden :oops:) , maar moet je zeggen dat ik het niet makkelijk vind. Misschien moet je eens rond kijken op internet of je een leuke naam tegen komt.

@vinnies doe rustig aan meisje en luister goed naar je lichaam. Lukt het niet dan lukt het niet.

15. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    succes! best leuk toch zo'n jongetje aan je been

16. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    mijn contract loop af op 16 maart dus blijf 100% inn de ziektewet.
    en krijg gewoon 100% doorbetaald krijgen via UVW. tot einde van me zwangerschap en ook me zwangerschapsverlof.
    moet zeggen vind dat wel idiaal hoor
    liefs joanita

17. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    goedemorgen dames,
    nou hier de klok weer rondgeslapen hoor echt heel erg.
    ga zo de hond maar eens uitlaten denk ik hahaahah.

dames met echo: succes en geniet ervan he.
    snaaien:
    verder ja ach het eten moet zeggen gister een paar chocolade rozijnen weg zitten eten. maar na 1 handje heb ik dan echt genoeg hoor.
    moet wel zeggen een boterham meer gaat er wel in met de lunche hoor.

dames fijn dat jullie het begrip tonen heel fijn.
    en verder wat erg weet het nu al niet meer
    pizie heb ik los op gereageerd met choute gelloof ik ?
    ik ga me maar eens aankleden
    en dan ff van het lekkere weer genieten denk ik
    is het daar ook zo mooi zonnig?

liefs joanita

18. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

Aug 4, 2007
    1,409
    1
    0
    Breda
    Oef vloog net de internetverbinding eruit! Ben blij dat het hele verhaal dat ik opgeschreven had nog geplaatst is.

Hebben jullie ook nog zo last van jeuk, wordt er echt helemaal simpel van. Ben maar aan het smeren e.d. maar het helpt allemaal niets. Heeft iemand nog ideeen om hiervan af te komen?

Zo ga snel weer eens wat doen, zit alleen op kantoor heerlijk!

Fijne dag!

19. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    dat is wel heel fijn inderdaad...
    kun je daarna rustig op zoek naar een nieuwe baan

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat een klote opmerkingen op je werk zeg.

sterkte meis!

Share This Page