mam85, hij lag gisteren met zijn hoofd naar mijn rug en met zijn kont naar mijn buik. Daardoor konden ze heel moeilijk zijn hoofdje zien en ook het hartje niet goed. Ik vind het wel leuk om morgen nog een keer te gaan, alleen staat half 10 's avonds me een beetje tegen
Hi meiden, Eerst even ego hoor, maar heb net die extra echo gehad Het was eigenlijk een soort van 20 wkn echo, omdat die man alle tijd had om te oefenen, heeft hij wel extra leuke plaatjes geschoten van onze zoon...kijk maar in mijn album...zo schattig Kreeg uiteindelijk 9 foto's mee , heb in totaal nu 37 echo foto's Het was erg leuk en fijn, omdat er nu twee keer is gekeken naar alle organen en eventuele afwijkingen (die er niet waren gelukkig). Ga nu gauw teruglezen! xx Anna
nathalie: jep zo lag onze uk ook.. vervelende tijd? voor jezelf ? savonds word het in mijn buik altijd wel actief! hoe is dat bij jou?
@Anna: Wauw wat veel, 37 foto's! Ik heb er maar 5 in totaal, waarvan maar 2 duidelijk zijn. Fijn dat je nu een extra bevestiging hebt gehad dat alles goed is met jullie zoontje! Waar krijgen jullie die echo's dat ze allemaal zo laat zijn? Of hebben jullie het niet over de 20 weken echo? Ik krijg die bij een diagnostisch centrum, tussen 8.00u en 18.00u zijn ze open volgens mij..
anna: wow fijn dat alles goed was! ik ga de volgende x ook echt vragen om een echo. ik heb er maar 1 (van 11 week)..
Nog maar 'n dagje Mac! Had toendertijd in het jong en zwanger willen worden topic niet durven hopen dat het zo snel en zo goed zou gaan
Anna, super dat alles goed is! En wat een foto's! Omdat Pietje zo raar lag hebben wij 1 foto van zijn piemel, 1 foto van zijn piemel en billies en 1 foto van zijn voet Mam, bij mij is hij ook actiever 's avonds. Maar alleen als ik in bed lig
Hee dames JAJA ik laat ook nog even iets van me horen Alles gaat zn gangetje, vanavond naar de vk, heb wat rug en buikklachten kijken wat zij zegt ook ivm werken. Volgende week dan eindelijk 20 weken echo, kvind het wel spannend..... Kreageer morgen verder kga me nu even liggen kben bekaf
@Nathalie: Oké, wist helemaal niet dat ze in het zkh ook dingen 's avonds doen als het geen spoed is! Weer wat geleerd @Marloes: Ons diagnostisch centrum heeft geen koopavond @Sanne: Succes bij vk vanavond. Doe rustig aan!
@ anna: ow... die gaap foto.... Wat schattig! En die profiel is echt zo'n klassiek plaatje, mooi! Fijn dat alles nog steeds in orde is
@Basmalah, mijn navel is ook nog niet echt geplopt, maar hij staat al wel een heel stuk anders dan voor de zwangerschap. Ben benieuwd hoe we er straks bijlopen...moet gelijk aan die mentos reclame denken met die tepels...alleen bij ons dan bij de buik @Bab28, misschien helpt het om je litteken goed te masseren elke dag, dit kan wat verlichting bieden. @Pixie, heerlijk is dat he al die bewegingen in je buik, alleen jammer dat ze vaak denken dat de blaas een springkussen is @Oek Oek, wat fijn dat ze geen vertraging hoorde bij de VK met het hartje luisteren! Heb trouwens gegoogled op hartblok (moet jij maar niet doen hoor), maar het viel eigenlijk wel mee wat er stond, dus meid heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen! @Demi26, wauw dat ziet er wel top uit zeg die huisjes! Krijg nu ook wel zin om heerlijk een lang weekend naar zo'n park te gaan relaxen @Madelon84, een fluitnavel : kan me er even geen voorstelling van maken, heb je een voorbeeld @Sarah, fijn dat de letter "N" eindelijk binnen is! Als je je piercing eruit haalt, groeit het dan dicht of doe je zo'n speciale zwangerschapspiercing erin ? Lijkt me zonde als je hem straks weer moet laten zetten (en pijnlijk trouwens ). @Dootje, hihihihihihi wat hebben die mannen soms toch te lijden met ons he @Marb, ...de eeuwige vegetarier Dit soort momenten moet je eigenlijk op camera vast leggen, want straks geloof je nooit meer dat je zo vaak vlees at @Vinnies, helaas zie je het vaak dat bij dit soort kleine bedrijfjes zo ontzettend wordt overdreven door de bazen over wat zij wel allemaal deden. Geloof 1 ding, dit doen ze alleen maar omdat ze bang zijn dat ze moeten betalen terwijl er geen werk wordt verricht. Misschien kan je ze helpen door hen de juiste info te geven via site van UWV, want ze krijgen dat gewoon vergoed, omdat je zwanger bent. Hoop dat het snel allemaal beter gaat voor je! @Marloes, is half 09:30u vroeg dan om zin te hebben in friet en biefstuk zo ben al op pagina 1023! xx Anna
Wow Anna! Gaaf hoor. Check check dubbel check en wat een gave foto's! Ik ben helemaal jaloers. xx Inger
Mogen we hier eigenlijk oneindig doorkletsen of moeten we na een x aantal pagina's een nieuw topic openen?