Oké! Het valt me wel op dat wij veel kletsen in vergelijking met de andere zwangere mama's.. Denk dat dit wel het blijvende clubje is zo!
@Inger, wij zijn er ook nog steeds heel erg mee bezig om de beste, mooiste, stoerste en meest passende naam te verzinnen @Zeana, lekker aan de appelstroop meid! Dat smaakt overigens heerlijk met een stukje kaas Hoop dat je ijzer snel weer op peil is, want moe zijn is niets met 2 kids om je heen. @Sunshine, helaas hier ook last van jeuk...heb wel gemerkt dat het helpt om NIET te krabben, want anders wordt het nog erger. Alleen erg lastig NIET krabben @Mac, werkse voor straks en nu ff lekker relaxen om bij te komen van je therapie! @Marloes, woow een 8 ling ...8 ledikantjes, 8 flesjes, 8..... hoop dat ze veel hulp krijgt van familie @Rianne, wat een spannende verhalen maak jij mee zeg op je werk...en fijn natuurlijk een uurtje minder werken @Nathalie, gefeliciteerd met jullie ZOON!!! Je bent er zo aan gewend hoor @Mandy, mmmm lekker zoute dropjes =P~ Gefeliciteerd met je overbuurvrouw! Inderdaad een aparte naam Izzy, maar wel leuk @Gabester, succes met je ziekenboeg! Hoop dat jij wel op de been blijft! @Zeana, alle 8 tegelijk schoppen Geniet lekker van je extra weekje rust! @Smiley, wat goed dat je de organisatie van de meeting in Utrecht oppakt! Als je hulp nodig hebt...roep maar, want het kan best veel werk zijn. @Stephanie, hopelijk zijn alle uitslagen goed maandag! En donderdag lekker genieten van je kleine wonder in je buik jeej al op 1027! xx Anna
@Nathalie, jaaaaaa rompers van Nijntje heb ik ook...zo schattig @Mam85, dat is een handig overzichtje van die verschijningsdata! !Schaam me nu eigenlijk een beetje met zoveel foto's dacht dat iedereen er bij elke echo minimaal 4 meekreeg. Mam85, kunnen ze 4 feb niet nog wat extra foto's meegeven? Anders moet je gewoon je allerliefste pruillipje trekken en desnoods smeken om nog meer foto's @Nathalie, dat zijn wel drie hele belangrijke foto's hoor die je hebt meegekregen Waarschijnlijk krijg je morgen wel leuke foto's van zijn profiel etc mee! !Bedankt voor jullie lieve berichtjes, ben helemaal in de wolken en verliefd op die foto waarop hij gaapt @Sanne, misschien moet je ook wel minder werken? Hoop dat alles goed is vanavond! @Inger, binnenkort heb jij nog veeeeeeel mooiere foto's...in 3D @mama1987, ik denk ook wel dat dit zo een blijvend clubje is! Erg gezellie Ga nu even lekker met de hond lopen, want het zonnetje schijnt nog lekker! xx Anna
anna: haha ik ga mijn best doen. hihi.. alleen heb ik gehoord dat ze dit niet meer standaard mee geven in het umcg... maar ga er zeker even om vragen... heb trouwens net ff mail gestuurd naar echo bureau.. ik wil alvast een afspraak maken vor ergens midden maart zo rond 27 week een 3d 4 d echo
Net afspraak gemaakt voor 2D, 3D & 4D echo Spannend. 28 februari kunnen we er heen..Dan ben ik 25 weken zwanger en hebben we wel meer kans op mooie beelden. Kan niet wachten!
Ik zit er even helemaal doorheen. Heb net een halfuur onbedaarlijk liggen huilen op bed Ik weet even niet meer hoe we het financieel allemaal gaan doen met die grote uitgaven in april en juni. Er moet zo ontzettend veel gekocht en gedaan worden dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik voel me eventjes een heel slechte moeder En tegelijk vraag ik me af waarom ik me zo aanstel. Ik heb zo'n lieve man en ik heb een heel fijne zwangerschap van het liefste meisje van de hele wereld (sorry dames die ook een meisje verwachten ). Wat zeur ik dan?! Het zullen vast de hormonen zijn, maar op dit moment zie ik het eventjes niet meer zitten. En nou ja... Normaal huil je dan uit bij je man, maar die is de hele dag in bespreking dus vandaar dat jullie dit over je heen krijgen
net ff naar dorp gefiets en ja hoor weer met kleertjes terug gekomen voor de kleine wel al wat grotere maatjes, vriendlief is net thuis lekker vroeg van daag en zegt koop nou niet te veel hahahaah ik zeg nu koop ik echt niets meer hahahaah oww jeetje zal eens kijken of ik wat setjes op de kiek kan zetten ga is kijken of het lukt hier verder geen planningen gemaakt voor 3d en 4d echos misschien komt dat nog wel maar nu nog ff niet marloes: moest jij ook naar de SHL in Breda of ben je naar Rijen gegaan? liefs joa
He meid, maak je niet al te veel druk! Het komt vast wel goed. Er zijn mensen die het echt veel slechter hebben, en die komen ook bovenop. Het zal vast wel goed komen joh! Ik heb gisteren ook zo'n jank moment gehad. Er is een half jaar geleden bij ons ingebroken, en tot op heden hadden wij niks meer vernomen van de verzekeraar. Dus we gingen er steeds achteraan, bla bla bla. De expert is destijds bij ons geweest en noem maar op. En gisteren belde de verzekering met een "leuke " kut mededeling: ja sorry wij gaan niks uitkeren, omdat wij nalatig zijn geweest. Want ik was mijn sleutels kwijtgeraakt. Als ik die vent door de telefoon kon wurgen had ik het zeker gedaan. Alsof ik het een pretje vond dat ik de sleutels kwijt ben geraakt. En er zijn echt veel spullen gestolen, reken maar op een waarde van 25.000,- en ook veel dingen die emotionele waarde hebben. En dan komt ie doodleuk vertellen dat ze de claim gewoon afwijzen. Grrrr.... Toen heb ik ook een potje zitten janken Dus meid, het komt vast wel goed!
naar breda... vond ik handiger omdat ik daar werk, dus uit mijn werk meteen voor de echo. Jij ook breda? waar heb je toen laatst de pretecho laten maken?
nou dan mag je idd wel even huilen ja... zijn ze ook echt met jouw sleutels naar binnen gegaan? beetje medeleven tonen, daar zijn ze niet echt goed in...
Ja ze zijn met de sleutel naar binnen gegaan, want er waren bij de deur geen braaksporen. Nee medeleven tonen, ze weten niet eens wat dat is. *nieuwe buikfoto is geplaatst*
Marb, even een minder momentje.. Komt vast allemaal goed hoor. Je schrijft het zelf al, een lieve man en de allerliefste dochter... wat wil je nog meer meid. eigenlijk... en al die uitgaves die nog gaan komen, komt vast goed...
ff tussendoor, had iemand een actiecode van kleertjes.com. zie daar allemaal superleuke aanbiedingen, maar ik dacht dat iemand een code had?
MOOI! Wordt volgens mij nog een hele flinke buik zo over een week of 20... Mooi huisje voor baby hoor