@zeana: ik werk in een heel klein bedrijf ik zit samen op kantoor met mijn baas en zijn vrouw werk wanneer ze wil ook hier. Meestal 3 uurtjes per dag. We hebben ook geen bedrijfsarts dus ik ga wel even met de verloskundige overleggen. T lijkt wel of sinds ik zwanger ben ik niks meer goed kan doen hier. Bedankt voor je medeleven. Ik ga je link ff uitprinten. @marloes, sunshine,mac en mandy : bedankt voor jullie medeleven dat doet me goed. Ik moet gewoon veel meer voor mezelf opkomen maar t lukt niet altijd zo goed. Ze begrijpen niks omdat de vrouw van mijn baas nooit ergens last van heeft gehad tijdens dr 3 zwangerschappen en tot de laatste dag heeft gewerkt (althans dat beweert ze) @nathalie gefeliciteerd met je zoon!
Hoi meiden, bijgelezen en eventjes een reactie van mij, want jaja schrijf niet zoveel maar leef nog steeds met iedereen mee! Nathalie, gefeliciteerd met jullie zoon Gabester, hoe is het in de ziekenboeg? Wat zorg je goed voor je schatten! Zeana, goed dat ze zeggen dat je nog even thuis moet blijven. Alles wat goed is voor je beebie! Enneh, als je je redelijk goed voelt is thuis zitten ook niet zo'n ramp natuurlijk Smiley, las iets over patat... hmm! Heb nu al zin in de lasagne van vanavond hahaha Hier alles oke, net terug van de neuroloog vanwege de wegrakingen van vorige week. Nu bloed laten prikken of de medicijnspiegel wel goed zit. Maandag hoor ik meer. Dus nu eerst op naar de echo donderdag. Spannend! En jaloers op alle meiden die 'm al gehad hebben
haha jij hebt de kast toch al vol hangen, en wij krijgen geen meisje dus das geen probleem hihi en volgens mij woont er niemand hier in de buurt!
@stephanie, hopelijk komen er geen gekke dingen naar voren uit de onderzoeken. voel je je nu wel goed?
@Vinnies: je moet ook wel aan jezelf + de kleine denken he! Er wordt hier teveel gepraat over eten. Dus dames ik ga maar eens ff patat in de friteuse zetten @Stephanie: fijn dat alles goed is. Gelukkig niks ernstigs aan de hand. Zorg lekker goed voor jezelf Spannend voor jullie a.s. donderdag..
grrrr over 20 min moet ik hond uit gaan laten en gaan werken, pfff heb totaal geen zin vandaag, mn therapie was wel hevy vanmorgen.
Ik keek heel veel naar meisjes kleding, maarja nu moet ik even omschakelen naar jongens. Ik heb iig een aantal rompertjes van Nijntje in de kast
Dat kan zo zijn, maar elk mens is anders. En ik neem aan dat ze toch ook wel meer mensen kennen.... Suc6 en sterkte. Laat je niet op je kop zitten!
Buiten da'k de hele middag doodmoe ben valt het wel mee. Gelukkig controleren ze alles goed nu! Hihi en wij maar jaloers zijn op iedereen die nog mag!
therapie, mensendieck, echt houdingsgericht, met houdingsveranderingen, massage en oefeningen! zeer goede therapie! wordt niet alleen naar klachten gekeken maar ook naar oorzaak, wat ze bij fysio enz.... nog wel is vergeten
dank je wel meis en nu hopen dat ze mij niet gaan aansteken want dan kan ik voor mezelf gaan zorgen hihi
Jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst. Ik heb bijglezen en geprobeerd zoveel mogelijk te reageren, sorry voor degene die ik heb overgeslagen... @Jolan: Ik zie nog niets bewegen, aan de buitenkant is ook nog niks te voelen. Maar dat zal niet lang meer duren denk ik. Gaaf dat jij het echt al ziet bewegen @Rianne: Ja, een rood biefstukje, carpaccio, filet americain. Héérlijk! @Smiley: Geweldige site hé, kleertjes.com. Zodra wij weten of we een jongetje of meisje krijgen kan ik ook losgaan @Anna: Hier nog zo een! Hier vlakbij zit een benzinepomp met een uitgebreide winkel erbij, altijd handig als je ergens op mispakt @Anna: Mijn navel is nog niet geplopt, maar heb ook nog helemaal niet zon grote buik. @Basmalah: Onderin je buik? Dat had ik laatst ook nadat ik een flink stuk met de hond had gewandeld. Denk dat het een soort van bandenpijn is! @Marloes: Heb je steeds dezelfde bezorger? Dan zou ik hem een keer aanspreken! @Oekoek: Hoop dat je zo met goed nieuws komt! Ik heb iig voor je geduimd! @Sarah: Zo doe ik het ook, moet ook wel met die zwangerschapsdementie @Marb: Vind het niet bot hoor, gewoon netjes duidelijk! @Marb: Ik zie het helemaal voor me @Inger: Hahah, je kunt de kleine nu ook gewoon Woezel Pip Achternaam noemen. Of Pip Woezel. @Mac: Ooh dan hoop ik dat ie dalijk bij mij ook in de bus ligt, vind het zon leuk blad! @Rianne: Oh lekker zeg, zullen we ruilen? Ik moet van 08.00u tot 17.00u @Inge: Fijn om te horen dat alles goed gaat met de kleine! Hopelijk heb je snel wat meer energie. @Nathalie: Gefeliciteerd met jullie zoontje! Succes morgen! @Zeana: Doe lekker rustig aan! 3750 met 37 weken, lekkere flinke @Vinnies: Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is, maar probeer toch wat meer voor jezelf op te komen! Anders laat je je vk een keer naar je baas bellen of een brief sturen, misschien dat zij het beter kan verwoorden en ze haar serieuzer nemen?!
goedemiddag marloes: wow een 8-ling? kom je dan nog wel aan je eigen nachtrust toe? wij jonge ouders: verschijnings data's (rond deze tijd kun je ze op de mat verwachten) Nummer 1/2 week 5 / 26 - 30 januari 2009 Nummer 3 week 10 / 2 - 6 maart 2009 Nummer 4 week 14 / 30 maart - 3 april 2009 Nummer 5 week 19 / 4 - 8 mei 2009 Nummer 6/7 week 23 / 1 - 5 juni 2009 Nummer 8 week 32 / 3 - 7 augustus 2009 Nummer 9 week 36 / 31 augustus - 4 september 2009 Nummer 10 week 41 / 5 - 9 oktober 2009 Nummer 11 week 45 / 2 - 6 november 2009 Nummer 12 week 49 / 3 november - 4 december 2009 nathalie: lag het kindje verkeerd? wij mogen 4 feb ook ff terug komen om opnieuw naar lipje te kunnen kijken.... nog een echo gefeliciteerd met jullie manneke! mandy: gefeliciteerd met de overbuuf! izzy! aparte naam stephanie: fijn dat alles weer goed was.. spannen nu op naar de echo