Dank je wel allemaal! Ik was er echt van overtuigd dat we een meisje kregen, moest ook echt even omschakelen Hoop dat de kleine vent morgen wat beter ligt en we hem ook beter kunnen zien
@inger namen erg moeilijk hoor! de jongensnaam hadden we gelijk en de meidennaam net dankzij iemand die hier post hha. @sunshine ik wordt helemaal gek van de jeuk! vooral mijn borsten en buik. @mac die heb ik ook nog niet ontvangen.
@mandy: fijn dat alles goed is gegaan bij de vk. Izzy, grappige naam. Ik heb het ook nooit gehoord! @nathalie: wij waren ook 100% ervan overtuigd dat we een jochie kregen, maar het blijkt dus toch een meisje te zien. Ook niet erg als het mar gezond is.. Hoop voor jullie dat hij zich morgen beter laat zien. Geniet ervan meid..
een 8ling oho zo druk! @nathalie gefeliciteerd et jullie zoon, ben benieuwd of mijn pendel klopt! succe met je volgende echo.
Ach met een zoontje zijn wij ook heeeeeeeeeeeeeeeel blij hoor. Paps stond met open mond te gapen naar het scherm
hoihoi meiden! jeeetje wat is er veel gekletst! echt abnormaal hahahaha @Zeana nee de beeb was niet klein voor de 36 weken ze was 3170 gram best wel een flinkerd!! en hoe was het bij de bedrijfsarts? @babykleertjes ik heb nog steeds maar 1 pakje gekocht.... erg he! misschien omdat ik ff moet overschakelen van meisjes naar jongens kleding?? @Buddy oe leuk!!! Rianne de cock met c o c k whhaahhahahahaa sorry hihihi en lekker je nieuwe werktijden!! scheelt toch weer een uurtje! @8 ling pfff ik zou er niet aan moeten denken eerlijk gezegd!!! 8 men wat een aantal @nathalie3004 gefeliciteerd met je zoon!!! bij mij zaten de pendels er ook naast hihihi @mandy leuk een beebje bij de overbuurvrouw! en fijn dat alles goed was bij de vk @inger de namen waren wij al heel snel overuit als we een meisje hadden gekregen dan hadden we haar Jaydee genoemt en een jongens naam houden we nog even stil want je weet maar nooit wie er meeleest hahahaha verder is de andere vriendin nog niet bevallen en heb ik net me eerst echte harde buik gehad deze zwangerschap! pfff dat deed me zeer was de boodschappen naar huis aan het rollen (heb z`n rollende boodschappentas omdat tillen niet echt goed is hihihi ) maar moest gewoon ff stoppen met lopen hihihi en nu lekker lui op de bank .. ik heb hier een ziekenboeg lindsey ziek.. johan ziek.... dus net sinasappeltjes uitgeperst en ga ik zo verse kippesoep maken hihi
Hoihoi, Ook ik ben weer terug van de bedrijfsarts..... Moet volgende week donderdag terug en tot die tijd zeker niet werken! Wordt er ineens zomaar een week aangeplakt, ik vind dat niet zo erg, even tijd voor mezelf! Zo hey, 8 baby's zal het daarbinnen een gewoel zijn geweest stel dat die allemaal tegelijk gaan schoppen ('snachts).... Nathalie3004 gefeliciteerd met jullie jochie en leuk, morgen nog een keer spieken! Hmmm, mijn eerste was 3750 met 37 weken......Maar idd 3170 is een vrij normaal geboorte gewicht. Is ook wel fijn, kan ze eerder naar huis! Rianne doe mij ook die werktijden! Ik weet niet of ik nog mag gaan werken, volgende week weet ik meer. De wij jonge ouders krijg ik al enkele jaren dus ik heb geen problemen met nieuwe abbonnementen.
O heb alles doorgelezen. was veel! En heb er honger van gekregen, al die berichten over eten hihi! @anna83: wat leuk dat je daaraan meewerkt. En wat leuk dat je zo weer een extra echo hebt. Hoe was ie? @mama van brittje: gefeliciteerd met je knul! Leuk! @marb leuk een meid! Mooie echofoto`s hoor en mooie buik heb je! En wat leuk dat je samen met je vriendin zwanger bent. Ik ben samen met mijn nichtje zwanger. Heel leuk maar we botsen ook wel nu! @heide ons logeerkamertje was al limegroen met wit en een donkerhouten vloer. Wij willen ook niet weten wat het word. Paars kan denk ook voor een jongen en meisje, en mintgroen, of zwart-wit? En dan als t geboren is verder aankleden met blauw of roze? @sarah: wat lief van je oma! @pixie, jolan en gabester : wat rot dat jullie zulke vervelende berichten hebben gekregen. Hoop dat alles goed komt! @emme gefeliciteerd met je zoon! @smiley: ik ben ook wel in voor een zuidholland meeting! En leuk kamertje! @mac meeting in utrecht is ook goed te doen voor mij. En mooie buik! @rianne: mooie kamer hoor! Schattig! @lautje1979: wat leuk een jongen! En mooi dat er geen rare dingen te zien waren! @Basmalah: fijn dat alles goed was. En dat je nu lekker kan gaan genieten! @tamtam: mooie buik. @giraf: leuk kamertje heb je gekocht. En leuke echofoto van je acrobaat hihi. @sunshine ik heb vrijdag ook mijn etos doos gehaald, ik vond hem ook leuk! @mam85: ik vind dat je het wel duidelijk ziet hoor. @pixie: mooie buik! @joanita: ik heb me ook al uitgeleefd bij de zeeman hihi. Had 4 shirtjes voor 3 euro. @Aaliyah86: welkom en succes vandaag met je echo! @jent: sterkte met je blaasontsteking ik heb ook pas blaasontsteking gehad. En mooie buik hoor. @zeana: oh wat zal je geschrokken zijn. Gelukkig had jij en de fietser niks! @lien: wat leuk een jongen en een meisje! gaaf zeg. Ik ben nog niet echt shopverslaafd maar mijn moeder, elke week heeft ze weer wat gekocht hihi. Wij willen ook in maart nog een weekje naar de zon maar welk land dan lekker warm is weten we eigenlijk niet.
Nou dames, om een nieuwe meeting te organiseren in Utrecht verzoek ik jullie om mij een aantal data door te geven zodat we dan een dag kunnen prikken. PB me maar